Is dat tegenwoordig niet hetzelfde als top 40 dan?wrote:Beter dan een zusje die R&B & Reggaeton luistert
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik zou je het verschil iig niet kunnen vertellenwrote:Is dat tegenwoordig niet hetzelfde als top 40 dan?wrote:Beter dan een zusje die R&B & Reggaeton luistert
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
goedzo want drugs is slechtwrote:Ik gebruik geen drugs en kom ook niet aan
-
B
wrote:Ik gebruik drugs en kom ook aan
Reggeaton niet volgens mij. Die muziek vind ik zo dramatischwrote:Ik zou je het verschil iig niet kunnen vertellenwrote:Is dat tegenwoordig niet hetzelfde als top 40 dan?wrote:Beter dan een zusje die R&B & Reggaeton luistert
wrote:wrote:Ik gebruik drugs en kom ook aan
wrote:wrote:wrote:Ik gebruik mijn fiets en kom ook overal aan
-
B
wrote: ik eet best wel veel maar kom nooit aan, fcking relaxed!![]()
:
wrote:Ik gebruik drugs en kom ook aan

lord inglip die onleesbare dingen neerzet.
wrote:wrote: ik eet best wel veel maar kom nooit aan, fcking relaxed!![]()
:wrote:Ik gebruik drugs en kom ook aan
Morgen geen vrij voor werk heb gekregen, maar ik kan niet..
Dus ik ga niet! Maar word dus wel om 06:00 wakker gebeld waar ik ben straks.. Maarja toch 1nelaatste dag, i don't give a fuck
Dus ik ga niet! Maar word dus wel om 06:00 wakker gebeld waar ik ben straks.. Maarja toch 1nelaatste dag, i don't give a fuck
-
B
THUG LIFE
Inderdaad. Verjaardag van Spiderpig is belangrijker dan werk, snap niet dat ze dat niet in zien daar op je werk.wrote:Morgen geen vrij voor werk heb gekregen, maar ik kan niet..
Nee ik wil uitslapen dat is de redenwrote:Inderdaad. Verjaardag van Spiderpig is belangrijker dan werk, snap niet dat ze dat niet in zien daar op je werk.wrote:Morgen geen vrij voor werk heb gekregen, maar ik kan niet..
-
G
wat had ie mee moeten nemen? een iPad? da kenne uwe ouders nie betale jong!wrote:Irritatiemomentje: mn pa die langs de mac is geweest zonder wat voor mij mee te nemen!
Heel de dag op school lose your mind horen. Ik heb het al gehad met die track.
Daarom, eigen oortjes + eigen set meewrote:Heel de dag op school lose your mind horen. Ik heb het al gehad met die track.
Dat doe ik ook neem altijd setjes van hier mee. Echt iedereen heeft hem wel op zijn telefoon staan. Zelfs de mensen die niet van Hardtyle houdenwrote:Daarom, eigen muziek + eigen set meewrote:Heel de dag op school lose your mind horen. Ik heb het al gehad met die track.
Daarom ga ik ook niet naar schoolwrote:Dat doe ik ook neem altijd setjes van hier mee. Echt iedereen heeft hem wel op zijn telefoon staan. Zelfs de mensen die niet van Hardtyle houdenwrote:Daarom, eigen muziek + eigen set meewrote:Heel de dag op school lose your mind horen. Ik heb het al gehad met die track.
Als het de pijn wat verlicht: Ik heb hem er niet op staan hoorwrote:Dat doe ik ook neem altijd setjes van hier mee. Echt iedereen heeft hem wel op zijn telefoon staan. Zelfs de mensen die niet van Hardtyle houdenwrote:Daarom, eigen muziek + eigen set meewrote:Heel de dag op school lose your mind horen. Ik heb het al gehad met die track.
Sterker nog, enige Hardstyle wat ik op mijn mobiel heb is CD1 van Q-Bse 2011, rest is Hardcore, waaronder 3 eigen sets
Ach ik hoef maar 1 x in de 2 weken.wrote:Daarom ga ik ook niet naar schoolwrote:Dat doe ik ook neem altijd setjes van hier mee. Echt iedereen heeft hem wel op zijn telefoon staan. Zelfs de mensen die niet van Hardtyle houdenwrote:Heel de dag op school lose your mind horen. Ik heb het al gehad met die track.
1,5 uur wachten voor een gesprek van 10 minuten
ben wel voor de verandering eens niet als laatste, ergens in het midden, terwijl de gesprekken in alfabetische zijn gepland en begint mijn achternaam met V.
ben wel voor de verandering eens niet als laatste, ergens in het midden, terwijl de gesprekken in alfabetische zijn gepland en begint mijn achternaam met V.
Troll in het Qlimax topic van Roberttt