wrote:Wou het ook net posten hier, kzag 'm daarjuistwrote:De clip van The opposites - licht uit (coone remix) op tv zien
Boeiend :p
wrote:Wou het ook net posten hier, kzag 'm daarjuistwrote:De clip van The opposites - licht uit (coone remix) op tv zien
Nee kan niet. Dus je moet aangifte doen.wrote:Volgens mij is het ook wel mogelijk om het gestorte bedrag via de bank terug te halen, moet je even contact met ze opnemen.wrote:Heb inmiddels al contact opgenomen met Marktplaats, ben benieuwd wat eruit komt. Klote is dat ik niet met Paypal heb betaald maar gewoon het bedrag overgemaakt hebt. Bij Paypal kun je gewoon je centen terughalen.wrote: Owned je kan je geld terughalen tocj
Kan wel dacht ik. Collega van mij was ook slachtoffer van oplichting. Ging zo:wrote:Nee kan niet. Dus je moet aangifte doen.
Is gewoon een lekker nummer niet zo zeuren.wrote:Wou het ook net posten hier, kzag 'm daarjuistwrote:De clip van The opposites - licht uit (coone remix) op tv zien
Een lekker nummer?wrote:Is gewoon een lekker nummer niet zo zeuren.wrote:Wou het ook net posten hier, kzag 'm daarjuistwrote:De clip van The opposites - licht uit (coone remix) op tv zien
Eigen momentje: Erachter komen dat 2 oude vrienden van je hun hele leven verkankert hebben aan de drugs, zo sonde
Dat kan met paypal jawrote:Kan wel dacht ik. Collega van mij was ook slachtoffer van oplichting. Ging zo:wrote:Nee kan niet. Dus je moet aangifte doen.
Oplichter speelt als iemand van internetwinkel. Zoekt via marktplaats contact met iemand die een telefoon wil verkopen. Laat de koper het geld storten op de rekening van de verkoper, en haalt de telefoon op, onder het motto "er is betaald". Houdt de telefoon zelf, betaler krijgt niets en eist dus zijn geld terug. Verkoper heeft én geen geld én geen telefoon.
Maar geld terughalen kan dus wel.
Had ik gisteren op werk de hele tijd met Endymion - Overcome...terwijl ik die plaat al een tijdje niet heb gehoord. Erg vaag.wrote:Rihanna - We Found Love die hele tijd in mn hoofd zit
Ach dagwezens hebben nou eenmaal behoefte aan deze muziek. Zonder overleef ik niet.wrote:Een lekker nummer?Ja wat jij lekker vind..
Hm bij die titel heb ik het niet maar we found love is zo herhalend dat het uiteindelijk wel blifjt hangen. Missie egslaagd duswrote:Had ik gisteren op werk de hele tijd met Endymion - Overcome...terwijl ik die plaat al een tijdje niet heb gehoord. Erg vaag.wrote:Rihanna - We Found Love die hele tijd in mn hoofd zit
pas je voicemail zo aan dat ze maar moeten smsen!wrote:1x gebelt worden en je voicemail afluisteren en dan zeggen dat je je telefoon maar niet opneemt..,
bel je terug, zeker 5 keer opnieuw en dan 1x voicemail inspreken en terug gebelt worden met de mededeling dat jij je telefoon maar niet opneemt
wrote:Internet, dat valt telkens uit
Ik ook hahawrote:Rihanna - We Found Love die hele tijd in mn hoofd zit
Ik ken hetwrote:Na 1.5 jaar erachter komen dat je een ontzettende kutstudie doet op een kutinstelling.
Verdomme. Gaat nog leuk worden dit.
Wat heb jij toen gedaan dan? Welke opleiding?wrote:Ik ken hetwrote:Na 1.5 jaar erachter komen dat je een ontzettende kutstudie doet op een kutinstelling.
ICT beheer, nog steeds trouwens op het ROC Zeeland.wrote:Wat heb jij toen gedaan dan? Welke opleiding?wrote:Ik ken hetwrote:Na 1.5 jaar erachter komen dat je een ontzettende kutstudie doet op een kutinstelling.
ICT beheer, nog steeds trouwens op het ROC Zeeland.wrote:Wat heb jij toen gedaan dan? Welke opleiding?wrote:Ik ken hetwrote:Na 1.5 jaar erachter komen dat je een ontzettende kutstudie doet op een kutinstelling.