Amateurs.wrote:+1wrote:Precieswrote:youtube errors
E
Het ging alleen over mainstream toch?wrote:Noem mijn dan maar eens 35 boutplaten uit mijn yearmixI challenge you. En als je de helft niet kent is het je eigen fout.
Doe je dingwrote:Het ging alleen over mainstream toch?wrote:Noem mijn dan maar eens 35 boutplaten uit mijn yearmixI challenge you. En als je de helft niet kent is het je eigen fout.
Die weddenschap durf ik wel aan te gaan.
B
Als ik F5 wanneer ik die error krijg doet het filmpje het welwrote:Krijg constant: Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw.wrote:Wat gebeurt er dan?wrote:Nog steeds dat fokking Youtube. Hoe kan zo'n grote site nu al 2 dagen zo kut werken.
ik heb nergens last van.
Ja hier ook alleen doet hij soms gewoon random wanneer je hem afspeelt.
Zul je wel een link moeten gevenwrote:Doe je dingwrote:Het ging alleen over mainstream toch?wrote:Noem mijn dan maar eens 35 boutplaten uit mijn yearmixI challenge you. En als je de helft niet kent is het je eigen fout.
Die weddenschap durf ik wel aan te gaan.
noem er maar 35 die je geen ruk aan vind dan. Ben benieuwd
En ja, op 4 of 5 twijfelgevalletjes na is het allemaal main
17 tracks vind ik echt vet. De rest is niet meteen slecht maar boeit me gewoon weg niet genoeg. Originaliteit is ver te zoeken.
Toch al 2 meer dan je eerst kon noemenwrote:17 tracks vind ik echt vet. De rest is niet meteen slecht maar boeit me gewoon weg niet genoeg. Originaliteit is ver te zoeken.
Enige die ik niks vind zijn "Game Over" omdat die geluidjes veel beter verwerkt moeten zijn in de track en IFTK omdat ik het origineel hardstyle nummer gewoon x aantal keer beter vindwrote:Toch al 2 meer dan je eerst kon noemenwrote:17 tracks vind ik echt vet. De rest is niet meteen slecht maar boeit me gewoon weg niet genoeg. Originaliteit is ver te zoeken.
Ik kan me naar niet concentreren om te gaan leren en dat terwijl ik op de valreep sta voor de langstudeerdersboete 
gezelligwrote:Ik kan me naar niet concentreren om te gaan leren en dat terwijl ik op de valreep sta voor de langstudeerdersboete
en ik heb koppijn dus naar het beeldscherm loeren gaat moeilijk
Eigenlijk moet ik gewoon al mijn accounts op fora, partyflock, facebook, etc. verwijderen, maar daar krijg ik later spijt van 
:')wrote:Enige die ik niks vind zijn "Game Over" omdat die geluidjes veel beter verwerkt moeten zijn in de track en IFTK omdat ik het origineel hardstyle nummer gewoon x aantal keer beter vind
DBSTF - Fuck the noisecontrollers is ook kut.wrote:Net zoals die hardcore remix van D-block & S-Te-Fan - Kingdom :') :'):'):'):'):'):'):')
nice! doe volgende keer ff foto maken wanneer je real life huillach doet ;dwrote:Nee nee het ging nu over die uitspraak waar ik gewoon een real life :huillach: deed.wrote:DBSTF - Fuck the noisecontrollers is ook kut.wrote:Net zoals die hardcore remix van D-block & S-Te-Fan - Kingdom :') :'):'):'):'):'):'):')
dan zie je jou gezicht zo echt vertrekken in een perfecte huillach vormwrote:Is heel moeilijk vast te houden. En dan moet iemand ook wel gewoon oprecht tegen mij zeggen D-block & S-Te-Fan - Kingdom hardcore remix.
Ik zie je wel op MoHwrote:Is heel moeilijk vast te houden. En dan moet iemand ook wel gewoon oprecht tegen mij zeggen D-block & S-Te-Fan - Kingdom hardcore remix.
E
nog steeds geen toezegging gekregen van mn groep voor vakntie
FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Zo'n zere keel hebben dat je niet meer kan slikken en bijna niet meer hardop kan praten 
Waar wil je heen?wrote:nog steeds geen toezegging gekregen van mn groep voor vakntieFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
niet weten of ik naar reverze zal gaan/ welke midicontroller ik wil kope 
wrote:Waar wil je heen?wrote:nog steeds geen toezegging gekregen van mn groep voor vakntieFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
plopsaland
E
far far far away from here....wrote:Waar wil je heen?wrote:nog steeds geen toezegging gekregen van mn groep voor vakntieFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU