Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 05:35 

Mensen in de straat die wel vuurwerk afstoken maar niet opruimen... Stelletje Paupers

Net bezem gevat en alles op hun pad gevegen... En nu het regent wordt dat zooi, zal ze leren dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 05:44 

Hardtraxx Veteran

Gecondoleerd nielstil. Ik weet hoe het is om iemand te verliezen die dicht bij je staat. :cry:
Sterkte!

OT: Dikke vechtpartij in de kroeg. Fijn, hele avond verpest. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 06:51 

Hardtraxx Veteran

Heb nieuwjaar goed kunnen vieren, maar regelmatig met vrienden naar buiten gegaan vanwege het overlijden van bram... Heeft op enorm veel mensen een schok achtergelaten :( Jongen van 18 jaar... verdiende het gewoon niet om te sterven!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 10:18 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Hij heeft het niet gehaald :cry: fokking kutzooi allemaal

Sterkte man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 00:16 

Hardtraxx Veteran

Freek de Jonge met zn huiliehuilie op ned2. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 00:16 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Freek de Jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 10:06 

Nekschot voor degene die de gans heeft uitgevonden..
Er zitten er 2 op mijn dakkapel en ze maken lawaai als de tering.. en weggaan ho maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 11:14 

Bierkoning

Wat was er met Freek de Jonge dan? Ik kijk die converances niet zo vaak (dit jaar alleen die van Youp van 't Hek gezien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 11:16 

Donateur

Pommer schreef:
Wat was er met Freek de Jonge dan? Ik kijk die converances niet zo vaak (dit jaar alleen die van Youp van 't Hek gezien)

Die man is echt bizar irritant...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 13:34 

Hardtraxx Crew

dawasiknie schreef:
Pommer schreef:

Die man is echt bizar irritant...

Allebei ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 13:43 

Donateur

Nee Youp is best baas :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:05 

Hardtraxx Veteran

Wat vonden jullie van de conference van Beau van Erven-Dorens dan? Die vond ik pas zwaar irritant, was echt niets aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:22 

Hardtraxx Veteran

m'n msn die geblokkeert word, doet het helemaal niet meer, heb ik nieuwe aangemaakt moet ik weer iedereen toevoegen maar ik weet bijna niemand ze e-mail adres uit me hoofd :thumbdown:
dus voor de HTers die ik op msn had, PM je e-mail ff dan voeg ik je toe >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:31 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
m'n msn die geblokkeert word, doet het helemaal niet meer, heb ik nieuwe aangemaakt moet ik weer iedereen toevoegen maar ik weet bijna niemand ze e-mail adres uit me hoofd :thumbdown:

Ook de hters die je nog niet op msn had :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:32 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Wat vonden jullie van de conference van Beau van Erven-Dorens dan? Die vond ik pas zwaar irritant, was echt niets aan.

Je bedoeld, die conference die werkelijk niemand had gekeken? Grootste TV-faal van 2011 bijna, slecht 400k kijkers (tegen 2.4 mln voor Youp, en 2 mln voo Ik Hou Van Holland). En Beau is sowieso irritant, lekker opknopen die vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:34 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
hardcoresjors schreef:

Ook de hters die je nog niet op msn had :$ :P

Hahaha dat kan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 14:36 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Henk-Jan schreef:

Je bedoeld, die conference die werkelijk niemand had gekeken? Grootste TV-faal van 2011 bijna, slecht 400k kijkers (tegen 2.4 mln voor Youp, en 2 mln voo Ik Hou Van Holland). En Beau is sowieso irritant, lekker opknopen die vent.

Hoorde laatst op 3fm (voor serious request nog) een interview met die beau over zn conference. Zn try-outs liepen ook al super slecht, en de radio presentator (weet niet meer wie) maakte er dankbaar gebruik van. Beau werd helemaal afgezeken, begon te schelden en te doen. Heb nog nooit zo gelachen om 3fm :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:04 

Hardtraxx Veteran

Weer afgebeld worden voor werk. :/
Had ik al wel verwacht, gaat bijna niemand uit eten op 2 januari op een maandagavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:15 

Hardtraxx Veteran

de overheid die loopt te klagen over de hoeveelheid schade elk jaar door vuurwerk.....

schaf dat vuurwerk lekker af scheelt je elk jaar weer miljoenen aan schade
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:31 

Hardtraxx Crew

Ja, maar je kunt het ook niet afschaffen. Het overgrote deel gaat er ook gewoon normaal en verantwoordelijk mee om! Maar je hebt er altijd van die mongolen tussen zitten die het voor iedereen moeten verpesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
de overheid die loopt te klagen over de hoeveelheid schade elk jaar door vuurwerk.....

ik denk dat te veel verdienen aan belastingen op dat vuurwerk dat ze het daarom gewoon niet afschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:41 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:

Dan gaan veel jongeren er onverstandig mee experimenteren, wat waarschijnlijk minstens net zoveel gaat kosten..
Ten eerste blazen ze gewoon het zelfde spul op als met legaal vuurwerk (misschien nog meer?)..
Ten tweede is de kans op verwondingen vele malen groter door zelf geknutseld vuurwerk..

Mooi legaal houden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:43 

Gewoon 365 dagen in het jaar legaliseren, dan is de lol er vanzelf wel af. Werkt ook in andere landen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:11 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:

Ze verdienen veel meer geld met vuurwerk dan dat er gesloopt wordt hoor haha.
En buiten dat, als vuurwerk wordt afgeschaft, dan wordt het pas een teringzooi die nacht ;-).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 22:16 

Alles legaliseren, boete's voor vandalisme hoger maken en wat meer blauw op straat
Vorige  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic