Ik wees naar Forgotten Moments (en The Dreamer) enkel naar het feit dat hij zelf produceert, en verwijs naar zijn stijlwrote:Dat hij bij Forgotten Moments een vinger in de pap heeft gehad lijkt me wel duidelijk dus, waarschijnlijk had ie heel zijn hand in de pap want het is een solo productiewrote:[
Check bijvoorbeeld maar The Dreamer, of de originele Forgotten Moments. Echt klassiekertjes. Ik twijfel er niet aan dat hij bij die tracks een vinger in de pap heeft gehad.Dat bedoelde ik
Man, ik ben net thuis van werk (en biiiieeeer), give me a break 
dit is echt de meest kutste gele kaart die ik ooit heb gekregen met FIFA.
Ik sprintte op het goal af. komt er een verdediger die tikt de bal bij mn voeten vandaan, maar ik sprintte dus ik beuk tegen hem op. krijg ik geel. WTF!!
Ik sprintte op het goal af. komt er een verdediger die tikt de bal bij mn voeten vandaan, maar ik sprintte dus ik beuk tegen hem op. krijg ik geel. WTF!!
Heb wel ergere gehad, don't get me started
erger vind ik penalties die gegeven worden voor juiste tackles...kan ik me helemaal kapot aan ergeren. En dan aan de andere kant opeens een duidelijke overtreding niet zien
Ach ja, ik erger me er al aan als men niet doorspeelt bij buitenspel, als dit gewoon kan.
Ach ja, ik erger me er al aan als men niet doorspeelt bij buitenspel, als dit gewoon kan.
ik haat het als mensen hands uitzetten
Die registratie is gewoon té slecht...wrote:ik haat het als mensen hands aanzetten
Ja. Veel te vaak. Tergend irritant.wrote:Heb die ook nooit aangezetKomt het vaak voor als ie aanstaat?
het bespaart zware irritatie dat als het uitstaat en het is duidelijk hands in strafschop gebied...wrote:Heb die ook nooit aangezetKomt het vaak voor als ie aanstaat?
maar het is gewoon leuker
anders kan je net zo goed ook de gele en rode kaarten uitzetten
Het is maar wat je leuker vind...speel dan direct FIFA Street :p
nee dat vind ik dan weer echt een kutspelwrote:Het is maar wat je leuker vind...speel dan direct FIFA Street :p
voetbal is voetbal
niet een sport om wie het best een trucje met de bal kan
Nee, maar hands is gewoon BS, omdat er nog meer onwerkelijk situaties voorkomen. Gaat nergens over, blij dat het online standaard uit staat 
jammer als ie het soms wat raar registreertwrote:Nee, maar hands is gewoon BS, omdat er nog meer onwerkelijk situaties voorkomen. Gaat nergens over, blij dat het online standaard uit staat
maar als ik de bal heb en ik word door de computer/vriend opzij gebeukt en land 4 meter verder waar niet voor gefloten word vind ik nog onrealistischer
dan maak ik liever op een rare manier hands
weet niet meer of ik het al gezegd had maar iig succeswrote:Net met vrienden bier wezen drinken, alleen ik heb geweigerd om mee op stap te gaan omdat ik moet lerej morgenHad echt zin
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Hier ookwrote:Net met vrienden bier wezen drinken, alleen ik heb geweigerd om mee op stap te gaan omdat ik moet lerej morgenHad echt zin
Das niet zo mooi. Dus leren komt er ook niet van?wrote:Niet op stap gaan zodat ik me vandaag fit voel, en nu me ongelooflijk bagger voelen. Heb 1 peer op vandaag en die is er ook al weer uit
Wildstylez die gister in Takens 2x Lose Your Mind draait.. Als openingsplaat en als afsluitplaat
.
Als één na laatste plaat draaide hij Reputation Game, dan ga je daarna toch geen Lose Your Mind draaien...
Als één na laatste plaat draaide hij Reputation Game, dan ga je daarna toch geen Lose Your Mind draaien...
Dat lees ik de laatste tijd wel vaker dat hij die 2 keer draait beetje jammerwrote:Wildstylez die gister in Takens 2x Lose Your Mind draait.. Als openingsplaat en als afsluitplaat.
Ik ben wel benieuwd naar de gedachte erachter van Wildstylez...wrote:Dat lees ik de laatste tijd wel vaker dat hij die 2 keer draait beetje jammerwrote:Wildstylez die gister in Takens 2x Lose Your Mind draait.. Als openingsplaat en als afsluitplaat.
Last edited by flevoboys on , edited 1 time in total.
Inderdaad, wat een zielepoot man.wrote:Dat lees ik de laatste tijd wel vaker dat hij die 2 keer draait beetje jammerwrote:Wildstylez die gister in Takens 2x Lose Your Mind draait.. Als openingsplaat en als afsluitplaat.
210 Euro boete krijgen in 2 dagen :') Gaat een goed jaar worden heb ik het gevoel...