man post jij hier op hardtraxx via duits -> nederlandse google translate ofzo? gaat echt te ver dit manwrote:puur alleen al dat iemand ook was het per ongeluk iemand leven zo verneukt. in dit geval voor de afdeling waar ik zit daar wij woensdag dus al geen les hebben, en vanwege het feit dat iemands leven epres of per ongeluk kapot maakt.
ik kende hem. hij deed eerst loodgietersopleiding. toen was ie naaar een andere opleiding gegaan. dan krijg je dit te horen.
G
wrote:moet jij letterlijk overal op reageren?wrote:Kan je er niet tegen als ik je verbeter.wrote:Dakpan, die gozer is voor mij een en al irritatie.
wrote:moet jij letterlijk overal op reageren?
Nee.wrote:moet jij letterlijk overal op reageren?wrote:Kan je er niet tegen als ik je verbeter.wrote:Dakpan, die gozer is voor mij een en al irritatie.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
dan reageer ik er niet meer op. vind je dat goed jonge? mij best kerel
wie is hier booswrote:dan reageer ik er niet meer op. vind je dat goed jonge? mij best kerel
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
niemand. irritatie is wat anders al booswrote:wie is hier booswrote:dan reageer ik er niet meer op. vind je dat goed jonge? mij best kerel
wrote:puur alleen al dat iemand ook was het per ongeluk iemand leven zo verneukt. in dit geval voor de afdeling waar ik zit daar wij woensdag dus al geen les hebben, en vanwege het feit dat iemands leven epres of per ongeluk kapot maakt.
ik kende hem. hij deed eerst loodgietersopleiding. toen was ie naaar een andere opleiding gegaan. dan krijg je dit te horen.
Prachtig ook hoe de eerste zin een slangetje met random woorden is. Meneer de tovenaar, je tovert altijd maar weer een dikke glimlach op m'n gezicht, heerlijk dit.
dit lijkt me dan zwaar geirriteerdwrote:dan reageer ik er niet meer op. vind je dat goed jonge? mij best kerel
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Alleen de eerste 3 woorden al lees je 5 keer...
Ik zit hier als de pc bij Roller Coaster Tycoon zit als je een achtbaan hebt gemaakt en op "automatisch afmaken" klikt. Ik zoek een mogelijkheid naar hoe de zin nog kan kloppen, maar hij kan hem gewoon niet vinden.
Ik zit hier als de pc bij Roller Coaster Tycoon zit als je een achtbaan hebt gemaakt en op "automatisch afmaken" klikt. Ik zoek een mogelijkheid naar hoe de zin nog kan kloppen, maar hij kan hem gewoon niet vinden.
B
Wauw biscuit, gewoon wauw.
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
ben ik ook. als je ziet hoe die **** reageert. vind je het logischwrote:dit lijkt me dan zwaar geirriteerdwrote:dan reageer ik er niet meer op. vind je dat goed jonge? mij best kerel
mehh niet echt eigg.wrote:ben ik ook. als je ziet hoe die **** reageert. vind je het logischwrote:dit lijkt me dan zwaar geirriteerdwrote:dan reageer ik er niet meer op. vind je dat goed jonge? mij best kerel
Wat staat er onder de sterretjes?wrote:ben ik ook. als je ziet hoe die **** reageert. vind je het logischwrote:dit lijkt me dan zwaar geirriteerdwrote:dan reageer ik er niet meer op. vind je dat goed jonge? mij best kerel
B

F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
tjah dat ligt eraan hoe je erop kijkt he 
Zijn 4 sterretjes,...
Hmm homo, hond, poes..
Hmm homo, hond, poes..
Trouwens wel vet dat je SSTD005 als avatar hebt Forbidden Kick, die vinyl hangt hier aan de muur.
C
Het feit dat vrouwen niet snappen dat je gewoon even geen tijd voor ze hebt..
Ik ben druk bezig met vanalles en mevrouw wil alleen maar afspreken met mij..
tis niet dat ze niet leuk is want ik ben met der bezig, tis meer dat ik alleen in het weekend (zaterdag-avond) tijd heb
Ik ben druk bezig met vanalles en mevrouw wil alleen maar afspreken met mij..
tis niet dat ze niet leuk is want ik ben met der bezig, tis meer dat ik alleen in het weekend (zaterdag-avond) tijd heb
Was dus bij ons in het dorp gebeurd, hij kwam onder een lading kozijnen tijdens het werkwrote:Beste student,
Dit weekeinde ontvingen wij het verdrietige bericht dat onze student Jurgen Meeuws uit Someren op zaterdag 14 januari door een ongeval om het leven is gekomen.
Jurgen volgde bij ons sinds september 2011 de opleiding Particuliere Beveiliging (Beveiliger) op onze locatie Julianalaan.
Jurgen is 17 jaar geworden.
Bestuur en directie ROC Ter AA
Weer iemand die wilde dat andermans leven kut is.
C
Ah, dat stond op 112brabant van de week..
Eerste gedachte was: Zal wel zo'n schoolverlater zijn met instelling: schijt aan alles, verdien geld wel..
Lomp bezig was en dat kozijn stapel viel..
maar nu ik dit weet, kuhut!
Eerste gedachte was: Zal wel zo'n schoolverlater zijn met instelling: schijt aan alles, verdien geld wel..
Lomp bezig was en dat kozijn stapel viel..
maar nu ik dit weet, kuhut!