Nog maar 2 weekjes........wrote:We zullen het nooit te weten komenwrote:if only we knewwrote:Biscuit ... wtf is wrong with you?
U jealous?wrote:Biscuit die achter Rianne-- aan zit in het welkomsttopic..
C
nee, heb me eigen chick al, maar dan nog, het verontrust me
Ja. Enu?wrote:U jealous?wrote:Biscuit die achter Rianne-- aan zit in het welkomsttopic..
nu heb je vrij baan omdat koekje er niet meer iswrote:Ja. Enu?wrote:U jealous?wrote:Biscuit die achter Rianne-- aan zit in het welkomsttopic..
Hij is er niet meer? Heb ik iets gemist? 
hij werd voor 2 weken gebanned, en dat is toen nog eens met 2 weken verlengd omdat hij onder een 2e account aan kwam waaien (als ik het goed begrijp)wrote:Hij is er niet meer? Heb ik iets gemist?
Haha ik ga zijn posts wel missen man dus dit is meteen een irritatie momentje.wrote:hij werd voor 2 weken gebanned, en dat is toen nog eens met 2 weken verlengd omdat hij onder een 2e account aan kwam waaien (als ik het goed begrijp)wrote:Hij is er niet meer? Heb ik iets gemist?
A
wrote:Dit lijstje:
Summer of hardstyle
Dirty Soundz
From Within
Wake Up
Wake Up remuxx
Shizzle remuxx
My style
Spacer remuxx
Alles van Da Tweekaz
Alles van Wasted Penguinz
Just as easy
Just as easy again
Gangsta
Africa
Rocking your mind
Music Made Addict
Misschien vergeet ik er nog wat
Het gejank van Pepe tijdens Real-Barça
. Zelf flink uitdelen maar gaan piepen als je een klein tikje krijgt, misselijk makende vent dat het is. En ook de grote theater man Mourinho staat weer flink op de voorgrond.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
buenoz diaz la biscuit 
Gelukkig hebben jullie heilig boontje Sergio 'tikkie breed' Busquets in het team, wat is dat een sportieveling zeg!wrote:Het gejank van Pepe tijdens Real-Barça. Zelf flink uitdelen maar gaan piepen als je een klein tikje krijgt, misselijk makende vent dat het is. En ook de grote theater man Mourinho staat weer flink op de voorgrond.
Dat is idd ook een vies ventje ja!wrote:Gelukkig hebben jullie heilig boontje Sergio 'tikkie breed' Busquets in het team, wat is dat een sportieveling zeg!wrote:Het gejank van Pepe tijdens Real-Barça. Zelf flink uitdelen maar gaan piepen als je een klein tikje krijgt, misselijk makende vent dat het is. En ook de grote theater man Mourinho staat weer flink op de voorgrond.
A
Is dat niet die spugert? Of was dat Piquéwrote:Dat is idd ook een vies ventje ja!wrote:Gelukkig hebben jullie heilig boontje Sergio 'tikkie breed' Busquets in het team, wat is dat een sportieveling zeg!wrote:Het gejank van Pepe tijdens Real-Barça. Zelf flink uitdelen maar gaan piepen als je een klein tikje krijgt, misselijk makende vent dat het is. En ook de grote theater man Mourinho staat weer flink op de voorgrond.
E
Dat Yorick nog geen kaartje heeft.
om 10.12 examen hebben, nog steeds in de gang zitten met 2 wachtende voor mij 
Maar niet uit bed willen komen...
watjewrote:Maar niet uit bed willen komen...
S
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2011
last seen Feb 2012
me electrische tanden bortel het vandaag begeven heeft
nu dus weer met de oldskool bortel schrobben
nu dus weer met de oldskool bortel schrobben
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
oooronsteking, en facebook tijdelijk geblokt tjuuu 
Een heel database schema online getekend hebben voor een opdracht, en dat vervolgens al je moeite voor niets is omdat de flash player crasht

Natschool is echt een vies vuil faal programma...