Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:39 

Hardtraxx Veteran

Wat worden die tegenstanders lastig met fifa...
Ajax 1-1 Vitesse
Ajax 2-0 Groningen
Ajax 2-2 Vitesse
Ajax 1-1 De Graafschap
Ajax 3-3 VVV Venlo (Met penalty's verloren)
Ajax 1-1 Excelsior

Niet op uit-thuis gezet maar elke keer als ik verdiend voor kom, laat Vermeer er weer een bal doorheen...
Tegen Excelsior, stond vanaf de 7e min met 1-0 voor, heb zonder overdrijven wel 20 zieke schoten op doel gelost maar hun keeper hield alles eruit, krijgen ze in de 90e min 1 aanval, en Vermeer laat hem er gewoon langs, 1-1...
Op het einde heeft hun keeper een 10, ik werd echt helemaal naar :lol:
Sulejmani is hem ook nog eens gepeerd...
oprotten met dat watje, zonder hem lukt het ook wel, morgen nieuwe kansen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 08:40 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Moeilijkheidsgraad?

Prof, het gaat altijd wel lekker maar gister werd ik wel ff gepakt steeds, meer heel gierig,
In de laatste minuut maken ze dan gelijk terwijl ik de hele pot 1-0 voor sta! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 10:38 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Verstopte neus en ik kan niet inloggen op het intranet van school :x

Intranet is sowieso faal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 10:41 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Project 141 schreef:
Moeilijkheidsgraad?

Prof, het gaat altijd wel lekker maar gister werd ik wel ff gepakt steeds, meer heel gierig,
In de laatste minuut maken ze dan gelijk terwijl ik de hele pot 1-0 voor sta! :lol:

Haal nu maar Live, dan kun je het spelen op de manier waarop het bedoeld is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 11:32 

Hardtraxx Veteran

SWTOR maintence tot 3 uur <_<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 11:50 

Hardtraxx Veteran

zeggen eerst geen vkl maar dan ineenkeer wel....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 16:24 

Hardtraxx Veteran

Morgen tentamen kwaliteit en auditing xd Wat een walgelijk vak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 19:57 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
hardcoresjors schreef:
Project 141 schreef:
Moeilijkheidsgraad?

Haal nu maar Live, dan kun je het spelen op de manier waarop het bedoeld is ;)

Nee, eerst geld krijgen van familie, ga liever naar een feest dan dat ik live heb :P

OT: weer gelijk spelen tegen VVV, hoe kan zo'n rot club zo verdomd goed zijn, word er helemaal naar van... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

Irritatie momentjes van mijn kant:
Een zooi vakken wat me egt geen ene fack kan boeien, en ook het nut er niet van in zie... >.<
Sochtends niet wakker kunnen worden, en de hele dag bijna in slaap vallen. Maar snachts niet kunnen slapen tot een uur of 4. >.<
Dat ik al de hele dag loop met een ontzettende pijn aan de linker kant van me gezicht (wss een ontsteking) >.<
School waardoor ik weer totaal geen inspiratie en energie heb voor producen >.<

En weer zo iemand die in de pauze naar je toekomt van ''hey, jij doet toch al die hardcore feesten'' (ik gewoon geen zin hebben om verschil HS/HC uit te leggen omdat het toch nutteloos is) dus ik zeg ja! *epic stilte* ''Dus eh daar staat toch iedereen helemaal gek te doen?'' *hij maakt wat bewegingen alsof die een spastische aanval krijgt* Hier ging ik genees meer op in, op zo'n dag als vandaag kan ik dat egt effe niet hebben >.<

Dit lucht weer even op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:45 

Hardtraxx Crew

RAW-vizion schreef:
En weer zo iemand die in de pauze naar je toekomt van ''hey, jij doet toch al die hardcore feesten'' (ik gewoon geen zin hebben om verschil HS/HC uit te leggen omdat het toch nutteloos is) dus ik zeg ja! *epic stilte* ''Dus eh daar staat toch iedereen helemaal gek te doen?'' *hij maakt wat bewegingen alsof die een spastische aanval krijgt* Hier ging ik genees meer op in, op zo'n dag als vandaag kan ik dat egt effe niet hebben >.<

