mijn moeder denkt dat wanneer de computer langzaam is, het ligt aan de internet verbinding.wrote:mn moeder die denkt dat iets op een usb stick zetten gelijk staat aan het kraken van een fbi bestand...
G
hahaha die van mij ookwrote:mijn moeder denkt dat wanneer de computer langzaam is, het ligt aan de internet verbinding.wrote:mn moeder die denkt dat iets op een usb stick zetten gelijk staat aan het kraken van een fbi bestand...
probeer ze maar eens uit te leggen wat windows is
Dat durf ik niet eenswrote:hahaha die van mij ookwrote:mijn moeder denkt dat wanneer de computer langzaam is, het ligt aan de internet verbinding.wrote:mn moeder die denkt dat iets op een usb stick zetten gelijk staat aan het kraken van een fbi bestand...
probeer ze maar eens uit te leggen wat windows is
Als bij ons de computer langzaam loopt is het altijd mijn schuld omdat ik laatst een spelletje aan t spelen was ofso.
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
.. al dat gezeik overal over TVOH. Bah
Je bent het 1e meisje die ik negatief hoor/zie praten over dat programmawrote:.. al dat gezeik overal over TVOH. Bah
G
wtf is TVOH 
jullie met al die rare afkortingen
SWTOR is er ook al zooeen
the voice of holland, star wars: the old republicwrote:wtf is TVOH
G
ooh danwrote:the voice of holland, star wars: the old republicwrote:wtf is TVOH
sowieso uren naar mensen luisteren die zingen: -1
Al die zang/talent/dans shows met of zonder "the stars" kunnen van mij banaantyfus krijgen.. want een on orginele uitmelk tv is datwrote:ooh danwrote:the voice of holland, star wars: the old republicwrote:wtf is TVOH
SWTOR is er ook al zooeentotally agreed met TVOH
sowieso uren naar mensen luisteren die zingen: -1
SWTOR???
Last edited by Draidy on , edited 1 time in total.
G
iddwrote:Al die zang/talent/dans shows met of zonder "the stars" kunnen van mij banaantyfus krijgen.. want een on orginele uitmelk tv is datwas rond 2003 leuk met de eerste idols enzo maar daarna is er ook geen zak meer aangeweest
maarja ze moeten die kansloze zenders ergens mee volproppen he
ik weet nog wel de tijd dat het Jamai vs Jim was, the good ol days haha
met deze kerel bijv:
View on YouTube
toevallig hebben wij daar op school het afgelopen kwartaal een project over gehad (over TV formats: een soort concept voor een programma dat toepasbaar is voor meerdere doelgroepen en zenders)...
en uitmelken tot op het bot is dat!
overigens ook een fucked schraal project waar geen zak aan was.
maar vndaag was dat afgerond!
Ik heb de hoop op de nederlandse televisie ook al jaren geleden op gegeven, wat slecht zeg
Helemaal vreselijk is dat sbs 6 volk die geen dag vooruit kunnen zonder de mislukte porem van patty brard etc. voorbij te zien komen.
Helemaal vreselijk is dat sbs 6 volk die geen dag vooruit kunnen zonder de mislukte porem van patty brard etc. voorbij te zien komen.
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Pff wat een gare tv is dat zeg, dus zwaaaaar hiermee eens:wrote:Je bent het 1e meisje die ik negatief hoor/zie praten over dat programmawrote:.. al dat gezeik overal over TVOH. Bahgongratz, you are a heldin
wrote:was rond 2003 leuk met de eerste idols enzo maar daarna is er ook geen zak meer aangeweest
Ons moeder zegt dat ik de komende tijd wat rustiger aan moet doen. Ik heb gvd 5 maanden thuis gezeten nu komt er een leuke tijd aan met XX Raw, Twisted, Housejeboompjefeestje en dan carnaval. Moeders zeuren ook altijd!
B
I find that offensive.wrote:banaantyfus
Zolang er geen banaanslaktyfus staat heb je niks te klagen jongwrote:I find that offensive.wrote:banaantyfus
Op zaterdag?wrote:Morgen 3 uur lang een tentamen
Ik heb dan geen tentamen, maar ik schud je wel de hand, want ik mag morgen ook opdraven voor de open dag van schoolwrote:Morgen 3 uur lang een tentamen
Jawrote:Op zaterdag?wrote:Morgen 3 uur lang een tentamen
Ben je ook lekker mee. Sterkte.wrote:Ik heb dan geen tentamen, maar ik schud je wel de hand, want ik mag morgen ook opdraven voor de open dag van schoolwrote:Morgen 3 uur lang een tentamen
Een meisje naar mijn hart. Daten?wrote:Pff wat een gare tv is dat zeg, dus zwaaaaar hiermee eens:wrote:Je bent het 1e meisje die ik negatief hoor/zie praten over dat programmawrote:.. al dat gezeik overal over TVOH. Bahgongratz, you are a heldin