Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 16:15 

Hardtraxxer

Dat de pop muziek van tegenwoordig gewoon dramatisch is, wat een tering zooi.
dan heb je nog Hello die wel leuk is, maar die word ook al 7keer per dag gedraaid op de radio.
die Bruno mars maakt alleen maar van die drama nummers dat ie alles voor een wijfie zou doen maar dat wijfie niks voor hem. zodemieter tog op man, bijna elk wijf wilt je en dan ga je van die huil nummers maken.
dan heb je nog Ke$ha, lady gaga, rihanna, enrique ingayjas en dan is eminem ook nog is naar de bodem van de oceaan gezakt. wat een drama....
Nou gelukkig hebben we nog hardstyle/hardcore he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 16:26 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
jeone schreef:
als je in de bus zit en je hebt honger dat er dan een lekker wijf naast je komt zitten met een frikandellenbroodje :drool:

:lol:
En dan komt een openingszinnentopic goed van pas!

Kan je best gekke dingen van gaan krijgen laten leiden door honger en hormonen tegelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:20 

Blazed schreef:
dan heb je nog Hello die wel leuk is, maar die word ook al 7keer per dag gedraaid op de radio.
die Bruno mars maakt alleen maar van die drama nummers dat ie alles voor een wijfie zou doen maar dat wijfie niks voor hem. zodemieter tog op man, bijna elk wijf wilt je en dan ga je van die huil nummers maken.
dan heb je nog Ke$ha, lady gaga, rihanna, enrique ingayjas en dan is eminem ook nog is naar de bodem van de oceaan gezakt. wat een drama....

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:35 

mikeee schreef:
Parvuz schreef:
jeone schreef:
als je in de bus zit en je hebt honger dat er dan een lekker wijf naast je komt zitten met een frikandellenbroodje :drool:

:lol:
En dan komt een openingszinnentopic goed van pas!

Kan je best gekke dingen van gaan krijgen laten leiden door honger en hormonen tegelijk.

nu bij Albert Heijn!: Broodje frikandfel voor maar 1 euro met nu tijdelijk gratis een broodje Hormonen!(M/V)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:58 

Hardtraxx Veteran

Ik irriteer me aan het pokemon topic hier.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:01 

Hardtraxx Elite

Ramirez schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:04 

Hardtraxx Veteran

ik irriteer me aan vermoeid zijn en dan 3 energy drinken die niet helpen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:12 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
ik irriteer me aan vermoeid zijn en dan 3 energy drinken die niet helpen :thumbdown:

als je veel energy drinkt kan het omgekeerd gaan werken :P had een tijd dat ik er per dag zo een stuk of 3 nam en na een tijd werrd ik er alleen maar moeier door xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:19 

Hardtraxxer

-Van die mensen zeggen dat ze een onvoldoende hebben en dat ze niet geleerd hebben.
en dan opeens een 8 hebben. oh hoe kan dat nou had ik echt niet verwacht :thumbdown: :mad:
- en van die mensen die zeggen dat ze hw niet hebben omdat je over wil schrijven en in de klas hebben ze het gewoon
facking klootzakken :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
-Van die mensen zeggen dat ze een onvoldoende hebben en dat ze niet geleerd hebben.
en dan opeens een 8 hebben. oh hoe kan dat nou had ik echt niet verwacht :thumbdown: :mad:
- en van die mensen die zeggen dat ze hw niet hebben omdat je over wil schrijven en in de klas hebben ze het gewoon
facking klootzakken :mad:

haha je mag mijn HW wel overschrijven alleen dan heb je egt alles fout :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

djs op dit forum, die alleen maar posten in topics waar het over hun gaat :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:

zoals :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 21:48 

Donateur

Markos schreef:
Ramirez schreef:

je hoeft er niet in te kijken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
djpatt schreef:

zoals :huh:

als je af en toe oplet dan hoef ik hier geen namen te noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 00:06 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Markos schreef:
Ramirez schreef:

je hoeft er niet in te kijken :/

Alles lezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 14:50 

Hardtraxx Veteran

Blazed schreef:

JE VERGEET *** JUSTIN BIEBER ***, de ergste van ze allemaal.

tommetjeuh schreef:
RAW-vizion schreef:

als je veel energy drinkt kan het omgekeerd gaan werken :P had een tijd dat ik er per dag zo een stuk of 3 nam en na een tijd werrd ik er alleen maar moeier door xD

Kan best wel eens kloppen, ook een tijd gehad toen ik nog energy drink dealde op school en teveel van m'n eigen stash gebruikte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 18:00 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Blazed schreef:
Kan best wel eens kloppen, ook een tijd gehad toen ik nog energy drink dealde op school en teveel van m'n eigen stash gebruikte :P

over dat ik zat achter me comp toen ik het dronk maar toen ik ging draaien kwam wel de energie vrij en toen ging ik heel erg hard xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 18:01 

Hardtraxx Veteran

Dat je een rolletje pepermunt uit een automaat wilt trekken, maar dat hij blijft haken achter het spiraal. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 18:02 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Dat je een rolletje pepermunt uit een automaat wilt trekken, maar dat hij blijft haken achter het spiraal. :')

baksteen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 18:05 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
oostzaner schreef:

was niet nodig. één van de conciërges zag me aan dat ding duwen, dus die had een sleutel gepakt en maakte hem voor me open. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
RAW-vizion schreef:
oostzaner schreef:

was niet nodig. één van de conciërges zag me aan dat ding duwen, dus die had een sleutel gepakt en maakte hem voor me open. :P

kan ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

dat als je 18 bent alle geld dingen moet regelen terwijl je geen geld hebt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 18:08 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
RAW-vizion schreef:
oostzaner schreef:

Op mn middelbare school hoefde je niet eens te betalen om het te krijgen. :P Die zooi werd zo vaag ingepakt, dat het altijd net leek of die is blijven hangen, ff naar conciërge toe, huppa gratis Bounty. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 18:08 

Hardtraxx Veteran

Protoss schreef:

word mij zo langzamerhand ook pijnlijk duidelijk :( ben al bezig met regelen van studiefinanciering en ziektekosten verzekering en gvd het is zo veel ineens xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 18:11 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Protoss schreef:

word mij zo langzamerhand ook pijnlijk duidelijk :( ben al bezig met regelen van studiefinanciering en ziektekosten verzekering en gvd het is zo veel ineens xD

ik wil nooit 18 worden :surrender:
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic