Word je dan niet gewoon vreselijk ongegeneerd in het poepertje genaaid door diegene?wrote:Dat mensen mij geld sturen maar het niet binnen komtHad het vorige week al verstuurd, niks binnen gehad?
Had ik ook en dat werkte ook prima.. hmm.. tickets dus nog niet vertuurd toch?wrote:meerdere mensen. En kan ik me niet voorstellen, aangezien zijn Intents-ticket dan mooi voor mij iswrote:Word je dan niet gewoon vreselijk ongegeneerd in het poepertje genaaid door diegene?wrote:Dat mensen mij geld sturen maar het niet binnen komtHad het vorige week al verstuurd, niks binnen gehad?
Heb wel net studentenrekening aangevraagd, weet niet of dat ermee te maken heeft..
G
een leraar op school:
de moesten een app inleveren voor school, en ik had 2 inzendingen gedaan en bij de 2e gezet: Dit is een 2e upload, omdat ik er achter kwam dat er bij de eerste een afbeelding ontbrak.
Heeft ie alleen de 1e bekeken en erbij gezet: Applicatie kan ik niet compilen. Ik krijg de volgende error:
/Users/diederickhuijbers/Downloads/MOBAPPS_Kasper_van_de_Laar/ImageScribbler/../../Downloads/Randomize.png
DUUUUUUUUUDE!!!!! LEEER LEZEN!!!!!!!!

de moesten een app inleveren voor school, en ik had 2 inzendingen gedaan en bij de 2e gezet: Dit is een 2e upload, omdat ik er achter kwam dat er bij de eerste een afbeelding ontbrak.
Heeft ie alleen de 1e bekeken en erbij gezet: Applicatie kan ik niet compilen. Ik krijg de volgende error:
/Users/diederickhuijbers/Downloads/MOBAPPS_Kasper_van_de_Laar/ImageScribbler/../../Downloads/Randomize.png
wrote:een leraar op school:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blackboard ;')?wrote:een leraar op school:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een toets met 4 man maken terwijl ik en nog iemand al het werk doen!
G
jawrote:Blackboard ;')?wrote:een leraar op school:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken het probleem!wrote:Natschool is echt een vies vuil faal programma...
Welke school?
Hadden wij eerst ook op school, kut programmawrote:Ik ken het probleem!wrote:Natschool is echt een vies vuil faal programma...
Welke school?
Gelukkig hebben wij nu Magister
T
Line array's niet mogen testen nadat je ze inelkaar hebt gezet 
Vandaag leestekst duits gehad van 2,5 uur
En morge engels leestekst van 2,5 uur
En morge engels leestekst van 2,5 uur
G

W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
psn servers down voor onderhoud tjuu 
En bij ons ligt livelink er wederom uit, de zoveelste keer al dit kalenderjaarwrote:psn servers down voor onderhoud tjuu
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
servers zijn weer goed bezig danwrote:En bij ons ligt livelink er wederom uit, de zoveelste keer al dit kalenderjaarwrote:psn servers down voor onderhoud tjuu
Het is sowieso al een enorme rommel bij ons op school met netwerken e.d. Ik krijg er zo langzamerhand echt een punthoofd van 
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
haha bij ons ook, heb we 4 kastjes boven ons hoofd hangen in 1 lokaal met 30 laptobs en mobieltjes en dan denken ze dat dat genoeg is en per station kan dr maar 3 naartoewrote:Het is sowieso al een enorme rommel bij ons op school met netwerken e.d. Ik krijg er zo langzamerhand echt een punthoofd van
dit dus...wrote:Bye Bye Megaupload
wrote:dit dus...wrote:Bye Bye Megaupload
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Sopa/Pipa 
Toenet ben ik een chloorblok in de jacuzzi gaan gooien, wrijf ik net vol in mijn ogen. Jauwch
irritatie 1: 2 wondjes aan de binnekant van mn mond hebben die ik steeds weer openbijt
irritatie 2: De pijn van 100 zonnen voelen terwijl ik nu mijn veel te zoute patat op eet (avondeten
)
irritatie 2: De pijn van 100 zonnen voelen terwijl ik nu mijn veel te zoute patat op eet (avondeten
Sterkte man!wrote:irritatie 1: 2 wondjes aan de binnekant van mn mond hebben die ik steeds weer openbijt
irritatie 2: De pijn van 100 zonnen voelen terwijl ik nu mijn veel te zoute patat op eet (avondeten)