Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ja, sinds 1 januari zijn de boetes flink gestegen, ik geloof bellen in de auto is ook 100 € gestegen volgens mij...
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
dennis wrote:120 :oh: ik moest een paar maanden geleden nog 70 betalen
Jah de tarieven zijn aangepast per 2012 :') :') :') :')
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Capsules slikken met een opgezwollen keel :x
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
skinny love zit in mn kop...
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
oostzaner wrote:skinny love zit in mn kop...
Qua irritatiemomentjes kan het erger, maar hier, om er vanaf te komen

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Als je een nieuwe ID kaart moet laten maken omdat ie gestolen is, krijg je er een boete bij van 20 euro omdat ie gestolen is :S, en dan dus ook nog die 40 euro die het in deze gemeente kost :mad:

Voor het eerst in m'n leven een boete dus, terwijl ik juist het slachtoffer ben.
G
gisteravond:
rtl 5 op zetten omdat er in de digitale info staat dat Heroes op is, krijg je van die erotische kutreclames te zien -.-
Irritatiemomentjes
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Google Chrome die niet werkt. FF doet het en IE ook. :/
G
Almighty wrote:Salon de Promotion
+1
oostzaner wrote:Google Chrome die niet werkt. FF doet het en IE ook. :/
wat doet het niet?
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
error code 138.
Geen toegang tot het netwerk
Google Chrome heeft problemen met toegang tot het netwerk.

Dit kan worden veroorzaakt omdat uw firewall of antivirussoftware ten onrechte denkt dat Google Chrome niet op uw computer thuishoort en daarom de internetverbinding blokkeert.
Hier zijn enkele suggesties:
Voeg Google Chrome als toegestaan programma toe aan de instellingen van uw firewall of antivirussoftware. Als dit al een toegestaan programma is, kunt u het verwijderen uit de lijst met toegestane programma's en het opnieuw toevoegen.
Fout 138 (net::ERR_NETWORK_ACCESS_DENIED): Geen toegang tot het netwerk.
Ik heb zonealarm en ik kom niet bij die lijst, misschien bij adaware.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Steffnov wrote: View on YouTube
dit is meer een genietmomentje :loving:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
De meest heldige naam van het forum is veranderd :cry:
Skedoedelefloeps heeft zijn naam veranderd naar Dark Pact.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
_theon_ wrote:
Was ook om een irritatiemomentje te verhelpen :P lekker plaatje hoor :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Steffnov wrote:
_theon_ wrote:
Was ook om een irritatiemomentje te verhelpen :P lekker plaatje hoor :thumbsup:
vind het ook wel apart dat zulke Frenchcore producers, zo'n belachelijk dikke aparte plaat in elkaar kunnen zetten :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Lenny Dee is geen Frenchcore producer, maar eentje uit de Amerikaanse stijl. Produceerd erg gevarieerd, of in dit geval, als vocalist (ook terug te horen in de Demolition remix). Zal zeker meer dan een klein handje in deze plaat hebben gehad, wat dit pareltje tot gevolg heeft.
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Steffnov wrote:Lenny Dee is geen Frenchcore producer, maar eentje uit de Amerikaanse stijl. Produceerd erg gevarieerd, of in dit geval, als vocalist (ook terug te horen in de Demolition remix). Zal zeker meer dan een klein handje in deze plaat hebben gehad, wat dit pareltje tot gevolg heeft.
ah oke, ik dacht dat Lenny Dee alleen de vocals had gedaan, dacht ik ook van Demolition remix
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Liverpool zakt dieper en dieper.
Een nieuw geval van racisme bij Liverpool heeft tijdens het duel met Oldham Athletic voor tranen gezorgd bij Tom Adeyemi. De donkere speler van de uitclub werd door een supporter vanaf de tribune uitgescholden voor "f*cking black bastard".
View on YouTube
Eerst Suarez en nu dit. Sneu hoor.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
mensen die altijd met spoilers moeten strooien
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Parvuz wrote:Liverpool zakt dieper en dieper.
Hou toch op Niek! Die fan is gewoon een klootzak, maar dat gebeurd bij elke club. En je weet ook dondersgoed dat het Suarez incident groter wordt gemaakt dan het is. En als je ook duid op wat Bellamy deed zie je duidelijk dat hij geprovoceerd werd.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
dat is hetzelfde als je keeper aangevallen wordt en het team niet meer durft te voetballen omdat je je niet meer veilig voelt
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 1 day ago
The Anim0l wrote:dat is hetzelfde als je keeper aangevallen wordt en het team niet meer durft te voetballen omdat je je niet meer veilig voelt
+1
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Mr Lellebel wrote:
Parvuz wrote:Liverpool zakt dieper en dieper.
Hou toch op Niek! Die fan is gewoon een klootzak, maar dat gebeurd bij elke club. En je weet ook dondersgoed dat het Suarez incident groter wordt gemaakt dan het is. En als je ook duid op wat Bellamy deed zie je duidelijk dat hij geprovoceerd werd.
Ik vind Liverpool een prachtige club. Vergelijkbaar met een clubs als Feyenoord. Qua publiek en qua prestaties de laatste jaren. Maar dit soort dingen vind ik echt jammer. Dat zet een club als Liverpool echt in een verkeerd daglicht. Ik weet dat Liverpool niet veel kan doen aan die fan die iemand uitscheld. Maar daarna gaat het hele publiek de naam van Luis Suarez roepen. Dat vind ik jammer.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Parvuz wrote: Maar daarna gaat het hele publiek de naam van Luis Suarez roepen. Dat vind ik jammer.
Dat ze de naam van Suarez scanderen is inderdaad jammer en ook behoorlijk kinderachtig. Vraag me af of dit nog een vervolg krijgt.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
_theon_ wrote:
Steffnov wrote:Lenny Dee is geen Frenchcore producer, maar eentje uit de Amerikaanse stijl. Produceerd erg gevarieerd, of in dit geval, als vocalist (ook terug te horen in de Demolition remix). Zal zeker meer dan een klein handje in deze plaat hebben gehad, wat dit pareltje tot gevolg heeft.
ah oke, ik dacht dat Lenny Dee alleen de vocals had gedaan, dacht ik ook van Demolition remix
Oh, hij heeft ook zeker de vocals gedaan. Maar als ie bijvoorbeeld de Demolition remix hoort, dat is een stuk harder dan het andere recente werk van EA. Lenny is eigenlijk vergelijkbaar met Drokz, zowel MC als producer. Al is Lenny begonnen als producer.

Check bijvoorbeeld maar The Dreamer, of de originele Forgotten Moments. Echt klassiekertjes. Ik twijfel er niet aan dat hij bij die tracks een vinger in de pap heeft gehad.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Dat is ook mijn punt :p dat hij naast mc ook producer is, en naar mijn gevoel een behoorlijk inbreng in Strike (en de Demolition remix) heeft gehad, ook muzikaal.

Plus, hij runt ISR

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago