Standaard gesprek of heb je iets verkeerds gedaan / lage cijfers ofso?wrote:Zometeen ouder gesprek bij m'n mentor
Active topics in Off-Topic
Moderators
In eerste instantie een standaard gesprek, maar omdat ik geen zin had om te leren voor een proefwerk engels, sta ik nu een 4. Daarnaast een 5 voor Duits.. De rest alles boven de 6, maar iedereen doet net alsof de wereld vergaat ofzowrote:Standaard gesprek of heb je iets verkeerds gedaan / lage cijfers ofso?wrote:Zometeen ouder gesprek bij m'n mentor
met zulk soort cijfers ging je bij mij op school niet overt hoor. 
-
E
met dat soort cijfers heb ik wel even een technicusopleiding gevolgd en behaald.wrote:In eerste instantie een standaard gesprek, maar omdat ik geen zin had om te leren voor een proefwerk engels, sta ik nu een 4. Daarnaast een 5 voor Duits.. De rest alles boven de 6, maar iedereen doet net alsof de wereld vergaat ofzowrote:Standaard gesprek of heb je iets verkeerds gedaan / lage cijfers ofso?wrote:Zometeen ouder gesprek bij m'n mentor
Bij ons tegenwoordig ook niet meer.. Alleen omdat je niet lager dan een 4 meer mag staan voor engels.wrote:met zulk soort cijfers ging je bij mij op school niet overt hoor.
Mja, ik heb nu nog maar net 16% van m'n totale eindcijfer van dit jaar binnen voor engels. Makkelijk te doen dus.
oh moet makkelijk op te halen zijn.wrote:Bij ons tegenwoordig ook niet meer.. Alleen omdat je niet lager dan een 4 meer mag staan voor engels.wrote:met zulk soort cijfers ging je bij mij op school niet overt hoor.
Mja, ik heb nu nog maar net 16% van m'n totale eindcijfer van dit jaar binnen voor engels. Makkelijk te doen dus.
beetje zelfde verhaal hierzo. eerste jaar dat levensbeschouwing meetelt hier op school. sta er nu een 3 voor. makkelijk op te halen, ook maar 15% ofso. maar omdat je geen 3 mag staan heb ik wel een onvoldoende rapport. vinden mijn ouders niet zo best.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Zat ik nog maar eens op de middelbare
HBO dat is pas echt kut.
wrote:Zat ik nog maar eens op de middelbare![]()
HBO dat is pas echt kut.
Je opleidingscoördinator die tegen je begint te schreeuwen
Zoo onpofessioneel 
Naar de winkel moeten met schijtweer 
wrote:Naar de winkel moeten met schijtweer
door de regen ok
maar door de stront heen zie ik ook niet zitte
jajajaja. zou ook wel terugwillen naar de basisschool. gezien hoe makkelijk dat was.wrote:Zat ik nog maar eens op de middelbare![]()
HBO dat is pas echt kut.
maar toen dacht je er niet zo over. dus de ervaring is waarschijnlijk ong. hetzelfde. vond de basisschool erg saai maar nu zou ik graag terugwillen.
APA-Stylewrote:Bronnen terugzoeken en op de juiste manier citeren, kut anti-plagiaat regels :')
Iets in de frituur laten zakken en een spetter vet net onder je oog krijgen 
Oei dat moet vast pijn doen, maar wel geluk dat ie niet in je oog kwam.wrote:Iets in de frituur laten zakken en een spetter vet net onder je oog krijgen
Onder andere vanwegewrote:Zat ik nog maar eens op de middelbare![]()
WO dat is pas echt kut.
wrote:Bronnen terugzoeken en op de juiste manier citeren, kut anti-plagiaat regels :')
en hier ook van toepassing
jajajaja. zou ook wel terugwillen naar de basisschool. gezien hoe makkelijk dat was.
maar toen dacht je er niet zo over. dus de ervaring is waarschijnlijk ong. hetzelfde. vond de basisschool erg saai maar nu zou ik graag terugwillen.
tijd dat je op school zat wilde je er zo snel mogelijk weg
na een week had k al zoiets van ik wil terug xD
na een week had k al zoiets van ik wil terug xD
Kan ik goed begrijpen hoor. Maar in die tijd dat je op school zit ervaar je dat niet zo.
Leer je vanzelf wel vlug mee werken. Gewoon bij iedere bron die je gebruikt meteen even kort erachter zetten. Dan heb je het iig al bij de hand als je het netjes uit werkt.wrote:APA-style jawrote:APA-Stylewrote:Bronnen terugzoeken en op de juiste manier citeren, kut anti-plagiaat regels :')Kan bij elke regel wel iemand aanhalen
Wij hebben nu nog een project lopen, als voorbereiding voor de bachelor thesis. Moesten minimaal 30 goede academische bronnen, lijkt erg veel. Maar als je bezig bent dan zit je daar zo aan
Waar heb je nu eigenlijk project voor dan?
30?wrote:
Leer je vanzelf wel vlug mee werken. Gewoon bij iedere bron die je gebruikt meteen even kort erachter zetten. Dan heb je het iig al bij de hand als je het netjes uit werkt.
Wij hebben nu nog een project lopen, als voorbereiding voor de bachelor thesis. Moesten minimaal 30 goede academische bronnen, lijkt erg veel. Maar als je bezig bent dan zit je daar zo aan.
Waar heb je nu eigenlijk project voor dan?
voor academische vaardigheden accounting zat er geen minimum aan
blij dat ik dat nu al af heb
Het vak is nieuw sinds dit jaar? Dus vorig jaar niet? 
Ehh.. internet. Ehh... ik heb internet geërfd.
Een bestelling doen om half 6 en nu nog steeds niks te eten 
Organisatie & Strategiewrote:30?wrote:
Leer je vanzelf wel vlug mee werken. Gewoon bij iedere bron die je gebruikt meteen even kort erachter zetten. Dan heb je het iig al bij de hand als je het netjes uit werkt.
Wij hebben nu nog een project lopen, als voorbereiding voor de bachelor thesis. Moesten minimaal 30 goede academische bronnen, lijkt erg veel. Maar als je bezig bent dan zit je daar zo aan.
Waar heb je nu eigenlijk project voor dan?welke richting doe jij dan?
voor academische vaardigheden accounting zat er geen minimum aan
blij dat ik dat nu al af heb
Dus vandaar ook dat er zoveel bronnen noodzakelijk zijn.
Haha goede les voor in de toekomst duswrote:Ja heb dat niet meteen gedaan dus nou is het kut terugzoeken maar moet een beleidstekst schrijven, voor Wetenschap in de Praktijk, vak is dit jaar nieuw.. Dat gebruiken ze ook hele tijd als smoes waarom het zo kut is