Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
The Anim0l wrote:moeten schijten nadat je net onder de douche bent gaan staan :thumbdown:
Is nog erger :P
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Project 141 wrote:Vrienden die geen zin hebben om PSV te gaan kijken in de stad :/
heb je kaarten?
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Draidy wrote:
Project 141 wrote:Vrienden die geen zin hebben om PSV te gaan kijken in de stad :/
heb je vrienden??
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
:lol:
ohh ok, anders zou ik nooit nee zeggen.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
A
sjobie wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/decibel-2011-dvd-cb2s2011005-t20679-25.html

Onderaan :/
Idd, Torrents... Nieuwsgroepen gaat veel sneller!
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
dan heb ik toch een vraag aan jou. heb zelf een nieuwsgroepenserver die gratis bij onsneteindhoven kwam, 2mb/s, maar met grabit kom ik niet hoger dan 250 kb/s. heb je teovallig een ander programma daarvoor?
A
Newsleecher

+ Betaald abbo :P
B
Draidy wrote:dan heb ik toch een vraag aan jou. heb zelf een nieuwsgroepenserver die gratis bij onsneteindhoven kwam, 2mb/s, maar met grabit kom ik niet hoger dan 250 kb/s. heb je teovallig een ander programma daarvoor?
Die 2mb per seconde is megabit per seconde, grabit weergeeft het in mega/kilo bytes per seconde. 1 byte = 8 bits, 2000/8=250.
B
Draidy wrote:dan heb ik toch een vraag aan jou. heb zelf een nieuwsgroepenserver die gratis bij onsneteindhoven kwam, 2mb/s, maar met grabit kom ik niet hoger dan 250 kb/s. heb je teovallig een ander programma daarvoor?
Die 2mb per seconde is megabit per seconde, grabit weergeeft het in mega/kilo bytes per seconde. 1 byte = 8 bits, 2000/8=250.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
ohh... dus ik heb me helemaal vergist in wat onsnet mij aanbied. is dus veel minder. nou, nieuw irritatiemomentje...
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
De melodie van Zany- Squared lijkt gigantisch veel op een andere melodie, maar ik kan er niet op komen welke plaat dat is :mad:

Wel een gruwelijk dikke plaat trouwens, die Squared.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Een stukje van de Belgische oh oh cherso gezien bij de nederlandse afleveringen. Weer een schande voor België :/ Wat een mongole weer bij elkaar
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Almighty wrote:
The Anim0l wrote:moeten schijten nadat je net onder de douche vandaan komt :thumbdown:
wat is daaraan? :P
das toch nasty
heb liever dat er een paar uur tussenzit ipv van 5 min :D
C
schade aan me velg gereden, blugh, wordt weer duur grapje
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Voor niets naar de uni heen gaan, omdat die hele fucking opdracht nog niet online staat..
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Maandelijks 20 euro voor internet betalen en vaak niet eens fatsoenlijk een youtube filmpje kunnen kijken.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
ruzie met de facebook chat :evil:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Gvd geen enkele internetshop die Willy de opblaashond nog verkoopt. Mn allerlaatste hoop is gevestigd op Newco, maar die verkopen alleen aan bedrijven. T is dus maar te hopen dat ze mijn fake-bedrijf geloven...
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
dawasiknie wrote:Gvd geen enkele internetshop die Willy de opblaashond nog verkoopt. Mn allerlaatste hoop is gevestigd op Newco, maar die verkopen alleen aan bedrijven. T is dus maar te hopen dat ze mijn fake-bedrijf geloven...
R.I P Willy :cry:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Fake bedrijf :lol: :worship:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nog te veel fouten maken bij rijles, terwijl TTT eind Januari is en er nog 2 weken vakantie tussenzit
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Iedereen op werk die Gruns proat. :mad:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nando wrote:Fake bedrijf :lol: :worship:
Ja ze hadden een belastingsnummer nodig ofzo... zal eens kijken, mn pa had ooit een eigen bedrijfje maar dat is opgeheven. Mss dat er nog wat te vinden valt in oude papieren.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
dawasiknie wrote:
Nando wrote:Fake bedrijf :lol: :worship:
Ja ze hadden een belastingsnummer nodig ofzo... zal eens kijken, mn pa had ooit een eigen bedrijfje maar dat is opgeheven. Mss dat er nog wat te vinden valt in oude papieren.
Haha dat zou wel baas zijn. :D Wij willen Willy terug!