Welke topics vooral?wrote:even alle topics bekijken en erachter komen hoe slecht de sfeer de laatste tijd is op hardtraxx, discussie hier, discussie daar.
E
nergens fun hier hebben. kan ik beter een eigen forum beginnen.
A
Doe doe doe!!
Ja! Hopelijk komen daar dan ook mensen die het voor jou gaan verpestenwrote:nergens fun hier hebben. kan ik beter een eigen forum beginnen.
Zever topic enzo en hier ook. heb jij niet door dat er steeds meer haat komt hier?wrote:Welke topics vooral?wrote:even alle topics bekijken en erachter komen hoe slecht de sfeer de laatste tijd is op hardtraxx, discussie hier, discussie daar.
Genietmomentjes staat vol met eten en shit, ik heb een keelontsteking 
Beterschap kerel!wrote:Genietmomentjes staat vol met eten en shit, ik heb een keelontsteking
Een of andere maat van m'n huisgenoot, logeert hier 2,5 week... Pff wat een mongool, kan hem niet meer uitstaan, bemoeit zich met alles en vreet alles weg wat er is 
wrote:Een of andere maat van m'n huisgenoot, logeert hier 2,5 week... Pff wat een mongool, kan hem niet meer uitstaan, bemoeit zich met alles en vreet alles weg wat er is
kick m in the nuts
wrote:wrote:Een of andere maat van m'n huisgenoot, logeert hier 2,5 week... Pff wat een mongool, kan hem niet meer uitstaan, bemoeit zich met alles en vreet alles weg wat er is
kick m het huis uit.
Heb geen zin in ruzie met m'n huisgenoot... Maar nog een paar daagjes en hij is weg
. Tot die tijd heb ik Hardtraxx nog 
Je heb denk ik teveel in het headhunterz topic doorgebrachtwrote:Zever topic enzo en hier ook. heb jij niet door dat er steeds meer haat komt hier?wrote:Welke topics vooral?wrote:even alle topics bekijken en erachter komen hoe slecht de sfeer de laatste tijd is op hardtraxx, discussie hier, discussie daar.
zou ik schijt aan hebbebwrote:Heb geen zin in ruzie met m'n huisgenoot... Maar nog een paar daagjes en hij is weg. Tot die tijd heb ik Hardtraxx nog
hij is te gast
Iemand ff mee helpen wat ik met 'm kan doenwrote:zou ik schijt aan hebbebwrote:Heb geen zin in ruzie met m'n huisgenoot... Maar nog een paar daagjes en hij is weg. Tot die tijd heb ik Hardtraxx nog
hij is te gast
heb je alle saw films gezien?wrote:Iemand ff mee helpen wat ik met 'm kan doenwrote:zou ik schijt aan hebbebwrote:Heb geen zin in ruzie met m'n huisgenoot... Maar nog een paar daagjes en hij is weg. Tot die tijd heb ik Hardtraxx nog
hij is te gast? Op welke manier kan ik 'm van kant maken
?
zit vast wel een leuke kill tussen _0-
Hmm iets met scheermesjes
. Kaasschaaf zou ook leuk zijn 
of laat m een vishaak doorslikke voor 50 eurowrote:Hmm iets met scheermesjes. Kaasschaaf zou ook leuk zijn
wel met draad en dan gewoon in 1 keer terugtrekke
Aaaah die klinkt pijnlijkwrote:of laat m een vishaak doorslikke voor 50 eurowrote:Hmm iets met scheermesjes. Kaasschaaf zou ook leuk zijn
wrote:Aaaah die klinkt pijnlijkwrote:of laat m een vishaak doorslikke voor 50 eurowrote:Hmm iets met scheermesjes. Kaasschaaf zou ook leuk zijn
jij voelt er niks van
Pff, even op hardtraxx, en voel me weer best happy
. Met dank aan Newbie 'Kos'
En jullie natuurlijk
En jullie natuurlijk
Dit lijstje:
Summer of hardstyle
Dirty Soundz
From Within
Wake Up
Wake Up remuxx
Shizzle remuxx
My style
Spacer remuxx
Alles van Da Tweekaz
Alles van Wasted Penguinz
Just as easy
Just as easy again
Gangsta
Africa
Rocking your mind
Music Made Addict
Misschien vergeet ik er nog wat
Summer of hardstyle
Dirty Soundz
From Within
Wake Up
Wake Up remuxx
Shizzle remuxx
My style
Spacer remuxx
Alles van Da Tweekaz
Alles van Wasted Penguinz
Just as easy
Just as easy again
Gangsta
Africa
Rocking your mind
Music Made Addict
Misschien vergeet ik er nog wat
C
Biscuit die achter Rianne-- aan zit in het welkomsttopic..
dude... wtf is wrong with you?
dude... wtf is wrong with you?
if only we knewwrote:Biscuit ... wtf is wrong with you?