Dat zijn je ouders, die dat roepen

ik moet m'n headphone ophebben anders gaan ze ook zeiken

Triple bier drinken en bij de laatste slok een hap droes hebben 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Ubisoft Game-launcher. Wat een tiefusprogramma zeg, laat gewoon de games normaal runnen zonder eerst die launcher
Nee, normaal staan dit soort mensen in de stad je lastig te vallen, maar nu komen ze ook al langs de huizen om je lastig te vallen, waardoor je ze niet eens kunt ontwijken :')
Mensen die je iets proberen aan te smeren...
Mensen die je iets proberen aan te smeren...
Speltip 6: weet waar je aan begintwrote:dat hele hardtraxx awards gedoe![]()
![]()
![]()
![]()
Welke had je vandaagwrote:de laatste 13 mc vragen en 2 open vragen van mijn tentamen
Sukkelwrote:dat hele hardtraxx awards gedoe![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige lui zijn gewoon achterlijk waardoor er geen fuck van klopt.wrote:Sukkelwrote:dat hele hardtraxx awards gedoe![]()
![]()
![]()
![]()
M'n poes die in me zak krabt als ie op m'n schoot zit
wrote:Beter als een zak die in je poes krabt.wrote:M'n poes die in me zak krabt als ie op m'n schoot zit
Of een krab die je zak poetstwrote:Beter als een zak die in je poes krabt.wrote:M'n poes die in me zak krabt als ie op m'n schoot zit
ofzoiets
Schijt verstandskies waardoor mn kaak en oor zeer doen.
Afspraak staat al, maar als dit zo blijft moet die eerder
D
Verslagen maken.
2 weken geleden heb ik linksboven laten trekken.wrote:Schijt verstandskies waardoor mn kaak en oor zeer doen.
nu weer last van de rechteronderkant
neewrote:Leraren van de universiteit die een deadline van 3 weken niet weten te halen om mij feedback te geven.. Zou ik nu ook uitstel voor mijn opdracht over 5 dagen krijgen?
A
Salon de Promotion
D
niet normaal last hebben van me liezen
doet echt zeer kan me benen nauwelijks bewegen 
120 euro boete van meneer de agent gekregen :')
Moest ff mn brommer verplaatsen van het huis van een maatje naar de kroeg, paar honderd meter, dus ik had geen zin om m'n helm er voor op te doen, en daar stonden ze dan sneaky om het hoekje