Niet verder komen met lezen van een boek 
Gaat je zaterdag dan.
wrote:Dat er in heel de facking alpen nog geen millimeter sneeuw ligt en ik toch echt op wintersport moet eind december.
Boeie je gaat toch om te apre skienwrote:Dat er in heel de facking alpen nog geen millimeter sneeuw ligt en ik toch echt op wintersport moet eind december.
Moet ik je helpen ik ben hier best wel goed inwrote:Ik kom nu al niet meer verder met mijn gedicht.
Blijft lastig om een grappig gedicht te schrijven waarin je iemand toch ff mooi met de grond gelijk maakt
Haha, zou wel helpen ja. Ben op papier nooit zo creatief, ben in bijzijn van anderen altijd veel grappiger.wrote:Moet ik je helpen ik ben hier best wel goed inwrote:Ik kom nu al niet meer verder met mijn gedicht.
Blijft lastig om een grappig gedicht te schrijven waarin je iemand toch ff mooi met de grond gelijk maakt![]()
wrote:Mensen die elke 5 minuten wat op facebook zetten. Wat boeit mij wat je op je brood hebt of wat je net hebt gedronken.
Eigenlijk is Twitter nog erger, maar ja dat koppel je weer aan Facebook en Hyves en daar komt die spam ook op.wrote:wrote:Mensen die elke 5 minuten wat op facebook zetten. Wat boeit mij wat je op je brood hebt of wat je net hebt gedronken.
Als snowboarder kan ik dan sowieso niet aprés skien I guess.wrote:hoe kan je nou apres skien zonder geskied te hebben?
Niet waar ik heen ga in ieder geval.wrote:wrote:Dat er in heel de facking alpen nog geen millimeter sneeuw ligt en ik toch echt op wintersport moet eind december.
Ligt er wel?:P
laat je zaad opdrogen tot het poeder is. (minimaal 8000 fapperts gevraagd)wrote:
Niet waar ik heen ga in ieder geval.wrote:wrote:Dat er in heel de facking alpen nog geen millimeter sneeuw ligt en ik toch echt op wintersport moet eind december.
Ligt er wel?:P
trolololwrote:een vriend van me die vorig jaar stond te juigen toen Ajax kampioen werd en nu compleet voor az is...
wrote:Biscuit