Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:09 

Je moet gewoon niet zoveel bezig zijn met die tracks. Ik ben daar opzettelijk niet veel mee bezig omdat je dan niet alle releases kent en op een feest ook nog eens een verassing voorbij hoort komen.
En gewoon lekkere setjes meenemen en opzetten terwijl je aan het werken bent voor school fzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:11 

Donateur

Op een feest ben ik er sowieso niet mee bezig, volgende dag weet ik hooguit nog 10 nummers die zijn gedraait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:11 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Op een feest ben ik er sowieso niet mee bezig, volgende dag weet ik hooguit nog 10 nummers die zijn gedraait.

ik nog minder als k me niet meer bezig hou met de laatste releases :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:24 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Je moet gewoon niet zoveel bezig zijn met die tracks. Ik ben daar opzettelijk niet veel mee bezig omdat je dan niet alle releases kent en op een feest ook nog eens een verassing voorbij hoort komen.
En gewoon lekkere setjes meenemen en opzetten terwijl je aan het werken bent voor school fzo

precies andersom, ik ben er onderhand al 2 jaar mezelf aan het verdiepen in Hardstyle en Hardcore en luister het elke dag heel wat uurtjes maar toch ben ik het nog steeds niet zat, vind het zelf een wonder. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:27 

Hardtraxx Veteran

nou ik heb 4 a 5 jaar intensief alles gevolgt van hardstyle releases + veel party's

op een gegeven moment dan isset niet meer leuk want je komt weinig vernieuwends tegen

heb nu bijna een jaar niks meer gevolgt qua HS en de party's zijn een stuk vetter omdat je niet elk nummer kent wat voorbij komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:31 

Hardtraxx Addict

Jullie hebben wel gelijk. Is er een mogelijkheid het release topic te blokkeren? Dat ik hem niet meer zie dus.

Met betrekking tot andere muziek. Heb wel andere soorten geprobeerd, dubstep, trance, techno maar kan me allemaal niet zo bekoren. Hardstyle klinkt gewoon 100x beter. Behalve een groot aantal pauper nummers van de afgelopen tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:32 

Bierkoning

Ik vind het juist wel fijn om zoveel mogelijk nummers te kennen, is toch extra genieten als je jou favoriet op een feest hoort. Maar ik luister wel bewust wat minder naar één en dezelfde track, want ik heb nogal snel dat hij dan gaat vervelen of dat ik hem zelfs niet meer uit kan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

Nog steeds dat fokking Youtube. Hoe kan zo'n grote site nu al 2 dagen zo kut werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:43 

Kettingzaag schreef:
Jullie hebben wel gelijk. Is er een mogelijkheid het release topic te blokkeren? Dat ik hem niet meer zie dus.

Met betrekking tot andere muziek. Heb wel andere soorten geprobeerd, dubstep, trance, techno maar kan me allemaal niet zo bekoren. Hardstyle klinkt gewoon 100x beter. Behalve een groot aantal pauper nummers van de afgelopen tijd.

Doe mij na en zit vooral in offtopic dan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:45 

Hardtraxx Beheerder

Dakpan schreef:
Nog steeds dat fokking Youtube. Hoe kan zo'n grote site nu al 2 dagen zo kut werken.

Wat gebeurt er dan?

ik heb nergens last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:50 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
er zijn er ook maar een paar die echt mainstream draaien
en laat die dj's nou bijna allemaal crap zijn :D

Niet eens. Kijk eens verder dan MoH, Endymion of Evil Activities man...vanuit bijvoorbeeld Traxtorm of Hardcore Blasters komt nog genoeg heerlijk spul. Kijk bijvoorbeeld naar de platen uit mijn yearmix, of vanuit dit jaar de nieuwe Amnesys. Daarnaast begint er ook eindelijk weer talent door de stromen in de vorm van Miosa, Mekanika, Wasted Mind of Ruffryder.

En anders ga je maar lekker Crossbreed luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:53 

Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
Dakpan schreef:

Wat gebeurt er dan?

ik heb nergens last van.

Krijg constant: Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:53 

Hardtraxx Beheerder

Oh -.- kut jutup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:56 

Hardtraxx Veteran

youtube errors :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:57 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
The Anim0l schreef:
er zijn er ook maar een paar die echt mainstream draaien
en laat die dj's nou bijna allemaal crap zijn :D

Niet eens. Kijk eens verder dan MoH, Endymion of Evil Activities man...vanuit bijvoorbeeld Traxtorm of Hardcore Blasters komt nog genoeg heerlijk spul. Kijk bijvoorbeeld naar de platen uit mijn yearmix, of vanuit dit jaar de nieuwe Amnesys. Daarnaast begint er ook eindelijk weer talent door de stromen in de vorm van Miosa, Mekanika, Wasted Mind of Ruffryder.

En anders ga je maar lekker Crossbreed luisteren.

staat toch ook BIJNA ALLEMAAL.... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:59 

Hardtraxx Veteran

Dan nog niet ;) als ik vanuit vorig jaar 50 (en zeker wel meer) lekkere mainstream platen kan noemen, dan is het ook niet "bijna allemaal" ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:59 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:

Precies :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 19:00 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Dan nog niet ;) als ik vanuit vorig jaar 50 (en zeker wel meer) lekkere mainstream platen kan noemen, dan is het ook niet "bijna allemaal" ;)

voor jou niet
voor mij wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 19:01 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Steffnov schreef:

voor jou niet
voor mij wel

Ik kan er ook maximaal 15 noemen denk ik voor heel 2011 xd Waarvan de helft inderdaad van Traxtorm komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 19:03 

Hardtraxx Veteran

Noem mijn dan maar eens 35 boutplaten uit mijn yearmix ;) I challenge you. En als je de helft niet kent is het je eigen fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 19:07 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Noem mijn dan maar eens 35 boutplaten uit mijn yearmix ;) I challenge you. En als je de helft niet kent is het je eigen fout.

het toch een kwestie van eigen smaak?
als jij een mix maakt van 50 nummers is dat JOUW keuze met (neem ik aan) tracks die JIJ leuk vindt dus dan isset nogal onlogisch om iemand uit te dagen om uit jouw keuze tracks die jij leuk vind kut nummers te vinden.

zitten vast wel leuke tracks tussen maar het gaat mij er juist om dat mainstream dj's altijd dezelfde tracks draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 19:09 

Hardtraxx Veteran

Dat die lui zo draaien is iets anders. Jullie hebben het over dat er weinig goede tracks worden geproduceerd, maar dat klopt gewoon niet. Dat die lui zo draaien geef ik jullie al meer gelijk in. Maar daar kan ik ook niets aan doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 19:11 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Dat die lui zo draaien is iets anders. Jullie hebben het over dat er weinig goede tracks worden geproduceerd, maar dat klopt gewoon niet. Dat die lui zo draaien geef ik jullie al meer gelijk in. Maar daar kan ik ook niets aan doen :P

ik heb t vooralsnog alleen nog maar over de HC dj's

jij komt ineens aanzetten over HC tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 19:13 

Hardtraxx Veteran

Ok, dan vervolg ik deze discussie maar met mrazura, die had het wel over tracks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 19:27 

Hardtraxx Crew

Grozny schreef:
_theon_ schreef:

Precies :thumbdown:

+1 :mad:
Vorige  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic