Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Dat de pop muziek van tegenwoordig gewoon dramatisch is, wat een tering zooi.
dan heb je nog Hello die wel leuk is, maar die word ook al 7keer per dag gedraaid op de radio.
die Bruno mars maakt alleen maar van die drama nummers dat ie alles voor een wijfie zou doen maar dat wijfie niks voor hem. zodemieter tog op man, bijna elk wijf wilt je en dan ga je van die huil nummers maken.
dan heb je nog Ke$ha, lady gaga, rihanna, enrique ingayjas en dan is eminem ook nog is naar de bodem van de oceaan gezakt. wat een drama....
Nou gelukkig hebben we nog hardstyle/hardcore he :)
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Parvuz wrote:
jeone wrote:als je in de bus zit en je hebt honger dat er dan een lekker wijf naast je komt zitten met een frikandellenbroodje :drool:
:lol:
En dan komt een openingszinnentopic goed van pas!
Kan je best gekke dingen van gaan krijgen laten leiden door honger en hormonen tegelijk.
T
Blazed wrote:Dat de pop muziek van tegenwoordig gewoon dramatisch is, wat een tering zooi.
dan heb je nog Hello die wel leuk is, maar die word ook al 7keer per dag gedraaid op de radio.
die Bruno mars maakt alleen maar van die drama nummers dat ie alles voor een wijfie zou doen maar dat wijfie niks voor hem. zodemieter tog op man, bijna elk wijf wilt je en dan ga je van die huil nummers maken.
dan heb je nog Ke$ha, lady gaga, rihanna, enrique ingayjas en dan is eminem ook nog is naar de bodem van de oceaan gezakt. wat een drama....
:worship: :worship:
E
mikeee wrote:
Parvuz wrote:
jeone wrote:als je in de bus zit en je hebt honger dat er dan een lekker wijf naast je komt zitten met een frikandellenbroodje :drool:
:lol:
En dan komt een openingszinnentopic goed van pas!
Kan je best gekke dingen van gaan krijgen laten leiden door honger en hormonen tegelijk.
nu bij Albert Heijn!: Broodje frikandfel voor maar 1 euro met nu tijdelijk gratis een broodje Hormonen!(M/V)
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Ik irriteer me aan het pokemon topic hier.. :P
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Ramirez wrote:Ik irriteer me aan het pokemon topic hier.. :P
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
ik irriteer me aan vermoeid zijn en dan 3 energy drinken die niet helpen :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
RAW-vizion wrote:ik irriteer me aan vermoeid zijn en dan 3 energy drinken die niet helpen :thumbdown:
als je veel energy drinkt kan het omgekeerd gaan werken :P had een tijd dat ik er per dag zo een stuk of 3 nam en na een tijd werrd ik er alleen maar moeier door xD
S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
-Van die mensen zeggen dat ze een onvoldoende hebben en dat ze niet geleerd hebben.
en dan opeens een 8 hebben. oh hoe kan dat nou had ik echt niet verwacht :thumbdown: :mad:
- en van die mensen die zeggen dat ze hw niet hebben omdat je over wil schrijven en in de klas hebben ze het gewoon
facking klootzakken :mad:
R
Hardtraxx Veteran
suikerklontje wrote:-Van die mensen zeggen dat ze een onvoldoende hebben en dat ze niet geleerd hebben.
en dan opeens een 8 hebben. oh hoe kan dat nou had ik echt niet verwacht :thumbdown: :mad:
- en van die mensen die zeggen dat ze hw niet hebben omdat je over wil schrijven en in de klas hebben ze het gewoon
facking klootzakken :mad:
haha je mag mijn HW wel overschrijven alleen dan heb je egt alles fout :P
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
djs op dit forum, die alleen maar posten in topics waar het over hun gaat :x
R
Hardtraxx Veteran
djpatt wrote:djs op dit forum, die alleen maar posten in topics waar het over hun gaat :x
zoals :huh:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Markos wrote:
je hoeft er niet in te kijken :/
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
RAW-vizion wrote:
djpatt wrote:djs op dit forum, die alleen maar posten in topics waar het over hun gaat :x
zoals :huh:
als je af en toe oplet dan hoef ik hier geen namen te noemen
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
roberttt wrote:
Markos wrote:
je hoeft er niet in te kijken :/
Alles lezen :P
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Blazed wrote:Dat de pop muziek van tegenwoordig gewoon dramatisch is, wat een tering zooi.
JE VERGEET *** JUSTIN BIEBER ***, de ergste van ze allemaal.
tommetjeuh wrote:
RAW-vizion wrote:ik irriteer me aan vermoeid zijn en dan 3 energy drinken die niet helpen :thumbdown:
als je veel energy drinkt kan het omgekeerd gaan werken :P had een tijd dat ik er per dag zo een stuk of 3 nam en na een tijd werrd ik er alleen maar moeier door xD
Kan best wel eens kloppen, ook een tijd gehad toen ik nog energy drink dealde op school en teveel van m'n eigen stash gebruikte :P
R
Hardtraxx Veteran
Josh-T wrote:
Blazed wrote:Kan best wel eens kloppen, ook een tijd gehad toen ik nog energy drink dealde op school en teveel van m'n eigen stash gebruikte :P
over dat ik zat achter me comp toen ik het dronk maar toen ik ging draaien kwam wel de energie vrij en toen ging ik heel erg hard xd
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Dat je een rolletje pepermunt uit een automaat wilt trekken, maar dat hij blijft haken achter het spiraal. :')
R
Hardtraxx Veteran
oostzaner wrote:Dat je een rolletje pepermunt uit een automaat wilt trekken, maar dat hij blijft haken achter het spiraal. :')
baksteen :whistle:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
RAW-vizion wrote:
oostzaner wrote:Dat je een rolletje pepermunt uit een automaat wilt trekken, maar dat hij blijft haken achter het spiraal. :')
was niet nodig. één van de conciërges zag me aan dat ding duwen, dus die had een sleutel gepakt en maakte hem voor me open. :P
R
Hardtraxx Veteran
oostzaner wrote:
RAW-vizion wrote:
was niet nodig. één van de conciërges zag me aan dat ding duwen, dus die had een sleutel gepakt en maakte hem voor me open. :P
kan ook xd
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
dat als je 18 bent alle geld dingen moet regelen terwijl je geen geld hebt :$
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 13 minutes ago
oostzaner wrote:
RAW-vizion wrote:
Op mn middelbare school hoefde je niet eens te betalen om het te krijgen. :P Die zooi werd zo vaag ingepakt, dat het altijd net leek of die is blijven hangen, ff naar conciërge toe, huppa gratis Bounty. :P
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Protoss wrote:dat als je 18 bent alle geld dingen moet regelen terwijl je geen geld hebt :$
word mij zo langzamerhand ook pijnlijk duidelijk :( ben al bezig met regelen van studiefinanciering en ziektekosten verzekering en gvd het is zo veel ineens xD
R
Hardtraxx Veteran
tommetjeuh wrote:
Protoss wrote:dat als je 18 bent alle geld dingen moet regelen terwijl je geen geld hebt :$
word mij zo langzamerhand ook pijnlijk duidelijk :( ben al bezig met regelen van studiefinanciering en ziektekosten verzekering en gvd het is zo veel ineens xD
ik wil nooit 18 worden :surrender: