wtf is TVOH jullie met al die rare afkortingen SWTOR is er ook al zooeen
the voice of holland, star wars: the old republic
ooh dan totally agreed met TVOH sowieso uren naar mensen luisteren die zingen: -1
Al die zang/talent/dans shows met of zonder "the stars" kunnen van mij banaantyfus krijgen.. want een on orginele uitmelk tv is dat was rond 2003 leuk met de eerste idols enzo maar daarna is er ook geen zak meer aangeweest
Al die zang/talent/dans shows met of zonder "the stars" kunnen van mij banaantyfus krijgen.. want een on orginele uitmelk tv is dat was rond 2003 leuk met de eerste idols enzo maar daarna is er ook geen zak meer aangeweest
idd maarja ze moeten die kansloze zenders ergens mee volproppen he ik weet nog wel de tijd dat het Jamai vs Jim was, the good ol days haha met deze kerel bijv:
toevallig hebben wij daar op school het afgelopen kwartaal een project over gehad (over TV formats: een soort concept voor een programma dat toepasbaar is voor meerdere doelgroepen en zenders)... en uitmelken tot op het bot is dat!
overigens ook een fucked schraal project waar geen zak aan was. maar vndaag was dat afgerond!
Ik heb de hoop op de nederlandse televisie ook al jaren geleden op gegeven, wat slecht zeg Helemaal vreselijk is dat sbs 6 volk die geen dag vooruit kunnen zonder de mislukte porem van patty brard etc. voorbij te zien komen.
Ons moeder zegt dat ik de komende tijd wat rustiger aan moet doen. Ik heb gvd 5 maanden thuis gezeten nu komt er een leuke tijd aan met XX Raw, Twisted, Housejeboompjefeestje en dan carnaval. Moeders zeuren ook altijd!