Dat soort mensen he :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:57 

Hardtraxx Beheerder

Zenda schreef:
RAW-vizion schreef:

dagjesmensen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:01 

Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
Zenda schreef:
RAW-vizion schreef:

dagjesmensen :thumbup:

Nee :nono:
Niet wetende nog nooit een feest meegemaakte mensen van een jaar of 13/14 met een vooroordeel waar ze heilig van overtuigd zijn >.<

Damn.. Ik kan er egt heel slecht tegen vandaag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:02 

Hardtraxx Beheerder

ja nie zo aggressief jongeman :lol:
komt wel weer goed :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:04 

Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
ja nie zo aggressief jongeman :lol:
komt wel weer goed :aww:

Ja sorry :/ Linker kant van me gezicht wat zo'n pijn doet >.< Waardoor ik egt niks kan hebben atm..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

Wanneer ik mn haar niet heb gedaan word ik echt helemaal gek van mn lange haren. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:43 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Wanneer ik mn haar niet heb gedaan word ik echt helemaal gek van mn lange haren. :/

Heb ik nou nooit last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:45 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Je faalt gewoon :P Zodra je het verdedigen onder de knie hebt overkomt je dat niet meer. Had het eerst ook regelmatig (op World Class), maar nu speel ik het over het algemeen zo uit, en komen ze op het laatst niet veel verder als achterin rondspelen.

Ik kan dat verdedigen best goed maar als ik scoor, dan krijg ik ook een tegen goal! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:53 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
hardcoresjors schreef:
Project 141 schreef:
Je faalt gewoon :P Zodra je het verdedigen onder de knie hebt overkomt je dat niet meer. Had het eerst ook regelmatig (op World Class), maar nu speel ik het over het algemeen zo uit, en komen ze op het laatst niet veel verder als achterin rondspelen.

Ik kan dat verdedigen best goed maar als ik scoor, dan krijg ik ook een tegen goal! :lol:

Dus kun je niet goed verdedigen, want ik scoor en krijg er geen tegen :P Op een hogere moeilijkheidsgraad.

Dan ben jij gewoon beter :P
Maar ze komen er gewoon gierig door, dat alderweireld in stapt maar dat vd wiel ver blijft staan en dat het geen buitenspel is, dan 1 op 1 met vermeer, en die houd er geen bal uit :lol:
Maarja ik blijf oefenen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:03 

fack man,
Afbeelding

alweer een bloeduitstorting in mn oog. :/ de zoveelste binnen een half jaar tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:04 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
3 keer oprij verliezen met FIFA. :/

Mn broer had hem op wereld klasse gezet. :P
en dat win ik niet tegen marseille, chelsea en barca. Ik ben Ajax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:07 

Donateur

oostzaner schreef:
oostzaner schreef:

Ik wordt altijd zo boos he :lol: Als ik verlies xd BAH BAH BAH!!! vooral met fifa! Moet je gewoon winnen, anders ja niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:08 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
dat alderweireld in stapt maar dat vd wiel ver blijft staan en dat het geen buitenspel is, dan 1 op 1 met vermeer, en die houd er geen bal uit

Best een realistisch spel dus.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:08 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik wordt altijd zo boos he :lol: Als ik verlies xd BAH BAH BAH!!! vooral met fifa! Moet je gewoon winnen, anders ja niks aan

Dit dus, ik kan me controller wel door de kamer heen smijten als het niet lukt! :lol:

Dream Chaser schreef:
hardcoresjors schreef:
dat alderweireld in stapt maar dat vd wiel ver blijft staan en dat het geen buitenspel is, dan 1 op 1 met vermeer, en die houd er geen bal uit

Best een realistisch spel dus.. ;)

Echt he, zo gaat het tegenwoordig ook echt met Ajax :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:15 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
oostzaner schreef:
oostzaner schreef:

Ik kan met veel spellen tegen mn verlies, maar met fifa echt niet gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:18 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Echt he, zo gaat het tegenwoordig ook echt met Ajax

Haha dat bedoelde ik ja.
Heb fifa 11 nog liggen, maar op de een of andere manier vind ik het gewoon niet zo vet meer.
Fifa 11 ook bijna niet gespeeld..
Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic