Dat is 1 van de voorbeelden, maar vlinder en nitraten zijn er toch ook nog?
En hard drugs is ook niet moeilijk om aan te komen!
en dan staan mensen gek te kijken als ze ermee gepakt wordenwrote:Dat is 1 van de voorbeelden, maar vlinder en nitraten zijn er toch ook nog?
Domewrote:Mensen die Bakaara of Interchange oid verkiezen boven Bootleg of Dome op Mw3
Fuck Dome, claustrofobische teringbende, wel leuk om je IMS onder in die radar neer te kijlen.wrote:Mensen die Bakaara of Interchange oid verkiezen boven Bootleg of Dome op Mw3
Fuck Domewrote:Dome![]()
streaming door m van tuijl, zal wel stof bevatten van ene derwall en vragen daarover stellen aan de gene die de streaming verzorgt lijkt mij dus van tuijlwrote:2 irritatiemomentjes:Morgen 4-1 live-streaming Micro responsie door M. van Tuijl;
vragen over de stof van dr. Derwall dient u naar hem te mailen.
1: Moet ik nou naar van Tuijl of naar Derwall mailen?
2: ZET ER GEWOON EEN TIJD BIJ MONGOLS
wrote:3e controller naar de tering gegooid. Word zo moe van online CoD.
Aan m'n skills ligt het niet.wrote:wrote:3e controller naar de tering gegooid. Word zo moe van online CoD.![]()
![]()
meer oefenen
Aan lastige ventjes?wrote:Aan m'n skills ligt het niet.wrote:wrote:3e controller naar de tering gegooid. Word zo moe van online CoD.![]()
![]()
meer oefenen
Misschien eens een frisse neus gaan halen en onder de mensen zijn, i.p.v gefrustreerd achter je console zitten?wrote:wrote:Aan m'n skills ligt het niet.wrote:3e controller naar de tering gegooid. Word zo moe van online CoD.
aan de controller?
Ik weet niet in welk land jij woont, maar als ik naar buiten kijk is een frisse neus halen een hele moeilijke optie!wrote: Misschien eens een frisse neus gaan halen en onder de mensen zijn, i.p.v gefrustreerd achter je console zitten?
In Groningen is 't nu droogwrote:Ik weet niet in welk land jij woont, maar als ik naar buiten kijk is een frisse neus halen een hele moeilijke optie!wrote: Misschien eens een frisse neus gaan halen en onder de mensen zijn, i.p.v gefrustreerd achter je console zitten?
Haha mannetje.wrote: Misschien eens een frisse neus gaan halen en onder de mensen zijn, i.p.v gefrustreerd achter je console zitten?
Hehe,wrote:Haha mannetje.wrote: Misschien eens een frisse neus gaan halen en onder de mensen zijn, i.p.v gefrustreerd achter je console zitten?
en niet iedereen woont in groningenwrote:In Groningen is 't nu droogwrote:Ik weet niet in welk land jij woont, maar als ik naar buiten kijk is een frisse neus halen een hele moeilijke optie!wrote: Misschien eens een frisse neus gaan halen en onder de mensen zijn, i.p.v gefrustreerd achter je console zitten?, voor hoe lang, dat laat zich natuurlijk gissen!
Lol heb je een voorraadje liggenwrote:3e controller naar de tering gegooid. Word zo moe van online CoD.
Had m'n kapotte nog liggen en heb er èèn weer kunnen repareren. Toen ik de andere probeerde te repareren rook ik rook, scheen het snoer door te branden.wrote:Lol heb je een voorraadje liggenwrote:3e controller naar de tering gegooid. Word zo moe van online CoD.
Controllers met draad is echt fucked upwrote:Heb je geen draadloze controllers dan?