+1.wrote:Oh das minder man.wrote:Externe harde schijf laten vallen. Alle muziek + werk voor school: weg![]()
.
Doet me er aan denken. Moet eens een back-up maken van mijn muziek.
zijn er niet ook van die sites waar je online een back-up kan maken?
LMGTFY!wrote:zijn er niet ook van die sites waar je online een back-up kan maken?
http://lmgtfy.com/?q=Online+backup
Haha geniaal.wrote:LMGTFY!wrote:zijn er niet ook van die sites waar je online een back-up kan maken?![]()
Ik kan wel googlen en dan krijg ik vele resultaten. Maar het is handiger om een aanbeveling te krijgen van een ervaringsdeskundige.
Van 10 tot 7 strafrecht zitten leren (met een paar onderbrekingen), morgen nog zo'n dag.
petandrive, google it.wrote:Haha geniaal.wrote:LMGTFY!wrote:zijn er niet ook van die sites waar je online een back-up kan maken?![]()
Ik kan wel googlen en dan krijg ik vele resultaten. Maar het is handiger om een aanbeveling te krijgen van een ervaringsdeskundige.
Ziet er goed uit. Even accountje aangemaakt. Gebruik je het zelf ook?
wrote:17 users online... typische zaterdagavond
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
oke wat voor gozer ben jij man? als een meisje niet wilt is dat gelijk irritant? betekend gewoon dat ze NIET met jou wil of geen zin heeft en of ze is er nog niet klaar voor. moet je respect voor hebbenwrote:Als meisjes niet meewerken met seksen..
Dat m'n laptop geen verbinding kan maken met internet, kan ik dus niet internetten & tv kijken tegelijk

Je moet ook feesten op zaterdag avond, daar ben je jong voorwrote:17 users online... typische zaterdagavond
Dan moet je je genaait voelen, zaterdagavond met je schoolboeken doorbrengenwrote: Jaahaa normaal doe ik dat ook, maar mijn schoolboeken konden niet zonder mij
Dat ik het de hele dag al fucking koud heb, en ik heb nog wel een vest aan wat ik normaal nooit heb als ik thuis zit.
ziek aan het wordenwrote:Dat ik het de hele dag al fucking koud heb, en ik heb nog wel een vest aan wat ik normaal nooit heb als ik thuis zit.
Denk het ook ja, was gister ook al niet zo lekker.wrote:ziek aan het wordenwrote:Dat ik het de hele dag al fucking koud heb, en ik heb nog wel een vest aan wat ik normaal nooit heb als ik thuis zit.
wrote:Dat ik het de hele dag al fucking koud heb, en ik heb nog wel een vest aan wat ik normaal nooit heb als ik thuis zit.
misschien spookt het wel bij je
B
Biergeesten denk ik.wrote:wrote:Dat ik het de hele dag al fucking koud heb, en ik heb nog wel een vest aan wat ik normaal nooit heb als ik thuis zit.
Daar geloof ik niet in!wrote:Biergeesten denk ik.wrote:wrote:Dat ik het de hele dag al fucking koud heb, en ik heb nog wel een vest aan wat ik normaal nooit heb als ik thuis zit.
wrote:de nieuwe stukjes in deze track:
View on YouTube
Dat de hele hardstyle scene me begint te vervelen. Heb nog maar een aantal mensen van wie ik het werk kan waarderen maar die zijn nog op 1 hand te tellen. Best wel kut.
wrote: Daar geloof ik niet in!
wrote:iik gelooof in biergeestern
Weet je wat echt helpt, luister ook eens andere muziekgenres, anders ben je enorm afhankelijk van maar 1 muzieksoort en dat gaat na een verloop van tijd idd enorm vervelen.wrote:Dat de hele hardstyle scene me begint te vervelen. Heb nog maar een aantal mensen van wie ik het werk kan waarderen maar die zijn nog op 1 hand te tellen. Best wel kut.
Kom eens kijken in de hardcore sectiewrote:Dat de hele hardstyle scene me begint te vervelen. Heb nog maar een aantal mensen van wie ik het werk kan waarderen maar die zijn nog op 1 hand te tellen. Best wel kut.
wrote:wrote: Daar geloof ik niet in!wrote:iik gelooof in biergeestern
Nou en Hardcore is niet saai, zelfde verhaal.. ALs je dan kijkt nasar de mainstream sectie.wrote:Kom eens kijken in de hardcore sectiewrote:Dat de hele hardstyle scene me begint te vervelen. Heb nog maar een aantal mensen van wie ik het werk kan waarderen maar die zijn nog op 1 hand te tellen. Best wel kut.
Zijn maar weinig hardcore artiesten die mij weten te pakken...
er zijn er ook maar een paar die echt mainstream draaienwrote:Nou en Hardcore is niet saai, zelfde verhaal.. ALs je dan kijkt nasar de mainstream sectie.wrote:Kom eens kijken in de hardcore sectiewrote:Dat de hele hardstyle scene me begint te vervelen. Heb nog maar een aantal mensen van wie ik het werk kan waarderen maar die zijn nog op 1 hand te tellen. Best wel kut.
Zijn maar weinig hardcore artiesten die mij weten te pakken...
en laat die dj's nou bijna allemaal crap zijn