Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 01:29 

Hardtraxx Veteran

Ja, sinds 1 januari zijn de boetes flink gestegen, ik geloof bellen in de auto is ook 100 € gestegen volgens mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 01:29 

Bierkoning

dennis schreef:
120 :oh: ik moest een paar maanden geleden nog 70 betalen

Jah de tarieven zijn aangepast per 2012 :') :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 01:36 

Hardtraxx Veteran

Capsules slikken met een opgezwollen keel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 01:37 

Hardtraxx Veteran

skinny love zit in mn kop...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 01:38 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
skinny love zit in mn kop...

Qua irritatiemomentjes kan het erger, maar hier, om er vanaf te komen

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 12:58 

Hardtraxx Veteran

Als je een nieuwe ID kaart moet laten maken omdat ie gestolen is, krijg je er een boete bij van 20 euro omdat ie gestolen is :S, en dan dus ook nog die 40 euro die het in deze gemeente kost :mad:

Voor het eerst in m'n leven een boete dus, terwijl ik juist het slachtoffer ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 13:11 

gisteravond:
rtl 5 op zetten omdat er in de digitale info staat dat Heroes op is, krijg je van die erotische kutreclames te zien -.-
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 13:34 

Hardtraxx Veteran

Google Chrome die niet werkt. FF doet het en IE ook. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 13:43 

Almighty schreef:
Salon de Promotion

+1

oostzaner schreef:
Google Chrome die niet werkt. FF doet het en IE ook. :/

wat doet het niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 13:48 

Hardtraxx Veteran

error code 138.

Citaat:
Geen toegang tot het netwerk
Google Chrome heeft problemen met toegang tot het netwerk.

Dit kan worden veroorzaakt omdat uw firewall of antivirussoftware ten onrechte denkt dat Google Chrome niet op uw computer thuishoort en daarom de internetverbinding blokkeert.
Hier zijn enkele suggesties:
Voeg Google Chrome als toegestaan programma toe aan de instellingen van uw firewall of antivirussoftware. Als dit al een toegestaan programma is, kunt u het verwijderen uit de lijst met toegestane programma's en het opnieuw toevoegen.
Fout 138 (net::ERR_NETWORK_ACCESS_DENIED): Geen toegang tot het netwerk.

Ik heb zonealarm en ik kom niet bij die lijst, misschien bij adaware.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 14:05 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

dit is meer een genietmomentje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

De meest heldige naam van het forum is veranderd :cry:
Skedoedelefloeps heeft zijn naam veranderd naar Dark Pact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 14:14 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Steffnov schreef:

Was ook om een irritatiemomentje te verhelpen :P lekker plaatje hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 14:27 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
_theon_ schreef:
Steffnov schreef:

Was ook om een irritatiemomentje te verhelpen :P lekker plaatje hoor :thumbsup:

vind het ook wel apart dat zulke Frenchcore producers, zo'n belachelijk dikke aparte plaat in elkaar kunnen zetten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 14:33 

Hardtraxx Veteran

Lenny Dee is geen Frenchcore producer, maar eentje uit de Amerikaanse stijl. Produceerd erg gevarieerd, of in dit geval, als vocalist (ook terug te horen in de Demolition remix). Zal zeker meer dan een klein handje in deze plaat hebben gehad, wat dit pareltje tot gevolg heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 14:39 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Lenny Dee is geen Frenchcore producer, maar eentje uit de Amerikaanse stijl. Produceerd erg gevarieerd, of in dit geval, als vocalist (ook terug te horen in de Demolition remix). Zal zeker meer dan een klein handje in deze plaat hebben gehad, wat dit pareltje tot gevolg heeft.

ah oke, ik dacht dat Lenny Dee alleen de vocals had gedaan, dacht ik ook van Demolition remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 16:27 

Hardtraxx Veteran

Liverpool zakt dieper en dieper.
Citaat:
Een nieuw geval van racisme bij Liverpool heeft tijdens het duel met Oldham Athletic voor tranen gezorgd bij Tom Adeyemi. De donkere speler van de uitclub werd door een supporter vanaf de tribune uitgescholden voor "f*cking black bastard".

Eerst Suarez en nu dit. Sneu hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 16:32 

Hardtraxx Veteran

mensen die altijd met spoilers moeten strooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 16:50 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Hou toch op Niek! Die fan is gewoon een klootzak, maar dat gebeurd bij elke club. En je weet ook dondersgoed dat het Suarez incident groter wordt gemaakt dan het is. En als je ook duid op wat Bellamy deed zie je duidelijk dat hij geprovoceerd werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 16:55 

Hardtraxx Veteran

dat is hetzelfde als je keeper aangevallen wordt en het team niet meer durft te voetballen omdat je je niet meer veilig voelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 17:02 

Hardtraxx Beheerder

The Anim0l schreef:
dat is hetzelfde als je keeper aangevallen wordt en het team niet meer durft te voetballen omdat je je niet meer veilig voelt

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 17:15 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Parvuz schreef:

Hou toch op Niek! Die fan is gewoon een klootzak, maar dat gebeurd bij elke club. En je weet ook dondersgoed dat het Suarez incident groter wordt gemaakt dan het is. En als je ook duid op wat Bellamy deed zie je duidelijk dat hij geprovoceerd werd.

Ik vind Liverpool een prachtige club. Vergelijkbaar met een clubs als Feyenoord. Qua publiek en qua prestaties de laatste jaren. Maar dit soort dingen vind ik echt jammer. Dat zet een club als Liverpool echt in een verkeerd daglicht. Ik weet dat Liverpool niet veel kan doen aan die fan die iemand uitscheld. Maar daarna gaat het hele publiek de naam van Luis Suarez roepen. Dat vind ik jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 17:23 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Maar daarna gaat het hele publiek de naam van Luis Suarez roepen. Dat vind ik jammer.

Dat ze de naam van Suarez scanderen is inderdaad jammer en ook behoorlijk kinderachtig. Vraag me af of dit nog een vervolg krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Steffnov schreef:

ah oke, ik dacht dat Lenny Dee alleen de vocals had gedaan, dacht ik ook van Demolition remix

Oh, hij heeft ook zeker de vocals gedaan. Maar als ie bijvoorbeeld de Demolition remix hoort, dat is een stuk harder dan het andere recente werk van EA. Lenny is eigenlijk vergelijkbaar met Drokz, zowel MC als producer. Al is Lenny begonnen als producer.

Check bijvoorbeeld maar The Dreamer, of de originele Forgotten Moments. Echt klassiekertjes. Ik twijfel er niet aan dat hij bij die tracks een vinger in de pap heeft gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 18:09 

Hardtraxx Veteran

Dat is ook mijn punt :p dat hij naast mc ook producer is, en naar mijn gevoel een behoorlijk inbreng in Strike (en de Demolition remix) heeft gehad, ook muzikaal.

Plus, hij runt ISR
Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic