Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
p-stylez wrote:
The Anim0l wrote:de overheid die loopt te klagen over de hoeveelheid schade elk jaar door vuurwerk.....

schaf dat vuurwerk lekker af scheelt je elk jaar weer miljoenen aan schade
Ze verdienen veel meer geld met vuurwerk dan dat er gesloopt wordt hoor haha.
En buiten dat, als vuurwerk wordt afgeschaft, dan wordt het pas een teringzooi die nacht ;-).
Dit dus. Vuurwerk is er toch wel en nu kunnen ze er tenminste lekker hun handje voor op houden.

Darten op tv is mijn irritatiemomentje. :sick:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Almighty wrote:Alles legaliseren, boete's voor vandalisme hoger maken en wat meer blauw op straat
Rot toch op met je blauw op straat :oh:
Blauw genoeg :/
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
hardcoresjors wrote:
Almighty wrote:Alles legaliseren, boete's voor vandalisme hoger maken en wat meer blauw op straat
:lol:

Ik zie er misschien een of twee lopen per week. En daarnaast heeft ie het wrs alleen over oudjaarsnacht
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Pommer wrote:
hardcoresjors wrote:
:lol:

Ik zie er misschien een of twee lopen per week. En daarnaast heeft ie het wrs alleen over oudjaarsnacht
Met oud en nieuw heb ik er al een stuk of 5 gezien :oh:
Maar als er meer blauw op straat komt moeten ze nuttigen dingen gaan doen, boeven vangen of zo, en niet de jongeren die op een bankje zitten niks te doen hun namen opschrijven en daarna wegsturen...
Ook al ligt er geen rommel, gaat er niks kapot, word er niks gedronken, als nog word je weggestuurd, geen enkel teken van overlast maar alsnog komen ze je naam opschrijven terwijl er een paar wijken verderop een raam door word gegooid of een inbraak word gepleegd!
Vind die politie hier in deze buurt echt nergens op slaan! :thumbdown:
Tegenwoordig zit ik ook alleen maar bij mensen binnen als ik niet thuis ben!
C
Maat die 23 is, die voor de 3e keer in 2 weken tijd zich vergrijpt aan een 16 jarige..

kom op zeg
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Chris Two wrote:Maat die 23 is, die voor de 3e keer in 2 weken tijd zich vergrijpt aan een 16 jarige..

kom op zeg
Haha bekend verhaal. Vriend van me heeft dat ook altijd :lol:
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
:mad:
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Waarom dit;

View on YouTube

Als ze dit kan :loving:

View on YouTube
:loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Bier op, nieuwe halennn :(
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Dat je moet betalen om Dakar terug te kijken....
A
Wat een wind, ik moet zo nog tanken met de scooter... over een dijk
D
Dit weer. :(
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
p-stylez wrote:
The Anim0l wrote:de overheid die loopt te klagen over de hoeveelheid schade elk jaar door vuurwerk.....

schaf dat vuurwerk lekker af scheelt je elk jaar weer miljoenen aan schade
Ze verdienen veel meer geld met vuurwerk dan dat er gesloopt wordt hoor haha.
En buiten dat, als vuurwerk wordt afgeschaft, dan wordt het pas een teringzooi die nacht ;-).

waarom gaat het in de rest van de wereld dan wel perfect zonder vuurwerk?

