Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 01:04 

Donateur

roberttt schreef:
Almighty schreef:
Tyfus is ook een erge ziekte hoor, maargoed ik scheld de laatste tijd veel meer met "Misselijk" en "Hoofdpijn". Met je griep kop!

Nie spotte met mijn ziekte! Heb hoofdpijn nu :-(

Krijg de kriebelhoest joh. Opniesen nou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 01:12 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

voetbal
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Even terug naar het citeren volgens APA regels van de vorige pagina.. Iemand hier die er bekend mee is? Moet je sites waar je info vandaan hebt, en web/kranten artikelen ook al aanhalen bij de tekst? Of alleen op het einde in de referentielijst?? Die site maakt het me niet makkelijker :/

http://www.utwente.nl/psy/afstudeerweb/ ... 20APA.doc/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

algemeen/track-of-the-day-t981-8350.html
Onderaan, uitlokken, elke keer weer :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 18:39 

Hardtraxxer

Kanker die weer een leven eist :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 19:20 

Hardtraxx Crew

De NS krijgt het toch altijd weer voor elkaar he. 2 v/d 6 treinen reden niet, de andere hadden allemaal vertraging! Maar komt goed, het is nog geen winter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 19:45 

Hardtraxx Addict

livinforthemusic schreef:

Know the feeling. :/

Sterkte met je verlies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 19:52 

Hardtraxxer

hidde schreef:

Sterkte met je verlies!

Ondanks dat t mij niet echt "raakt" zeg maar(kende haar niet persoonlijk) Toch bedankt. Moeder van vriendin van mijn vriendin(dus zie haar wel vaak en kunnen het goed vinden)
Dus zien dat een 19 jarig meisje haar moeder kwijt raakt,is natuurlijk wel zwaar kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 19:54 

Hardtraxxer

gisteren in me vinger gesneden xd dom ja ik weet het.
laten naaien bij de dokter doet *** veel zeer! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:11 

Hardtraxx Addict

hidde schreef:

Sterkte met je verlies!

Ondanks dat t mij niet echt "raakt" zeg maar(kende haar niet persoonlijk) Toch bedankt. Moeder van vriendin van mijn vriendin(dus zie haar wel vaak en kunnen het goed vinden)
Dus zien dat een 19 jarig meisje haar moeder kwijt raakt,is natuurlijk wel zwaar kut.

Devastating eh, ik voel me altijd zo hopeloos. Je wilt iets voor die mensen doen ofzo, maar dat kan gewoon niet. Gun het niemand, tis echt verschrikkelijk. :/ Zelf gezien hoe mensen hun 14-jarige zoon verloren, damn, dat was echt heftig. Hoop nooit meer zoiets mee te maken, maar het gebeurd helaas nog steeds. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:12 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Even terug naar het citeren volgens APA regels van de vorige pagina.. Iemand hier die er bekend mee is? Moet je sites waar je info vandaan hebt, en web/kranten artikelen ook al aanhalen bij de tekst? Of alleen op het einde in de referentielijst?? Die site maakt het me niet makkelijker :/

Heb er een site voor, gebruik 'm veel voor m'n studie nooit problemen mee gehad. Geeft alles weer in een in-text reference en een reference list-versie.

http://citationmachine.net/index2.php?s ... newstyle=2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:29 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Dat is een zoekmachine? of heb ik niet goed gekeken op de site?

Verkeerd gekeken

In de lijst links, druk je op APA6th, dan kan je kiezen wat voor 'n artikel je hebt, zelfs audio en video kan je kiezen...
Klik op het medium dat je hebt en kun je daar de gegevens van je artikel/audio/video invullen. Druk op 'Make Citation' et voila! Men heeft een in-text reference en een reference list weergave van de citation.

EDIT: Als je meerdere auteurs hebt dan kan je links boven klikken 't plusje bij One Author... dan kun je meerdere auteurs toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:38 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
W0uT3R schreef:
Project 141 schreef:
Dat is een zoekmachine? of heb ik niet goed gekeken op de site?

Verkeerd gekeken

In de lijst links, druk je op APA6th, dan kan je kiezen wat voor 'n artikel je hebt, zelfs audio en video kan je kiezen...
Klik op het medium dat je hebt en kun je daar de gegevens van je artikel/audio/video invullen. Druk op 'Make Citation' et voila! Men heeft een in-text reference en een reference list weergave van de citation.

Oh oke, thanks man :) Snap nu hoe het werkt, en dan weet ik nu zeker hoe ik het in de tekst moet referen :) :thumbsup:

No problem! Haha, ik moest eerst voor engels bij mij op de studie aan de hand van een handleiding dit doen. Duurde een uur per quotation ongeveer. Hiermee is 't zo gebeurd.
't maakt overigens niet uit dat je soms sommige gegevens niet hebt hè, in APA Referencing maakt dat niet uit. Zolang je maar de bron goed weergeeft en alle beschikbare gegevens invult!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:50 

Hardtraxx Addict

Overigens me vandaag flink geïrriteerd aan m'n werk.
Opgegeven dat ik NIET kan werken vanavond. Vandaag 't rooster voor deze Do,Vrij,Za gekregen.. TOCH ingedeeld voor vanavond...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:51 

je moet vooral zegge dat je kunt werken vanavond. hoe dan ook... altijd hebben ze genoeg mensen dan en zul je dus ook nooit ingepland worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Nog een keer over APA stijl :P Met plaatjes/grafieken, (hoe) moet je die aanhalen? Kan niks over vinden :/

Zoals literatuur gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:18 

Hardtraxx Addict

Refereren naar de auteur van het artikel/onderzoek waar je het vandaan hebt in de tekst. En in de referentielijst de auteur, titel, bron, jaartal neerzetten.
Zo doen wij het iig?

Op de site van UVT staat toch ook een heel document over APA stijl? Meen me te herinneren dat wij die vorig jaar wel hadden namelijk! :)

BTW, Project.. Zat je vanochtend om 10 voor 9 in de trein? Dacht dat ik je herkende namelijk, trein van boxtel naar de UVT :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:36 

Hardtraxx Addict

Hmm ongeveer naast je :P . Had een zwarte nike pet op. Heb bijna altijd een pet op trouwens :innocent: .
Naast je ging een meisje zitten, en die ging daarna tegenover mij zitten. Onder andere met haar ga ik meestal naar school ;) .

Woon je in Best dan trouwens? Ik stap ook wel eens in Best op, aangezien mijn vriendin daar woont :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:37 

Hardtraxx Elite

Geen Loudness kaartje kunnen scoren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:40 

jRn schreef:
Geen Loudness kaartje kunnen scoren :(

hoezo wil je die de dag vantevoren pas halen dan?>
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:57 

Hardtraxx Veteran

mijnkalender op facebook. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:58 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:

Schijtirritant. Alleen vandaag heb ik al wel 10 uitnodigingen gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
oostzaner schreef:

Schijtirritant. Alleen vandaag heb ik al wel 10 uitnodigingen gehad.

Ik dus ook. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 23:31 

Hardtraxx Addict

Irritatiemoment: dat we voor een groepsproject heel de fucking dag op school hebben gezeten om de vraag die 2 anderen uit ons groepje zouden doen te verbeteren.
Het onderzoek klopte dus voor geen meter, ze begrepen niet eens waar ze mee bezig waren. Heb me echt heel de dag zitten irriteren >.< !
Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic