Ik hou er nooit van als die teams niet up-to-date zijnwrote:Haha dat bedoelde ik ja.wrote:Echt he, zo gaat het tegenwoordig ook echt met Ajax
Heb fifa 11 nog liggen, maar op de een of andere manier vind ik het gewoon niet zo vet meer.
Fifa 11 ook bijna niet gespeeld..
Ik wil wel even kwijt dat ik nog FIFA 10 speel., dus ik heb suarez nog lekker in de aanval staan.
Suarez is echt heerlijk om mee te spelen met 10.
In 12 bedoel je zekerwrote:Ik wil wel even kwijt dat ik nog FIFA 10 speel., dus ik heb suarez nog lekker in de aanval staan.![]()
wrote: Ik kan met veel spellen tegen mn verlies, maar met fifa echt niet gewoon!
Nee dat werkt zo hard op je zenuwen! Helaas al een keer zo'n mooie veels te dure controller gesneuveld
Ik ben zuinig om mn controllers. meestal moeten kussens het bij mij ontgelden en gebruik ik die dan even als boxbal of ik zeg dit. 'K****R SPEL, IK KAP ERMEE!!!!!!!' druk ik woest mn xbox uit en dan speel ik hem een paar dagen niet meer. 
Jah hahahawrote:Ik ben zuinig om mn controllers. meestal moeten kussens het bij mij ontgelden en gebruik ik die dan even als boxbal of ik zeg dit. 'K****R SPEL, IK KAP ERMEE!!!!!!!' druk ik woest mn xbox uit en dan speel ik hem een paar dagen niet meer.
Proefwerk Literatuur leren
Een van de saaiste onderwerpen die er in het leven bestaan.
Een van de saaiste onderwerpen die er in het leven bestaan.
FFFFFUUUU
mn moeder koopt altijd van dat goedkope kut toiletpapier. dat niet sterk is en ook nog is schuurt.
mn moeder koopt altijd van dat goedkope kut toiletpapier. dat niet sterk is en ook nog is schuurt.
Hebben ze op festivals ook altijd, heb gelijk een rauw gaatje als ik klaar ben.wrote:FFFFFUUUU
58 feesten gehad, nog nooit gepoept op een feestwrote:Hebben ze op festivals ook altijd, heb gelijk een rauw gaatje als ik klaar ben.wrote:FFFFFUUUU
heb jij geluk gehad, of je propt jezelf voor elk feest vol met diarreeremmers?wrote:58 feesten gehad, nog nooit gepoept op een feestwrote:Hebben ze op festivals ook altijd, heb gelijk een rauw gaatje als ik klaar ben.wrote:FFFFFUUUU
Zo herkenbaar.wrote:'K****R SPEL, IK KAP ERMEE!!!!!!!' druk ik woest mn xbox uit en dan speel ik hem een paar dagen niet meer.
Hahahahawrote:Zo herkenbaar.wrote:'K****R SPEL, IK KAP ERMEE!!!!!!!' druk ik woest mn xbox uit en dan speel ik hem een paar dagen niet meer.Gister helaas weer een nieuwe controller moeten kopen. Heb nu wel een vette zwarte.
A
Ik heb ook nooit meer een draadloze muis, dat is dan ook het eerste wat ik in mijn handen krijg 
Ik hou me altijd wel in met mn controller, kan wel gek worden maar dat is meer verbaalwrote:Zo herkenbaar.wrote:'K****R SPEL, IK KAP ERMEE!!!!!!!' druk ik woest mn xbox uit en dan speel ik hem een paar dagen niet meer.Gister helaas weer een nieuwe controller moeten kopen. Heb nu wel een vette zwarte.
Ik welwrote:58 feesten gehad, nog nooit gepoept op een feestwrote:Hebben ze op festivals ook altijd, heb gelijk een rauw gaatje als ik klaar ben.wrote:FFFFFUUUU
Defqon, Q-base en Qlimax
dan boef je niet door te trekken dan smelt het wel weg 
en maar denken hoe je zo goed kan zijnwrote:Ik hou me altijd wel in met mn controller, kan wel gek worden maar dat is meer verbaalwrote:Zo herkenbaar.wrote:'K****R SPEL, IK KAP ERMEE!!!!!!!' druk ik woest mn xbox uit en dan speel ik hem een paar dagen niet meer.Gister helaas weer een nieuwe controller moeten kopen. Heb nu wel een vette zwarte.
Ik heb m'n controller 1 x kapot gegooid waardoor 1 knop het niet meer doet en 2 heel stroef zijn, maar die geef ik altijd aan m'n maten als we fifa spelen
irri.....
Als mensen met volle groepen door je heen beuken of gewoon met de groep tussen je gaan staan. xD gloeies krijg ik ervan
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Jumbo?wrote:Had in mijn kerstpakket 'Feestelijk Toiletpapier'.. Heb nog nooit zo lekker mijn billen geveegd, stonden allemaal sterren op enzo
Haha wilde hetzelfde vragen. Wij van Super de Boer kregen die rommel ook allemaalwrote:Jumbo?wrote:Had in mijn kerstpakket 'Feestelijk Toiletpapier'.. Heb nog nooit zo lekker mijn billen geveegd, stonden allemaal sterren op enzo
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
toiletpapier?
Dus in feite zeggen ze
"Bedankt voor al je harde werken dit jaar, maar het boeit ons geen shit, dus veeg je kont maar lekker af."
Kut kerstpakket. Ik haat supermarkten sowieso, om er te werken dan.
Dus in feite zeggen ze
"Bedankt voor al je harde werken dit jaar, maar het boeit ons geen shit, dus veeg je kont maar lekker af."
Kut kerstpakket. Ik haat supermarkten sowieso, om er te werken dan.
Niet mee eens. Heb al in een fabriek/ sportzaak/ vrijtetijdsmarkt/ supermarkt gewerkt, maar supermarkt is echt het chillst van allemaal. Je hoeft niet hard te werken, leuke collega's van dezelfde leeftijd en afterbierenwrote: Ik haat supermarkten sowieso, om er te werken dan.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik heb gewerkt bij:
- Super de Boer (kak)
- Hoveniersbedrijf (Mega ultra kak)
- Glazenwasser (awsome)
- CITO (awsome)
- Super de Boer (kak)
- Hoveniersbedrijf (Mega ultra kak)
- Glazenwasser (awsome)
- CITO (awsome)
Wat vond je zo kut aan het werken in een supermarkt dan?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Glazenwasser lijkt me ook wel lachen. Vooral bij studentenflats in een stad waar een psychologie of HRM opleiding is als je snapt wat ik bedoel :')