30 bronnen is serieus echt niks
Wat is een goede academische bron dan? Het lijkt me niet de bedoeling dat je zelf een oordeel vormt?
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
Niet alle bronnen zijn goede academische bronnen hewrote:30 bronnen is serieus echt niks
Ik had mn reactie ook al aangepastwrote:Niet alle bronnen zijn goede academische bronnen hewrote:30 bronnen is serieus echt niks.
Moesten wel uit gerenomeerde journals komen, zoals strategic management journal en weet ik het allemaal.
Maar ik zei ook: dat lijkt veel, maar als je eenmaal bezig bent dan zit je daar zo aan. Je hebt toch je bronnen nodig om een goed literatuur onderzoek te doen, en je beweringen te ondersteunen.
Is de vraag wel goed dan?wrote:Dat is het probleem waar we nu dus tegen aan lopen, dat er voor de laatste onderzoeksvraag niet echt hard bewijs wordt geleverd als je de vraag in zijn geheel bekijkt.
Als je de vraag opsplitst in 2 of 3 kleinere vragen, dan moet je daar zelf wel een conclusie uit kunnen trekken neem ik aan.
Als dat echt niet lukt, hebben we daar een paragraaf met limitations/further research voor, dat we kunnen aangeven dat we door verschillende omstandigheden niet in staat waren om het te onderzoeken blablabla.
De vraag is goed, de projectbegeleidster heeft wel aangegeven dat de relatie die wij nu onderzoeken vaak niet wordt onderzocht. Dus dat het wel interessant is om dat nu te doen, door de verschillende onderdelen aan elkaar te koppelen konden we daaruit een conclusie trekken. Dat gedeelte mogen we dus zelf invullen, wat wij hebben gezien/denken dat het is.wrote:Is de vraag wel goed dan?Lijkt me dat je hier over nadenkt op het begin en niet op het einde haha
Wat je zegt afbakenen kan altijd nog ik weet niet hoeveelste jaar je zit maar meestal is het al genoeg als je laat zien dat je er over na gedacht heb.
?? Zegt me zo snel niks eigenlijkwrote:cross-impact matrix?
Uhm ik momenteel doe ik een hbo studie personeelszaken. Ik heb een tijd in Amerika gewoond omdat mijn vader uitgezonden werd (hij zat bij de luchtmacht. Hij kon zeg maar een keuze maken tussen een project in Amerika en Servië :(x) Ik heb daar dus een half jaar een studie in intelligentie gedaan. Hier heet dat geloof ik informatiewetenschappen. Ik heb er maar een half jaar gezeten maar ik heb echt super veel geleerd over het psychologische aspect van analyses/onderzoeken doen.wrote:Zal het eens opzoeken, bedankt voor de hulp iig!
Wat doe je voor studie dan, als ik het vragen mag?
Zo kun je 't best noemen ja.. allejezus.. :Swrote:De vieze anale verkrachting die Ajax zojuist heeft gekregen van de grens. :S
lekker diep en hard penetrerend.wrote:De vieze anale verkrachting die Ajax zojuist heeft gekregen van de grens. :S
Genietmomentjes (page 203)wrote:De vieze anale verkrachting die Ajax zojuist heeft gekregen van de grens. :S
:')wrote:Genietmomentjes (page 203)wrote:De vieze anale verkrachting die Ajax zojuist heeft gekregen van de grens. :S
toch maar even naar laten kijken lijkt me, wie weet kan je er in de toekomst wel behoorlijk last van krijgenwrote:Het feit dat ik na WiSH van dit jaar een knobbeltje op mijn enkel heb die niet weg gaat..
niet dat deze pijn doet alleen het is raar dat deze daar zit en bij mijn andere niet
Kutkop? Kleinkind ?wrote:Het feit dat mensen KK nodig hebben om hun taal te versterken en hun emoties te tonen.
is gewoon zielig
Nie spotte met mijn ziekte! Heb hoofdpijn nu :-(wrote:Tyfus is ook een erge ziekte hoor, maargoed ik scheld de laatste tijd veel meer met "Misselijk" en "Hoofdpijn". Met je griep kop!