Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Dream Chaser wrote:
hardcoresjors wrote:Echt he, zo gaat het tegenwoordig ook echt met Ajax
Haha dat bedoelde ik ja.
Heb fifa 11 nog liggen, maar op de een of andere manier vind ik het gewoon niet zo vet meer.
Fifa 11 ook bijna niet gespeeld..
Ik hou er nooit van als die teams niet up-to-date zijn :lol:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik wil wel even kwijt dat ik nog FIFA 10 speel., dus ik heb suarez nog lekker in de aanval staan. ^^
Suarez is echt heerlijk om mee te spelen met 10. :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
oostzaner wrote:Ik wil wel even kwijt dat ik nog FIFA 10 speel., dus ik heb suarez nog lekker in de aanval staan. ^^
Suarez is echt heerlijk om mee te spelen met 10. :)
In 12 bedoel je zeker :innocent:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
oostzaner wrote: Ik kan met veel spellen tegen mn verlies, maar met fifa echt niet gewoon!

Nee dat werkt zo hard op je zenuwen! Helaas al een keer zo'n mooie veels te dure controller gesneuveld xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Ik ben zuinig om mn controllers. meestal moeten kussens het bij mij ontgelden en gebruik ik die dan even als boxbal of ik zeg dit. 'K****R SPEL, IK KAP ERMEE!!!!!!!' druk ik woest mn xbox uit en dan speel ik hem een paar dagen niet meer. :P
Donateur
last seen Sep 2014
oostzaner wrote:Ik ben zuinig om mn controllers. meestal moeten kussens het bij mij ontgelden en gebruik ik die dan even als boxbal of ik zeg dit. 'K****R SPEL, IK KAP ERMEE!!!!!!!' druk ik woest mn xbox uit en dan speel ik hem een paar dagen niet meer. :P
Jah hahaha :lol: uit protest even niet meer spelen! Ook zo vaak gedaan :lol:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Proefwerk Literatuur leren :/
Een van de saaiste onderwerpen die er in het leven bestaan.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
FFFFFUUUU
mn moeder koopt altijd van dat goedkope kut toiletpapier. dat niet sterk is en ook nog is schuurt. :/
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
oostzaner wrote:FFFFFUUUU
mn moeder koopt altijd van dat goedkope kut toiletpapier. dat niet sterk is en ook nog is schuurt. :/
Hebben ze op festivals ook altijd, heb gelijk een rauw gaatje als ik klaar ben.
Donateur
last seen Sep 2014
Pommer wrote:
58 feesten gehad, nog nooit gepoept op een feest :evil:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 15 hours ago
roberttt wrote:
Pommer wrote:
heb jij geluk gehad, of je propt jezelf voor elk feest vol met diarreeremmers? :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
oostzaner wrote:'K****R SPEL, IK KAP ERMEE!!!!!!!' druk ik woest mn xbox uit en dan speel ik hem een paar dagen niet meer. :P
Zo herkenbaar. :lol: Gister helaas weer een nieuwe controller moeten kopen. Heb nu wel een vette zwarte.
Donateur
last seen Sep 2014
Dakpan wrote:
oostzaner wrote:'K****R SPEL, IK KAP ERMEE!!!!!!!' druk ik woest mn xbox uit en dan speel ik hem een paar dagen niet meer. :P
Zo herkenbaar. :lol: Gister helaas weer een nieuwe controller moeten kopen. Heb nu wel een vette zwarte.
Hahahaha :lol: Het lucht even op een controller kapot gooien. Tot het besef komt "NOOO CONTROLLLER!!@!@"

xd
A
Ik heb ook nooit meer een draadloze muis, dat is dan ook het eerste wat ik in mijn handen krijg xd
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Dakpan wrote:
Ik hou me altijd wel in met mn controller, kan wel gek worden maar dat is meer verbaal xd Ik heb m'n controller 1 x kapot gegooid waardoor 1 knop het niet meer doet en 2 heel stroef zijn, maar die geef ik altijd aan m'n maten als we fifa spelen :cool:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 21 days ago
roberttt wrote:
Pommer wrote:
Ik wel :evil:
Defqon, Q-base en Qlimax :P. Decibel was t te heet om te schijten :$
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 1 day ago
dan boef je niet door te trekken dan smelt het wel weg xd
Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Pommer wrote:
Dakpan wrote:
Ik hou me altijd wel in met mn controller, kan wel gek worden maar dat is meer verbaal xd Ik heb m'n controller 1 x kapot gegooid waardoor 1 knop het niet meer doet en 2 heel stroef zijn, maar die geef ik altijd aan m'n maten als we fifa spelen :cool:
en maar denken hoe je zo goed kan zijn :D

irri.....

Als mensen met volle groepen door je heen beuken of gewoon met de groep tussen je gaan staan. xD gloeies krijg ik ervan
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Project 141 wrote:Had in mijn kerstpakket 'Feestelijk Toiletpapier'.. Heb nog nooit zo lekker mijn billen geveegd, stonden allemaal sterren op enzo :loving:
Jumbo?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wildstylerz wrote:
Project 141 wrote:Had in mijn kerstpakket 'Feestelijk Toiletpapier'.. Heb nog nooit zo lekker mijn billen geveegd, stonden allemaal sterren op enzo :loving:
Jumbo?
Haha wilde hetzelfde vragen. Wij van Super de Boer kregen die rommel ook allemaal :lol: En een schaal die meer op een hoed lijkt.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
toiletpapier?
Dus in feite zeggen ze
"Bedankt voor al je harde werken dit jaar, maar het boeit ons geen shit, dus veeg je kont maar lekker af."

Kut kerstpakket. Ik haat supermarkten sowieso, om er te werken dan.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Dark Pact wrote: Ik haat supermarkten sowieso, om er te werken dan.
Niet mee eens. Heb al in een fabriek/ sportzaak/ vrijtetijdsmarkt/ supermarkt gewerkt, maar supermarkt is echt het chillst van allemaal. Je hoeft niet hard te werken, leuke collega's van dezelfde leeftijd en afterbieren (L)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik heb gewerkt bij:

- Super de Boer (kak)
- Hoveniersbedrijf (Mega ultra kak)
- Glazenwasser (awsome)
- CITO (awsome)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Wat vond je zo kut aan het werken in een supermarkt dan?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Glazenwasser lijkt me ook wel lachen. Vooral bij studentenflats in een stad waar een psychologie of HRM opleiding is als je snapt wat ik bedoel :')

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 36 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago