Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 16:58 

Afbeelding

bijna ontploffde pizza... en hij was niet te vreten :|
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 17:01 

Sowieso ovenpizza -1. Vers gemaakte <3
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 17:09 

het was ook nog eens ene casa di mama, smaaktte nergens naar
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 17:10 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Gvd geen enkele internetshop die Willy de opblaashond nog verkoopt. Mn allerlaatste hoop is gevestigd op Newco, maar die verkopen alleen aan bedrijven. T is dus maar te hopen dat ze mijn fake-bedrijf geloven...

Held :lol: Maar wat zouden we ook zonder hem moeten
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 17:51 

Hardtraxx Veteran

niemand hier die een eigen bedrijfje heeft, of waarvan de vader een eigen bedrijf heeft? :P
misschien dat C-Mind wel wil helpen? xd
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 18:01 

Donateur

pocket 7 in je hand krijgen, een flinke raise callen, en hopen dat je de 7 maar hit op de flop.
komt er op de flop A 7 10 en het eerste wat ik denk is kut volgens mij heeft iemand pocket aces.
maar goed, ik bet small, word geraised, ik klik zonder na te denken gewoon op all in want een toak @ flop met zon flop folden is wel heel moeilijk
en hij callt, en wat heeft ie? pocket aces.... doei 50 dollar.
wel leuk dat ik in het andere potje (waar ik een toernooi speelde)
bij de heads up op de river win van A3 met AJ, die lul kreeg op de turn een 3, maar tot mijn emotionele blijdschap zag ik de J nog op de river verschijnen :)
Hallo 100 dollar :)
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 18:07 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
pocket 7 in je hand krijgen, een flinke raise callen, en hopen dat je de 7 maar hit op de flop.
komt er op de flop A 7 10 en het eerste wat ik denk is kut volgens mij heeft iemand pocket aces.
maar goed, ik bet small, word geraised, ik klik zonder na te denken gewoon op all in want een toak @ flop met zon flop folden is wel heel moeilijk
en hij callt, en wat heeft ie? pocket aces.... doei 50 dollar.
wel leuk dat ik in het andere potje (waar ik een toernooi speelde)
bij de heads up op de river win van A3 met AJ, die lul kreeg op de turn een 3, maar tot mijn emotionele blijdschap zag ik de J nog op de river verschijnen :)
Hallo 100 dollar :)

Ik kan gewoon zien aan je getypte verhaal dat je een n00b bent :lol:
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 18:45 

achterlijkdommschapenfietsendefetish kunsten-aars van een min. van jus. die domme ************************ die mij een boete geeft waar ik niet eens zelf de dader was. het besproken tijdstip half vier was ik allang thuis :mad:
en ons mam is getuige dat ik om half vier thuis op 2 november omdat ik toen naar de zorgverzekering belde voor een factuur :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 18:46 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
achterlijkdommschapenfietsendefetish kunsten-aars van een min. van jus. die domme ************************ die mij een boete geeft waar ik niet eens zelf de dader was. het besproken tijdstip half vier was ik allang thuis :mad:
en ons mam is getuige dat ik om half vier thuis op 2 november omdat ik toen naar de zorgverzekering belde voor een factuur :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 18:50 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:

http://www.hipepe.be/ANGER-MANAGEMENT-M ... ml?sem=108
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:01 

Hardtraxxer

MC Ruffian
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:03 

zeg wat?
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
zeg wat?

nou dat zal haar irritatie momentje wel zijn he :D
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:10 

Artiest

Voel m'n vuur!
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:13 

Hardtraxx Veteran

Slechte geld situatie thuis :thumbdown:
Ouders hebben rijschool en er was pas wat beschadigd aan de auto waardoor die gerepareerd moest worden, dus dat heeft geld gekost, nu willen ze er een 2e auto bij huren om er winst op te maken maar daar is momenteel schijnbaar ook geen geld voor, en nog veel meer dingen die allemaal geld kosten de laatste tijd...
M'n moeder stond vanmiddag in de supermarkt met gewoon geen saldo op de privérekening, kwam ze thuis heeft ze mijn pinpas geleend om ff boodschappen te kunnen doen!
Er is nog wel geld maar niet genoeg voor alles, echt verrot man, verkloot de hele sfeer thuis...
Mijn broer gaf net gewoon 50 euro kost geld en ik kreeg nog 30 euro van m'n ouders, wou ik dat ook als kost geld geven maar dat wouden ze niet aannemen omdat ik niet zo heel veel geld verdien... :/
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:16 

dus 2 boetes totaal 231.40 en zorgverzekering en nog 2 rekeningen van telefoon abbo wat ik totaal niet heb en moet verplicht van hyves mobile tot dec 2012 afbetalen :thumbdown:

en ik hoop nog wat over te hebben als 7 decmber salaris binnen is.
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:21 

Artiest

Ik snap er niets van... begin nu eens rustig bij het begin.
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:22 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Slechte geld situatie thuis :thumbdown:
Ouders hebben rijschool en er was pas wat beschadigd aan de auto waardoor die gerepareerd moest worden, dus dat heeft geld gekost, nu willen ze er een 2e auto bij huren om er winst op te maken maar daar is momenteel schijnbaar ook geen geld voor, en nog veel meer dingen die allemaal geld kosten de laatste tijd...
M'n moeder stond vanmiddag in de supermarkt met gewoon geen saldo op de privérekening, kwam ze thuis heeft ze mijn pinpas geleend om ff boodschappen te kunnen doen!
Er is nog wel geld maar niet genoeg voor alles, echt verrot man, verkloot de hele sfeer thuis...
Mijn broer gaf net gewoon 50 euro kost geld en ik kreeg nog 30 euro van m'n ouders, wou ik dat ook als kost geld geven maar dat wouden ze niet aannemen omdat ik niet zo heel veel geld verdien... :/

Gaat vast wel weer beter over een tijdje man.
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:27 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Gaat vast wel weer beter over een tijdje man.

Jaa klopt, zeiden me ouders ook al maar als nog is het wel klote, maar bedankt man!
Bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:29 

Saartje schreef:
MC Ruffian

Heyz leef jij ook nog?
Bericht Geplaatst op 02 dec 2011 00:18 

Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
grrrr ik ben mn scooter aan het verkopen op marktplaats, al een paar mensen gehad die een bod hadden gedaan en die laten vervolgens niks meer van zich horen :cry:
i need moneyyyyy!

Zet hem hier ook tussen aanbod dan :P
Bericht Geplaatst op 02 dec 2011 00:57 

Hardtraxx Veteran

vond ik niet hoor. hij stelde gewoon normale vragen. alleen dat tuig moest weer zo debiel doen.
Bericht Geplaatst op 02 dec 2011 01:00 

Project 141 schreef:
Occupy

:')
Bericht Geplaatst op 02 dec 2011 02:12 

Deze avond werken, tering zeg..

de kast waar het rek met borden opstaat was half doorgezakt.. dus we hebben als ene malle alle borden moeten redden...
normaal was ik om 10 klaar ofzo maar nu 1 uur pas :|
Bericht Geplaatst op 02 dec 2011 07:37 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Saartje schreef:
MC Ruffian

Heyz leef jij ook nog?

Jaaa :innocent:
Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic