Battlefield 3 has stopped working
Herkenbaar.wrote:verveling op vrijdagavond
Herkenbaar.wrote:verveling op vrijdagavond
wel Audacity, maar gewoon een faal pc.wrote:Audacity met de melding: Audacity reageert niet meer en zal worden afgesloten?wrote:set van een uur opnemen waarnaar tijdens het opslaan ervan je PC vaag doet en doei set...
Same here.wrote:Oh ok. Want ik krijg vaak de melding dat audacity niet meer reageert nadat ik het opnemen stop heb gezet.
Draai jij?wrote:Same here.wrote:Oh ok. Want ik krijg vaak de melding dat audacity niet meer reageert nadat ik het opnemen stop heb gezet.
Audacity gebruiken hoeft niet te betekenen dat ik draai.wrote:Draai jij?wrote:Same here.wrote:Oh ok. Want ik krijg vaak de melding dat audacity niet meer reageert nadat ik het opnemen stop heb gezet.
wrote:Emmerick, wat een irritant mannetje zeg....
dat zei ik dus ook al in het zever topic, sommigen bewegen en sommigen staan stil precies bij die kopwrote:al die avatars van A-lusion. kijkt echt zwaar irritant
inderdaad. was even leuk maar nu mag het toch best stoppen.wrote:dat zei ik dus ook al in het zever topic, sommigen bewegen en sommigen staan stil precies bij die kopwrote:al die avatars van A-lusion. kijkt echt zwaar irritant
toen was het wel grappig, nu is het zwaar irritant.
Explain?wrote:Als meisjes niet meewerken met seksen..
Ik ben niemand een verdere verantwoording schuldig, ik wilde alleen mijn frustraties uiten. Is toch geen betere manier voor dan het te posten in het irritatiemomentjes topic? Ik moet zeggen, het lucht wel op!wrote:Explain?wrote:Als meisjes niet meewerken met seksen..
wrote:Ik ben niemand een verdere verantwoording schuldig, ik wilde alleen mijn frustraties uiten. Is toch geen betere manier voor dan het te posten in het irritatiemomentjes topic? Ik moet zeggen, het lucht wel op!wrote:Explain?wrote:Als meisjes niet meewerken met seksen..