Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 07:49 

Hardtraxx Addict

Toezegging dat je wel zwarte piet wil zijn, maar daar op dit moment totaal geen zin in hebben. zoals southpark's chef zou zeggen: hey there children, i wanna maaaaake love :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 08:13 

Hardtraxx Veteran

THE FUCK IS ER MET YOUTUBE AAN DE HAND
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 08:43 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

WHAT THE FUCK HEBBEN ZE GEDAAN JOH?! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 09:15 

Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 09:36 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
Dakpan schreef:

WHAT THE FUCK HEBBEN ZE GEDAAN JOH?! :mad:

Youtube wordt kutter en kutter. Doe mij de versie met het sterretjes systeem maar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 12:00 

Dakpan schreef:

hehe, ze hebben eindelijk cosmic panda doorgeduwt :D

EDIT: ohnee, toch niet
maar wel lekker de interface verneukt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 14:03 

Saartje schreef:
Almighty schreef:
Saartje schreef:
MC Ruffian

Heyz leef jij ook nog?

Jaaa :innocent:

Laat biscuit het maar niet horen chickie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 14:34 

Hardtraxx Addict

Godverdomme hebben ze youtube weer verneukt. Waarom moeten ze altijd veranderen en verbeteren :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 17:45 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Godverdomme hebben ze youtube weer verneukt. Waarom moeten ze altijd veranderen en verbeteren :S

Ja want verbetering is maar niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 18:14 

Hardtraxxer

robkuh1990 schreef:

Nee kijk wel uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 18:17 

Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:

wouw :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 19:25 

Saartje schreef:
robkuh1990 schreef:

Nee kijk wel uit ^^

ik wist t wel. heb stil meegelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 21:14 

Kettingzaag schreef:

www.youtube.com/home voor oude interface!

Saartje schreef:
robkuh1990 schreef:

Nee kijk wel uit ^^

Bescherming nodig: bel me! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 14:00 

Saartje schreef:
robkuh1990 schreef:

Nee kijk wel uit ^^

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 14:34 

member/IAMJORDYY/posts/

terug naar je dirty house scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 14:46 

Hardtraxx Veteran

Het gevoel hebben dat een relatie van 2 jaar kapot is gegaan door m'n ex schoonmoeder. Echt een irritatiemomentje.
Als ik zo terug denk is het best slecht dat ik daar alleen op zaterdagavond mocht komen slapen. En doordeweeks mocht ik me al helemaal niet laten zien 's avonds. Alleen ophalen voor fitness. :/ En mn ex-vriendin verzorgt ook nog eens haar gehandicapte zus, haar ouders doen daar bijna niets voor. Ben bang dat ik daar de dupe van ben geworden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 14:51 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Het gevoel hebben dat een relatie van 2 jaar kapot is gegaan door m'n ex schoonmoeder. Echt een irritatiemomentje.
Als ik zo terug denk is het best slecht dat ik daar alleen op zaterdagavond mocht komen slapen. En doordeweeks mocht ik me al helemaal niet laten zien 's avonds. Alleen ophalen voor fitness. :/ En mn ex-vriendin verzorgt ook nog eens haar gehandicapte zus, haar ouders doen daar bijna niets voor. Ben bang dat ik daar de dupe van ben geworden. :(

Hmm, dit is al een heel ander verhaal dan eerder. Klinkt niet goed, balen man. Sterkte ermee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Hmm, dit is al een heel ander verhaal dan eerder. Klinkt niet goed, balen man. Sterkte ermee!

Omdat ik gister niet verder kon denken dan de reden die ze gaf. Maar dat kan nooit de enige reden zijn. Bedoel, na bijna 2 jaar er achter komen dat ik soms te gesloten voor haar ben is best laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 15:26 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Klos schreef:

Omdat ik gister niet verder kon denken dan de reden die ze gaf. Maar dat kan nooit de enige reden zijn. Bedoel, na bijna 2 jaar er achter komen dat ik soms te gesloten voor haar ben is best laat.

Mja wat je ook doet het blijft toch wel gokken op deze manier dus ik zou er niet teveel over nadenken. Heb je nog wel met haar gepraat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 15:40 

Hardtraxx Veteran

Een concentratie hebben van 0,0 :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 16:03 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Parvuz schreef:
Klos schreef:

Mja wat je ook doet het blijft toch wel gokken op deze manier dus ik zou er niet teveel over nadenken. Heb je nog wel met haar gepraat?

Alleen via telefoon heel even. Het erge vond ik dat ik heel emotioneel dr onder ben en zij niet. Ze wou de komende tijd goed nadenken en daarna een keer praten. Nja dat doe ik dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 18:26 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Alleen via telefoon heel even. Het erge vond ik dat ik heel emotioneel dr onder ben en zij niet. Ze wou de komende tijd goed nadenken en daarna een keer praten. Nja dat doe ik dan maar.

Niet meteen de conclusie trekken dat ze niet emotioneel is. Juist het feit dat ze niet wilt praten is waarschijnlijk al een teken van emotie ;) Soms hebben mensen gewoon even de tijd nodig om weer helder te kunnen denken.
Sommige mensen willen dan gewoon even alleen zijn.

Misschien spelen er bij haar nog wel meer zaken waar je momenteel niets van weet. Ik weet niet precies wat ze als reden gegeven heeft maar waarschijnlijk zit ze ergens al heel lang mee en maskeert wat zij gezegd heeft een andere reden. Ik geloof echt niet dat je na bijna 2 jaar zonder emotie afscheid van iemand kan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 18:29 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Parvuz schreef:

Niet meteen de conclusie trekken dat ze niet emotioneel is. Juist het feit dat ze niet wilt praten is waarschijnlijk al een teken van emotie ;) Soms hebben mensen gewoon even de tijd nodig om weer helder te kunnen denken.
Sommige mensen willen dan gewoon even alleen zijn.

Misschien spelen er bij haar nog wel meer zaken waar je momenteel niets van weet. Ik weet niet precies wat ze als reden gegeven heeft maar waarschijnlijk zit ze ergens al heel lang mee en maskeert wat zij gezegd heeft een andere reden.

Ik hoop dat je gelijk hebt. En ik hoop dat alles weer goed komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 18:42 

Artiest

Life is like a movie, all you have to do is watch it like one.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Life is like a movie, all you have to do is watch it like one.

Ik hoop dat mijn film weer van drama naar romantische komedie verandert.
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic