Oh biscuit, you're so silly.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Waar zie je verbazing?wrote:Dat jullie je daar nog over verbazen
Of een reactie erop geven, ook goedwrote:Waar zie je verbazing?wrote:Dat jullie je daar nog over verbazen
Dat verdient hij gewoon!!wrote:Of een reactie erop geven, ook goedwrote:Waar zie je verbazing?wrote:Dat jullie je daar nog over verbazen
Haha voor mij zijn het eerder geniet momentjes 
-
A
wrote: laat je zaad opdrogen tot het poeder is. (minimaal 8000 fapperts gevraagd)
en dan kun je geheid snowboarden, skieeeen, en zaadballen gooien.
Weddenschap aangaan met semi-vriendin, winnen, word ze pissig. Super weer 
Wedden dat ik hem erin krijg?wrote:Wat was de weddenschap
=D
Ons pa die snurkt hij kan wel 4 bossen omhakken met zijn gesnurk!
Bijnawrote:Wedden dat ik hem erin krijg?wrote:Wat was de weddenschap
=D
Nah, was iets heel doms, ik zei dat ik iets werkende kon krijgen (en nee...niet op die manier), zij zei van niet omdat het haar niet was gelukt, lukt het me, word ze boos
De clip van The opposites - licht uit (coone remix) op tv zien
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Waar gaat het heenwrote:De clip van The opposites - licht uit (coone remix) op tv zien
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Wat krijg ik toch vreselijk de schijt van presentaties geven 
Zenuwen? Is vast nergens voor nodig.wrote:Wat krijg ik toch vreselijk de schijt van presentaties geven
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Is al voorbij. Ja zenuwen waren echt te erg voor woordenwrote:Zenuwen? Is vast nergens voor nodig.wrote:Wat krijg ik toch vreselijk de schijt van presentaties geven
Een groepje toegewezen krijgen op school maar voor geen meter mee samen te werken valt. Fucking frustrerend
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Marktplaatsoplichters
dag dag 130 euro
Owned je kan je geld terughalen tocjwrote:Marktplaatsoplichtersdag dag 130 euro
Ik ken het.. dat zuigt echt!wrote:Een groepje toegewezen krijgen op school maar voor geen meter mee samen te werken valt. Fucking frustrerend
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Heb inmiddels al contact opgenomen met Marktplaats, ben benieuwd wat eruit komt. Klote is dat ik niet met Paypal heb betaald maar gewoon het bedrag overgemaakt hebt. Bij Paypal kun je gewoon je centen terughalen.wrote:Owned je kan je geld terughalen tocjwrote:Marktplaatsoplichtersdag dag 130 euro
Volgens mij is het ook wel mogelijk om het gestorte bedrag via de bank terug te halen, moet je even contact met ze opnemen.wrote:Heb inmiddels al contact opgenomen met Marktplaats, ben benieuwd wat eruit komt. Klote is dat ik niet met Paypal heb betaald maar gewoon het bedrag overgemaakt hebt. Bij Paypal kun je gewoon je centen terughalen.wrote:Owned je kan je geld terughalen tocjwrote:Marktplaatsoplichtersdag dag 130 euro