Wat een trieste agentjeswrote:Geen voor + achterlicht op mn fiets in mn eigen straatwrote:Waarom nu?90 euro voor?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
gelukkig heb ik wel 1ste uur vrijwrote:Morgen naar school
half uurtje uitslapen haha
Ik moet om half 11 beginnen, maar alsnog, school...wrote:gelukkig heb ik wel 1ste uur vrijwrote:Morgen naar school![]()
geluksbal, ik moet er om 7 uur al uit.wrote:Ik moet om half 11 beginnen, maar alsnog, school...wrote:gelukkig heb ik wel 1ste uur vrijwrote:Morgen naar school![]()
maar inderdaad maakt niet uit welke tijd school blijft kut.
ik meot om kwart voor 11 beginnen...
maar alsnog kut school!
Jezus zeg, moet ik dus morge 2de naar school, 3de & 4de standaard uitval, 5de gym en 6de geschiedenis
Allemaal nutteloze uren...
Genoeg tijd om een blikje energiedrank en een frikandelbroodje te hale bij de plaatselijke supermarkt dus.wrote:Jezus zeg, moet ik dus morge 2de naar school, 3de & 4de standaard uitval, 5de gym en 6de geschiedenis![]()
morge 7uur opstaan en voor de rest van de dag in de verflucht zitte...
juust 'em!wrote:Genoeg tijd om een blikje energiedrank en een frikandelbroodje te hale bij de plaatselijke supermarkt dus.wrote:Jezus zeg, moet ik dus morge 2de naar school, 3de & 4de standaard uitval, 5de gym en 6de geschiedenis![]()
dan doe je toch iets niet goedwrote:3 keer oprij verliezen met FIFA.
meestal gaan we al turkse pizza of döner halen, of gewoon zak chips etc.wrote:Genoeg tijd om een blikje energiedrank en een frikandelbroodje te hale bij de plaatselijke supermarkt dus.wrote:Jezus zeg, moet ik dus morge 2de naar school, 3de & 4de standaard uitval, 5de gym en 6de geschiedenis![]()
A
American Chopper op Discovery tegenwoordig:
30% Motors bouwen, 70% Senior vs Junior
En dan niet eens het schreeuwen tegen elkaar, gaat al maanden over het goedmaken ofzo
En dan niet eens het schreeuwen tegen elkaar, gaat al maanden over het goedmaken ofzo
junior heeft nu toch eigen bedrijf en shit?wrote:American Chopper op Discovery tegenwoordig:
Ga je zelf klussen dan, of bij je in huis ofzo?wrote:morge 7uur opstaan en voor de rest van de dag in de verflucht zitte...
A
Ja, en ruzie met zijn pa, schadeclaims weet ik veel wat allemaalwrote:junior heeft nu toch eigen bedrijf en shit?wrote:American Chopper op Discovery tegenwoordig:
GTFOJe kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
ja ik wist dat ze ruzie hadden al vanaf de beginafleveringen 
Weeeer fucking verkouden, lijkt wel alsof ik er gewoon niet meer vanaf kom.
Ben al sinds eind september verkouden, elke keer van heel erg naar een klein beetje verkouden..
Nu weer heel erg
Ben al sinds eind september verkouden, elke keer van heel erg naar een klein beetje verkouden..
Nu weer heel erg
Herkenbaar en heel erg veel slijm in je keelwrote:Weeeer fucking verkouden, lijkt wel alsof ik er gewoon niet meer vanaf kom.
Nu weer heel erg
G
Anderhalf uur in bed liggen en niet kunnen slapen...
wrote:3 uur in bed liggen en niet kunnen slapen...
wrote:3 en een half uur in bed liggen en niet kunnen slapen...
pff dis veel te vroeg
en dan de hele dag in de verf lucht zitten
terwijl k niks kan doen xD
en dan de hele dag in de verf lucht zitten
terwijl k niks kan doen xD
Dat ineens iedereen meme's kent...
Dat is opzich niet het ergste, maar het feit dat mensen het of verkeerd gebruiken of het proberen te vertalen naar het nederlands daar kan ik me echt aan irriteren.
Dat is opzich niet het ergste, maar het feit dat mensen het of verkeerd gebruiken of het proberen te vertalen naar het nederlands daar kan ik me echt aan irriteren.
wrote:Ga je zelf klussen dan, of bij je in huis ofzo?wrote:morge 7uur opstaan en voor de rest van de dag in de verflucht zitte...
plafond moet gewit worden in huis
en k ga dat niet echt niet doen want dat trekt me rug niet hahaha
dus nu zijn er 2 kennissen van me ma die ff de boel komen verven haha