Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

30 bronnen is serieus echt niks xd Wat is een goede academische bron dan? Het lijkt me niet de bedoeling dat je zelf een oordeel vormt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:36 

Donateur

dat het nog geen weekend is! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:38 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
30 bronnen is serieus echt niks xd

Niet alle bronnen zijn goede academische bronnen he ;) .
Moesten wel uit gerenomeerde journals komen, zoals strategic management journal en weet ik het allemaal.
Maar ik zei ook: dat lijkt veel, maar als je eenmaal bezig bent dan zit je daar zo aan. Je hebt toch je bronnen nodig om een goed literatuur onderzoek te doen, en je beweringen te ondersteunen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:39 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
mrazura schreef:
30 bronnen is serieus echt niks xd

Niet alle bronnen zijn goede academische bronnen he ;) .
Moesten wel uit gerenomeerde journals komen, zoals strategic management journal en weet ik het allemaal.
Maar ik zei ook: dat lijkt veel, maar als je eenmaal bezig bent dan zit je daar zo aan. Je hebt toch je bronnen nodig om een goed literatuur onderzoek te doen, en je beweringen te ondersteunen. ^^

Ik had mn reactie ook al aangepast :P Wat is een goede academische bron dan? Het lijkt me niet de bedoeling dat je zelf een oordeel vormt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:41 

Hardtraxx Addict

Ik zie het, had het ook al uitgelegd :P . We moeten zelf wel een oordeel vormen. Literatuur onderzoek is voor ons onderzoeken naar de relatie tussen een aantal begrippen. In ons geval hebben we gekozen om product innovatie uit te werken en te onderzoeken wat de effecten zijn van verschillende soorten product innovatie op de prestaties van een onderneming.

Morgen moet ik daar dus weer voor naar school, irriteer me echt hard aan groepsprojecten. 1 Onderzoeksvraag is niet goed uitgewerkt en de 2 personen die juist die vraag hebben uitgewerkt reageren niet op mijn mails.
Ze hebben alleen gezegd dat ze het zo moeilijk vinden en dat we er maar met zijn allen naar moeten kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

Hm daar zit wel een risico aan namelijk dat je dan door je eigen visie laat leiden wanneer hard bewijs uitblijft.
Vanaf dit moment is het al niet onafhankelijk meer lijkt me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 20:56 

Hardtraxx Addict

Dat is het probleem waar we nu dus tegen aan lopen, dat er voor de laatste onderzoeksvraag niet echt hard bewijs wordt geleverd als je de vraag in zijn geheel bekijkt.
Als je de vraag opsplitst in 2 of 3 kleinere vragen, dan moet je daar zelf wel een conclusie uit kunnen trekken neem ik aan :) .

Als dat echt niet lukt, hebben we daar een paragraaf met limitations/further research voor, dat we kunnen aangeven dat we door verschillende omstandigheden niet in staat waren om het te onderzoeken blablabla :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 21:03 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Dat is het probleem waar we nu dus tegen aan lopen, dat er voor de laatste onderzoeksvraag niet echt hard bewijs wordt geleverd als je de vraag in zijn geheel bekijkt.
Als je de vraag opsplitst in 2 of 3 kleinere vragen, dan moet je daar zelf wel een conclusie uit kunnen trekken neem ik aan :) .

Als dat echt niet lukt, hebben we daar een paragraaf met limitations/further research voor, dat we kunnen aangeven dat we door verschillende omstandigheden niet in staat waren om het te onderzoeken blablabla :P .

Is de vraag wel goed dan? :P Lijkt me dat je hier over nadenkt op het begin en niet op het einde haha :P
Wat je zegt afbakenen kan altijd nog ik weet niet hoeveelste jaar je zit maar meestal is het al genoeg als je laat zien dat je er over na gedacht heb.

Wel is gehoord van een cross-impact matrix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 21:12 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Is de vraag wel goed dan? :P Lijkt me dat je hier over nadenkt op het begin en niet op het einde haha :P
Wat je zegt afbakenen kan altijd nog ik weet niet hoeveelste jaar je zit maar meestal is het al genoeg als je laat zien dat je er over na gedacht heb.

