Of je mee mag?wrote:nog steeds geen toezegging gekregen van mn groep voor vakntieFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
T
Lekkere vrienden dan koekiewrote:Of je mee mag?wrote:nog steeds geen toezegging gekregen van mn groep voor vakntieFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
E
nopewrote:disneyland waarschijnlijkwrote:far far far away from here....wrote: Waar wil je heen?
E
nee, waar we nu heen gaan. wel in europa maar niet in nederlandwrote:Of je mee mag?wrote:nog steeds geen toezegging gekregen van mn groep voor vakntieFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
T
Friesland?wrote:nee, waar we nu heen gaan. wel in europa maar niet in nederlandwrote:Of je mee mag?wrote:nog steeds geen toezegging gekregen van mn groep voor vakntieFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
E
Bitcrusher remix wordt maar geen release 
Waar haal je dat vandaan?wrote:Bitcrusher remix wordt maar geen release
Bedoel meer dat er nog steeds geen goede preview iswrote:Waar haal je dat vandaan?wrote:Bitcrusher remix wordt maar geen release
E
Beste student,
Dit weekeinde ontvingen wij het verdrietige bericht dat onze student Jurgen Meeuws uit Someren op zaterdag 14 januari door een ongeval om het leven is gekomen.
Jurgen volgde bij ons sinds september 2011 de opleiding Particuliere Beveiliging (Beveiliger) op onze locatie Julianalaan.
Jurgen is 17 jaar geworden.
Bestuur en directie ROC Ter AA
Weer iemand die wilde dat andermans leven kut is.
Dit weekeinde ontvingen wij het verdrietige bericht dat onze student Jurgen Meeuws uit Someren op zaterdag 14 januari door een ongeval om het leven is gekomen.
Jurgen volgde bij ons sinds september 2011 de opleiding Particuliere Beveiliging (Beveiliger) op onze locatie Julianalaan.
Jurgen is 17 jaar geworden.
Bestuur en directie ROC Ter AA
Weer iemand die wilde dat andermans leven kut is.
What the fuck Biscuit....
Serieus, doe eens normaal man!!!
Serieus, doe eens normaal man!!!
E
puur alleen al dat iemand ook was het per ongeluk iemand leven zo verneukt. in dit geval voor de afdeling waar ik zit daar wij woensdag dus al geen les hebben, en vanwege het feit dat iemands leven epres of per ongeluk kapot maakt.
ik kende hem. hij deed eerst loodgietersopleiding. toen was ie naaar een andere opleiding gegaan. dan krijg je dit te horen.
ik kende hem. hij deed eerst loodgietersopleiding. toen was ie naaar een andere opleiding gegaan. dan krijg je dit te horen.
Niet zo goed nieuws.
Maar ik kan uit je bericht niet opmaken waarom je dat hier post?
Maar ik kan uit je bericht niet opmaken waarom je dat hier post?
Biscuit, je bent met afstand de grootse debiel die ik ooit op een forum heb gezien. 
Edit: En begrijp geen zak van je 2e post.
Edit: En begrijp geen zak van je 2e post.
Last edited by Dakpan on , edited 1 time in total.
Ik dacht dat je bedoelde dat de gestorven jongen iemand anders leven kut wilde maken, door beveiliger te worden. (dacht al, wtf!) Verkeerd begrepen, maar alsnog kun je het wel voor je laten. En typ ff wat duidelijker a.u.b.
Zoals altijd begrijp ik echt niet wat je neer zet.
Zoals altijd begrijp ik echt niet wat je neer zet.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Dakpan, die gozer is voor mij een en al irritatie.
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik snap die 2de post van die gast echt niet... iemand even een vertaling?
wrote:Ik snap die 2de post van die gast echt niet... iemand even een vertaling?
Kan je er niet tegen als ik je verbeter.wrote:Dakpan, die gozer is voor mij een en al irritatie.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
moet jij letterlijk overal op reageren?wrote:Kan je er niet tegen als ik je verbeter.wrote:Dakpan, die gozer is voor mij een en al irritatie.