tell me waar ik die vinyl kan krijgen? die moet ik ook hebbenwrote:Trouwens wel vet dat je SSTD005 als avatar hebt Forbidden Kick, die vinyl hangt hier aan de muur.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Telefoon vandaag overleden! dus geen whatsapp enzo meer.
G
Onwaarschijnlijk dat dit zo kan gebeuren.
Daarnaast is het ook wel redelijk triest hoe dom die kinderen zijn, ze noemen die chinees een nigger terwijl hij toch duidelijk een aziaat is...
Daarnaast is het ook wel redelijk triest hoe dom die kinderen zijn, ze noemen die chinees een nigger terwijl hij toch duidelijk een aziaat is...
wrote:Onwaarschijnlijk dat dit zo kan gebeuren.
dom volk
net zoals die gast die in t begin vol in beeld is _0-
A
Jammer dat het zo ver weg is, maarja. Face it, dit gebeurd elke dag... Nu word het nog gefilmd ook. Triest
Dat eindbaas Leo de Haas weg moet bij Blik op de Weg 
Fifa. Op het moment dat Kompany meerdere kopduels op rij van Messi verliest, en Johnson voor letterlijk open goal zò mist, weet ik voor vandaag weer genoeg
Niet meer met powerpoint kunnen werken, nadat je dat vroeger ontzetten goed hebt gekund 
G
wrote:pauperpoint
Voor de 2e keer deze week 2,5 a 3 uur reizen om ff iets in te leveren :')
Fiets je naar school, merk je niks van de wind mee
Op de terugweg, als een gek fietsen om vooruit te komen
Op de terugweg, als een gek fietsen om vooruit te komen
Beetje contacten met een meid, terwijl je een vriendin hebt.. Pff is wel een erg interessant meisje, maar moet eigenlijk wel een keer zeggen dat ik een vriendin heb
.
gewoon nog even uitstellenwrote:Beetje contacten met een meid, terwijl je een vriendin hebt.. Pff is wel een erg interessant meisje, maar moet eigenlijk wel een keer zeggen dat ik een vriendin heb.
Oke zal ik doenwrote:gewoon nog even uitstellenwrote:Beetje contacten met een meid, terwijl je een vriendin hebt.. Pff is wel een erg interessant meisje, maar moet eigenlijk wel een keer zeggen dat ik een vriendin heb.
![]()
Je mag toch nog wel praten of?wrote:Beetje contacten met een meid, terwijl je een vriendin hebt.. Pff is wel een erg interessant meisje, maar moet eigenlijk wel een keer zeggen dat ik een vriendin heb.
Ja maar volgens mij vind dat andere meisje mij wel 'interessant' om het zo maar te zeggen
. En ik heb daar op dit moment weinig problemen mee 
Gesprekken gaan dan ook een stuk vloeiender en zijn een stuk interessanter zekerwrote:Ja maar volgens mij vind dat andere meisje mij wel 'interessant' om het zo maar te zeggen. En ik heb daar op dit moment weinig problemen mee
Haha zoietswrote:Gesprekken gaan dan ook een stuk vloeiender en zijn een stuk interessanter zekerwrote:Ja maar volgens mij vind dat andere meisje mij wel 'interessant' om het zo maar te zeggen. En ik heb daar op dit moment weinig problemen mee
Heb ik weer..... Ga naar de stad, koop een nieuwe broek, ga naar huis en in de bus kom ik erachter dat die broek nergens meer te bekennen is.. Heb ik die broek in de metro laten liggen! Eerlijke vinder, veel plezier ermee. Hoop dat je hem past want het bonnetje heb ik wel bij me kunnen houden. 
Lekker dan. Had je eindelijk weer geld voor nieuwe kleren...wrote:Heb ik weer..... Ga naar de stad, koop een nieuwe broek, ga naar huis en in de bus kom ik erachter dat die broek nergens meer te bekennen is.. Heb ik die broek in de metro laten liggen! Eerlijke vinder, veel plezier ermee. Hoop dat je hem past want het bonnetje heb ik wel bij me kunnen houden.
even alle topics bekijken en erachter komen hoe slecht de sfeer de laatste tijd is op hardtraxx, discussie hier, discussie daar.

Real - Barca dat alleen maar op Sport1 word uitgezonden