De vraag is goed, de projectbegeleidster heeft wel aangegeven dat de relatie die wij nu onderzoeken vaak niet wordt onderzocht. Dus dat het wel interessant is om dat nu te doen, door de verschillende onderdelen aan elkaar te koppelen konden we daaruit een conclusie trekken. Dat gedeelte mogen we dus zelf invullen, wat wij hebben gezien/denken dat het is.
Het gaat hier trouwens wel om een deel vraag, we hebben 3 deelvragen die uiteindelijk moeten leiden tot een antwoord op onze hoofdvraag. ;)

Ik zit nu in mijn 3e jaar, maar dit is een soort van voorbereiding op de bachelor thesis. Het is voornamelijk de bedoeling dat je leert hoe je een goed onderzoek uit moet voeren. Het is niet zo dat het een perfect kloppend onderzoek moet zijn zegmaar ;) .

mrazura schreef:
cross-impact matrix?

?? Zegt me zo snel niks eigenlijk :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

Mja ik kan je er denk ik niet echt bij helpen ben ik bang. De manier van onderzoeken doen was voor mij een stuk basaler. Bij mij was het vaak niet de vraag of de hypothese klopt maar wat ik met het resultaat moest doen.

Mja is een techniek om dingen te analyseren ik denk dat het je wel kan helpen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 21:36 

Hardtraxx Addict

Zal het eens opzoeken, bedankt voor de hulp iig :thumbup: !
Wat doe je voor studie dan, als ik het vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Zal het eens opzoeken, bedankt voor de hulp iig :thumbup: !
Wat doe je voor studie dan, als ik het vragen mag?

Uhm ik momenteel doe ik een hbo studie personeelszaken. Ik heb een tijd in Amerika gewoond omdat mijn vader uitgezonden werd (hij zat bij de luchtmacht. Hij kon zeg maar een keuze maken tussen een project in Amerika en Servië :(x) Ik heb daar dus een half jaar een studie in intelligentie gedaan. Hier heet dat geloof ik informatiewetenschappen. Ik heb er maar een half jaar gezeten maar ik heb echt super veel geleerd over het psychologische aspect van analyses/onderzoeken doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:40 

Hardtraxx Addict

De vieze anale verkrachting die Ajax zojuist heeft gekregen van de grens. :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:43 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:

Zo kun je 't best noemen ja.. allejezus.. :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:45 

hidde schreef:

lekker diep en hard penetrerend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:51 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:

http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/genietmomentjes-t13885-5050.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 22:57 

Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
hidde schreef:

http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/genietmomentjes-t13885-5050.html

:')

Shit dit gaat nog fout... Zagreb Lyon al 1-4... Ik stem op publiekelijk lynchen vd grens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:04 

Het feit dat ik na WiSH van dit jaar een knobbeltje op mijn enkel heb die niet weg gaat..
niet dat deze pijn doet alleen het is raar dat deze daar zit en bij mijn andere niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Het feit dat ik na WiSH van dit jaar een knobbeltje op mijn enkel heb die niet weg gaat..
niet dat deze pijn doet alleen het is raar dat deze daar zit en bij mijn andere niet

toch maar even naar laten kijken lijkt me, wie weet kan je er in de toekomst wel behoorlijk last van krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 00:26 

Het feit dat mensen KK nodig hebben om hun taal te versterken en hun emoties te tonen.

is gewoon zielig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 00:30 

Donateur

Chris Two schreef:
Het feit dat mensen KK nodig hebben om hun taal te versterken en hun emoties te tonen.

is gewoon zielig

Kutkop? Kleinkind ?

Gezeur at woord vind ik ook triest, het is maar net hoe je t gebruikt. gebruik t zelf ook wel uhm redelijk vak
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 00:42 

Hardtraxx Veteran

Dat woord heb ik vanavond ook wel aardig vaak gebbruikt, maar toen zat ik alleen op mijn kamer. Dus ik denk dat ik daar niemand kwaad mee doe toch :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 00:42 

Tyfus is ook een erge ziekte hoor, maargoed ik scheld de laatste tijd veel meer met "Misselijk" en "Hoofdpijn". Met je griep kop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 00:45 

Donateur

Almighty schreef:
Tyfus is ook een erge ziekte hoor, maargoed ik scheld de laatste tijd veel meer met "Misselijk" en "Hoofdpijn". Met je griep kop!

Nie spotte met mijn ziekte! Heb hoofdpijn nu :-(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 00:50 

Hardtraxx Veteran

Achterlijke grens johhh
Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic