Achterbakse mensen.
Dat topic is geen eigendom van robert..wrote:Troll in het Qlimax topic van Roberttt
Dat topic is geen eigendom van robert..wrote:Troll in het Qlimax topic van Roberttt
:') stoere boyzz zijn dat.wrote:Jochie van maximaal 1,35 en 11 jaar dat in het park staat te roken met zijn homeboyz jwt :')
wrote:Jochie van maximaal 1,35 en 11 jaar dat in het park staat te roken met zijn homeboyz jwt :')
is lyst buschauffeur danwrote:Haha, dat deden vreemden bij mij vorige week in de bus.![]()
Ewaaa mattie heb je tabaca en lange floee voor jonkoowrote:Jochie van maximaal 1,35 en 11 jaar dat in het park staat te roken met zijn homeboyz jwt :')
bakstenen bij de hand toevallig?wrote:Jochie van maximaal 1,35 en 11 jaar dat in het park staat te roken met zijn homeboyz jwt :')
Hmm, klote man. Sterkte iigwrote:Wachten totdat je oma stopt met ademhalen in 't ziekenhuis ..
Sterktewrote:Wachten totdat je oma stopt met ademhalen in 't ziekenhuis ..
En wat is je antwoordwrote:EDIT: Wtf, een vent op partyflock vraagt mij of ik wel eens gevoelens voor jongens heb, die kerel is 35, en ik ben 14, beetje apart.....
Nee.wrote:En wat is je antwoordwrote:EDIT: Wtf, een vent op partyflock vraagt mij of ik wel eens gevoelens voor jongens heb, die kerel is 35, en ik ben 14, beetje apart.....
sterkte man!wrote:Wachten totdat je oma stopt met ademhalen in 't ziekenhuis ..
ja ja...wrote:Zit maar beetje met je te fucken man
Je woont veel te dicht bij, zou geen problemen met je willenwrote:ja ja...wrote:Zit maar beetje met je te fucken man