C
Mensen in de straat die wel vuurwerk afstoken maar niet opruimen... Stelletje Paupers

Net bezem gevat en alles op hun pad gevegen... En nu het regent wordt dat zooi, zal ze leren dus
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Gecondoleerd nielstil. Ik weet hoe het is om iemand te verliezen die dicht bij je staat. :cry:
Sterkte!

OT: Dikke vechtpartij in de kroeg. Fijn, hele avond verpest. :/
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Heb nieuwjaar goed kunnen vieren, maar regelmatig met vrienden naar buiten gegaan vanwege het overlijden van bram... Heeft op enorm veel mensen een schok achtergelaten :( Jongen van 18 jaar... verdiende het gewoon niet om te sterven!!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
nielstil wrote:Hij heeft het niet gehaald :cry: fokking kutzooi allemaal
Sterkte man...
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Freek de Jonge met zn huiliehuilie op ned2. :/
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
oostzaner wrote:Freek de Jonge
C
Nekschot voor degene die de gans heeft uitgevonden..
Er zitten er 2 op mijn dakkapel en ze maken lawaai als de tering.. en weggaan ho maar
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Wat was er met Freek de Jonge dan? Ik kijk die converances niet zo vaak (dit jaar alleen die van Youp van 't Hek gezien)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Pommer wrote:Wat was er met Freek de Jonge dan? Ik kijk die converances niet zo vaak (dit jaar alleen die van Youp van 't Hek gezien)
Die man is echt bizar irritant...
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
dawasiknie wrote:
Pommer wrote:Wat was er met Freek de Jonge dan? Ik kijk die converances niet zo vaak (dit jaar alleen die van Youp van 't Hek gezien)
Die man is echt bizar irritant...
Allebei ja.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nee Youp is best baas :)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
Wat vonden jullie van de conference van Beau van Erven-Dorens dan? Die vond ik pas zwaar irritant, was echt niets aan.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
m'n msn die geblokkeert word, doet het helemaal niet meer, heb ik nieuwe aangemaakt moet ik weer iedereen toevoegen maar ik weet bijna niemand ze e-mail adres uit me hoofd :thumbdown:
dus voor de HTers die ik op msn had, PM je e-mail ff dan voeg ik je toe >.<
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
hardcoresjors wrote:m'n msn die geblokkeert word, doet het helemaal niet meer, heb ik nieuwe aangemaakt moet ik weer iedereen toevoegen maar ik weet bijna niemand ze e-mail adres uit me hoofd :thumbdown:
Ook de hters die je nog niet op msn had :$ :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Henk-Jan wrote:Wat vonden jullie van de conference van Beau van Erven-Dorens dan? Die vond ik pas zwaar irritant, was echt niets aan.
Je bedoeld, die conference die werkelijk niemand had gekeken? Grootste TV-faal van 2011 bijna, slecht 400k kijkers (tegen 2.4 mln voor Youp, en 2 mln voo Ik Hou Van Holland). En Beau is sowieso irritant, lekker opknopen die vent.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Draidy wrote:
hardcoresjors wrote:m'n msn die geblokkeert word, doet het helemaal niet meer, heb ik nieuwe aangemaakt moet ik weer iedereen toevoegen maar ik weet bijna niemand ze e-mail adres uit me hoofd :thumbdown:
Ook de hters die je nog niet op msn had :$ :P
Hahaha dat kan :P
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Steffnov wrote:
Henk-Jan wrote:Wat vonden jullie van de conference van Beau van Erven-Dorens dan? Die vond ik pas zwaar irritant, was echt niets aan.
Je bedoeld, die conference die werkelijk niemand had gekeken? Grootste TV-faal van 2011 bijna, slecht 400k kijkers (tegen 2.4 mln voor Youp, en 2 mln voo Ik Hou Van Holland). En Beau is sowieso irritant, lekker opknopen die vent.
Hoorde laatst op 3fm (voor serious request nog) een interview met die beau over zn conference. Zn try-outs liepen ook al super slecht, en de radio presentator (weet niet meer wie) maakte er dankbaar gebruik van. Beau werd helemaal afgezeken, begon te schelden en te doen. Heb nog nooit zo gelachen om 3fm :P.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Weer afgebeld worden voor werk. :/
Had ik al wel verwacht, gaat bijna niemand uit eten op 2 januari op een maandagavond.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
de overheid die loopt te klagen over de hoeveelheid schade elk jaar door vuurwerk.....

schaf dat vuurwerk lekker af scheelt je elk jaar weer miljoenen aan schade
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Ja, maar je kunt het ook niet afschaffen. Het overgrote deel gaat er ook gewoon normaal en verantwoordelijk mee om! Maar je hebt er altijd van die mongolen tussen zitten die het voor iedereen moeten verpesten.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 20 days ago
The Anim0l wrote:de overheid die loopt te klagen over de hoeveelheid schade elk jaar door vuurwerk.....

ik denk dat te veel verdienen aan belastingen op dat vuurwerk dat ze het daarom gewoon niet afschaffen.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
The Anim0l wrote:de overheid die loopt te klagen over de hoeveelheid schade elk jaar door vuurwerk.....

Dan gaan veel jongeren er onverstandig mee experimenteren, wat waarschijnlijk minstens net zoveel gaat kosten..
Ten eerste blazen ze gewoon het zelfde spul op als met legaal vuurwerk (misschien nog meer?)..
Ten tweede is de kans op verwondingen vele malen groter door zelf geknutseld vuurwerk..

Mooi legaal houden! :thumbup:
B
Gewoon 365 dagen in het jaar legaliseren, dan is de lol er vanzelf wel af. Werkt ook in andere landen.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020

Ze verdienen veel meer geld met vuurwerk dan dat er gesloopt wordt hoor haha.
En buiten dat, als vuurwerk wordt afgeschaft, dan wordt het pas een teringzooi die nacht ;-).
A
Alles legaliseren, boete's voor vandalisme hoger maken en wat meer blauw op straat

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago