Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
PierrePruuk wrote:Glazenwasser lijkt me ook wel lachen. Vooral bij studentenflats in een stad waar een psychologie of HRM opleiding is als je snapt wat ik bedoel :')
I see what you did there.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Daveytl wrote:Wat vond je zo kut aan het werken in een supermarkt dan?
Betaalde gewoon echt kut en het is gewoon hersencel vernietigend werk (iets wat ik haat). Iedereen is dezelfde slaaf. Heel snel te maken met vriendjespolitiek. En echt knetters saai.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Nee ik vond werken bij CITO en glazenwasser toffer.
Glazenwasser verdiende super goed en kreeg je veel te maken met mensen, Cito was je gewoon echt nodig, dat lieten mensen je ook weten. Verdiende super goed, heerlijke werksfeer en je loste dagelijks problemen op of hielp mensen problemen op te lossen. Wat je ook doet bij supermarkt, snap dat t komisch en gezellig is met z'n allen, maar ik doe liever werk wat iets meer intellect van je vraagt.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dark Pact wrote:
Daveytl wrote:Wat vond je zo kut aan het werken in een supermarkt dan?
Betaalde gewoon echt kut en het is gewoon hersencel vernietigend werk (iets wat ik haat). Iedereen is dezelfde slaaf. Heel snel te maken met vriendjespolitiek. En echt knetters saai.
€9,50 per uur krijg ik. Vind dat geen slecht uurloon.

Hersendodend werk kan het wel zijn, heb daar persoonlijk niet zo veel problemen mee. Maar vervolgens staat er bij jou dat je glazenwasser zijn awesome vond. Dat lijkt me nog 10 keer erger.

Bij ons is ook niet iedereen gelijk, bepaalde mensen (zoals ik) mogen veel meer doen dan anderen. Schappen opnieuw indelen, administratief werk, kassa's tellen, kassa draaien, vakken vullen, jongere jongens begeleiden. Ondertussen beetje ouwehoeren met een gehandicapte medewerker, dat is al helemaal prachtig :lol: Daarnaast soms ook beetje schrobben, spiegelen e.d. Tijd lijkt er erg snel te gaan vind ik. Dan zul je eens in een sportzaak moeten gaan werken, daar lijkt de tijd echt ont-zet-tend traag te gaan.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ik was niet de glazenwasser.
Ik was de dude die langs de deuren ging om het geld op te halen. En dan ging je gewoon de hele stad zo'n beetje rond, lullen met mensen etc. Super komisch af en toe, super kut soms ook. 10% van wat je ophaalde stak je in eigen zak.
Heb ook nog als pizzakoerier gewerkt overigens, daar moet je het echt van fooi hebben, opzich wel leuk werk.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Dark Pact wrote:Ik was niet de glazenwasser.
Irritatiemomentjes
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
vond t maar smerige worst:P
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Werk ook bij een supermarkt en vind dat het echt geen slecht baantje is. Net als project1414111441 al zei mag je steeds meer en krijg je meer verantwoordelijkheden.
Krijg 6.50 p/uur, das helemaal niet zo heel slecht.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Henk-Jan wrote:Werk ook bij een supermarkt en vind dat het echt geen slecht baantje is. Net als project1414111441 al zei mag je steeds meer en krijg je meer verantwoordelijkheden.
6,50? hoe oud ben je?
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Henk-Jan wrote:Werk ook bij een supermarkt en vind dat het echt geen slecht baantje is. Net als project1414111441 al zei mag je steeds meer en krijg je meer verantwoordelijkheden.
Voor dat loon begin ik er niet aan.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Werk ook in een supermarkt maar hier hebben we nog een slagerij in de winkel en daar sta ik, is een stuk leuker dan vakkenvullen :)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Waar is mijn weerstand joh, ben nog geen week niet verkouden en ik heb het alweer te pakken :mad: Iemand tips?
E
El Mare wrote:Waar is mijn weerstand joh, ben nog geen week niet verkouden en ik heb het alweer te pakken :mad: Iemand tips?
elke dag sporten,,, is bullshit.

zweten, heel veel zweten, zwemmen in wat kouder water zo 18 graden is zat. een paar weken lang.
en overdag zweten dat je bacterien eruit gaan.
Hardtraxx Veteran
Volgens mij is een verkoudheid een virus en geen bacterie, dus die moet vanzelf over gaan...
E
El Mare wrote:Volgens mij is een verkoudheid een virus en geen bacterie, dus die moet vanzelf over gaan...
het zijn bacterien die het tot een virus maken.

Biologieles 325, hoofdstuk 67 pagina 1134 alinea 8
Last edited by En-er-gy on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Project 141 wrote:Kluizenaar worden :cool:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
sjobie wrote:
6,50? hoe oud ben je?
19.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Henk-Jan wrote:
sjobie wrote:
6,50? hoe oud ben je?
19.
Ik ook en ik krijg er 9?
Ik werk wel in een kleine supermarkt een Attent, misschien dat dat nog uitmaakt
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
vriend van me: heb magic show geluisterd, sorrow op 1 :D
ik: die is nog niet eens gereleased
vriend: hij staat toch op youtube?

:/
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
fiets gejat bij de jumbo >.<
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 1 day ago
nielstil wrote:vriend van me: heb magic show geluisterd, sorrow op 1 :D
ik: die is nog niet eens gereleased
vriend: hij staat toch op youtube?

:/
zeeer herkenbaar >.<
G
intents die uitverkocht is gvd
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 13 minutes ago
Henk-Jan wrote:
sjobie wrote:
6,50? hoe oud ben je?
19.
Irritatiemomentje van me: ik ben 19 en krijg €5,43. collega van me die 18 is krijgt €5,50 xd
Hardtraxx Veteran
Die werkt denk ik 7 cent sneller.
Hardtraxxer
63 posts member since 2011
last seen Feb 2014
Stageverslag.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer