Sterktewrote:Wachten totdat je oma stopt met ademhalen in 't ziekenhuis ..
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Commerciele en heel slecht vertaalde nederlandstalige muziek
En ook kut hitjes van elk genre, maar de ergste is Wake Up! Echt een hekel gekregen aan dat nummer
En ook kut hitjes van elk genre, maar de ergste is Wake Up! Echt een hekel gekregen aan dat nummer
warez-bb is down

Sterkte inderdaad Klos.
Sterkte inderdaad Klos.
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
Sterktewrote:Thanks..
Je hebt in ieder geval de gelegenheid om goed afscheid te nemen
wrote:
telefoon van me ma updaten wat ie niet doet
en nu tellie van me ma aan t trippen is en niks meer doet
en robje thnx voor het spammen
en nu tellie van me ma aan t trippen is en niks meer doet
en robje thnx voor het spammen
-
G
mijn ma die em net helemaal flipte omdat ze een grap van mn pa niet wilde begrijpen 
naja, dan help ik lekker niet met het inruimen van de vaatwasser. zak er maar lekker in
naja, dan help ik lekker niet met het inruimen van de vaatwasser. zak er maar lekker in
lol mijn moeder flipt helemaal uit omdat ik het volume op haar ipad heb aangepast, want nu zijn de instellingen niet volgens haar wens
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
heb ik ook meegemaakt...wrote:Dat is wel meer dan een irritatiemomentjewrote:Wachten totdat je oma stopt met ademhalen in 't ziekenhuis ..Sterkte!
sterkte!
ben half actief nu, nog iets leuks te vertellen?wrote:Niemand actief hierDan ga ik maar ff aan de whiskey en dan pleiten, om uiteindelijk in stratum te belanden! Cheers
iedereen is dood of naar qlimax denk ikwrote:ben half actief nu, nog iets leuks te vertellen?wrote:Niemand actief hierDan ga ik maar ff aan de whiskey en dan pleiten, om uiteindelijk in stratum te belanden! Cheers
Half dood hier.wrote:iedereen is dood of naar qlimax denk ikwrote:ben half actief nu, nog iets leuks te vertellen?wrote:Niemand actief hierDan ga ik maar ff aan de whiskey en dan pleiten, om uiteindelijk in stratum te belanden! Cheers
Nieuw irritatie moment,
Ik was qlimax radio stream aan het luisteren moest ik van ons mam pc afzetten en naar wat echte muziek op tv kijken (metellica) :')
Ik had ff niks meer te doen, ging ik maar qlimax volgen, moet ik weer van pc af
Nu voetbal samenvattingen kijken (die me niet eens boeien). En met vriendin whatsappen.
Nu al een geslaagde avond
Nu voetbal samenvattingen kijken (die me niet eens boeien). En met vriendin whatsappen.
ik moet ook naar beneden eigenlijk want er zijn kennissen gvd net vandaag weer met qlimax ik denk ff gezellig luistere enzo...wrote:Ik had ff niks meer te doen, ging ik maar qlimax volgen, moet ik weer van pc af![]()
Oplossing gevonden, via iphone luisteren alleen kan dan niet meer gezellig op hardtraxx zittenwrote:ik moet ook naar beneden eigenlijk want er zijn kennissen gvd net vandaag weer met qlimax ik denk ff gezellig luistere enzo...wrote:Ik had ff niks meer te doen, ging ik maar qlimax volgen, moet ik weer van pc af![]()
Naja to morge dan maar
Al die tweets van 'Jeeeeeee! The Opposites op Qlimax' :')
ik ga jou nu volgen op twitter ik heet TheVenatorNLwrote:Al die tweets van 'Jeeeeeee! The Opposites op Qlimax' :')
oke? xD
Zit qlimax te luisteren. Hhz is redelijk.