of is dit weer de nederlandse mentaliteit dat als je iets niet mag dat je dan maar gelijk de hele buurt sloopt?
A
In Belgie is het zo dat je 365 dagen per jaar siervuurwerk vanaf eigen terrein af mag steken, dacht ik
A
Precies, en het is die kleine groep die het voor de rest verpest. Maarja dat is eigenlijk altijd zo...
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Project 141 wrote:Het probleem is gewoon dat het geaccepteerd wordt om dingen te slopen met vuurwerk.
blijkbaar niet anders het niet in het nieuws gekomen xD
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Een oud-klasgenoot van me is overleden. Hij had 3x kanker gehad en overleeft. Maar de 4e keer is hij er alsnog aan overleden. Heel erg jammer, was echt een toffe vent. :(
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Project 141 wrote:
The Anim0l wrote:
Project 141 wrote:Het probleem is gewoon dat het geaccepteerd wordt om dingen te slopen met vuurwerk.
blijkbaar niet anders het niet in het nieuws gekomen xD
Nee maar er zijn maar weinig mensen die met een honkbalknuppel of een granaat naar buiten lopen en de dichstbijzijnde brievenbus mollen, terwijl als je vuurwerk hebt mensen het blijkbaar dus wel vinden kunnen om zoiets te mollen. Veel steden halen ook hun brievenbussen/prullenbakken weg. Dan geef je wat mij betreft wel een signaal af van ''wij pakken jullie toch niet aan, als je nog iets kan vinden maak het maar kapot''
ik ging gister lopend boodschappen doen
en elke vuilnisbak die ik tegen kwam lag in puin
lichten bij tunneltjes naar de klote
verkeersborden met deuken die niet van kleine rotjes afkomen
bij me broer met oud en nieuw 3 auto's in de fik
scholen die afbranden

en maar vuurwerk blijven verkopen :D

je hoeft t van mij niet te verbieden, vind het gewoon bullshit dat de overheid huilie huilie gaat lopen doen over schade waar ze 'in mijn opzicht' zelf verantwoordlijk voor zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Project 141 wrote:
The Anim0l wrote:
ik ging gister lopend boodschappen doen
en elke vuilnisbak die ik tegen kwam lag in puin
lichten bij tunneltjes naar de klote
verkeersborden met deuken die niet van kleine rotjes afkomen
bij me broer met oud en nieuw 3 auto's in de fik
scholen die afbranden

en maar vuurwerk blijven verkopen :D

je hoeft t van mij niet te verbieden, vind het gewoon bullshit dat de overheid huilie huilie gaat lopen doen over schade waar ze 'in mijn opzicht' zelf verantwoordlijk voor zijn.
Ik vind gebruik toestaan nog altijd heel iets anders dan misbruik toestaan ;)
maar alles wat ze slopen met oud en nieuw komt door misbruik van vuurwerk
A
Ja dan kunnen ze alcohol ook verbieden. Hoeveel problemen komen daar wel niet van in het weekend?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Project 141 wrote:Dus moet je het misbruik aanpakken, niet het gebruik ervan. Moet je ook alcohol verbieden omdat sommigen erdoor dronken achter het stuur gaan zitten of iemand dood meppen?
zou heel veel doden schelen
maar aangezien de mensheid meer ziet in geld dan in de veiligheid van mensen zal het nooit gebeuren
Last edited by AniThing on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
The Anim0l wrote:
Project 141 wrote:Dus moet je het misbruik aanpakken, niet het gebruik ervan. Moet je ook alcohol verbieden omdat sommigen erdoor dronken achter het stuur gaan zitten of iemand dood meppen?
maar aangezien de mensheid meer ziet in geld dan in de veiligheid van mensen zal het nooit gebeuren
Als iets verboden is dan word het alleen maar leuker om te gaan doen, en illegale dingen kunnen ook geregeld worden >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Project 141 wrote:Dus jij bent voor een verbod wil je daarmee zeggen? De overheid kan wel alles verbieden wat negatief kan zijn voor de samenleving, maar dan blijf je bezig. Kunnen ook gewoon auto's verbieden..
ik ben niet voor een verbod nee
maar als ze alleen maar kunnen klagen waarom verbieden ze t dan niet
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Almighty wrote:In Belgie is het zo dat je 365 dagen per jaar siervuurwerk vanaf eigen terrein af mag steken, dacht ik
Inderdaad ;) Ik woon een kilometertje van de grens, moet je de toestroom Nederlanders hier eens bekijken een paar dagen voor nieuwjaar. Allemaal vuurwerk kopen hier :P
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
hardcoresjors wrote:
The Anim0l wrote:
Als iets verboden is dan word het alleen maar leuker om te gaan doen, en illegale dingen kunnen ook geregeld worden >.<
wapens zijn ook verboden
schiet jij nu ook random mensen dood omdat het leuk is?

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago