Dan moet je bij c1000 halen vandaag nog op zo lekker die curryHoofdcoach wrote:mikeee wrote: frikandelbroodje
Damn die van de appie waren echt lekker![]()
jammer dat ze nu een andere currysaus erin doen, die is echt niet meer zo lekker als de vorige saus
![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dat me stage begeleider boos op mij is, omdat ik gister niet ging overwerken :')
-
T
Als je naar je bus loopt en de bus rijd net voor je neus weg 
Als je keihard aan het werk bent, echt op de volle 100% en daat je baas(vulploegleider) dan zegt: 't schiet niet echt op hè!?
-
T
Ga je naar school krijg je te horen datj je eerste les pas om half 2 begint 
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zit ik op me stage, ben je de heletijd aan het werk zit je even 5 min. pauze te houden en krijg je een berichtje dat je niks doet en dat we alleen wat doen als hij het zegt. sodemieter tog op man.
nachtmerries, die je krijgt als het geen nacht meer is 
Dat ken ik, Gast die bij ons aanbiedingen altijd vult (laat vullenJosh-T wrote:Als je keihard aan het werk bent, echt op de volle 100% en daat je baas(vulploegleider) dan zegt: 't schiet niet echt op hè!?
Hij zelf doet niks en laat mensen zijn werk doen en dan tegen ons gaan zeggen dat we moeten door werken stress kip....
dan is het ook geen nachtmerrie meerChukkels wrote:nachtmerries, die je krijgt als het geen nacht meer is
dat heeft u goedChukkels wrote:Wat dan? Ochtendmerrie?
ochtendmerrie = ochtend
middagmerrie = middag
avondmerrie = avond
klopt geen poep van maarja
....als je haast hebt en er zit nog een grote baard onder je kin
haha ik niet maar heb dat heel vaakD-Ruz wrote:Ik heb nu dus hetzelfde probleem
nu lekker uitzieken en morgen weer geschoren aan het werk
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
op PingChat op de iphone is mijn nickname flex
Ik krijg dus iedere dag een friend invite
Ik krijg dus iedere dag een friend invite
-
C
Net in de bus terug naar huis een gast langs me met meer dan 220BPM op z'n oortjes...
HARD... BAH!
Die ging zelfs door mijn doppen heen die al redelijk hard stonden maar toch geen overlast gaven..
Klapkaak gevalletje dus... (hij stond redelijk te herkauwen op midden van de dag)
HARD... BAH!
Die ging zelfs door mijn doppen heen die al redelijk hard stonden maar toch geen overlast gaven..
Klapkaak gevalletje dus... (hij stond redelijk te herkauwen op midden van de dag)
bpm heeft niks met geluid te maken hoorrobkuh1990 wrote:Net in de bus terug naar huis een gast langs me met meer dan 220BPM op z'n oortjes...
HARD... BAH!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Heb je een minuut lang geteld hoeveel beats je hoorde?robkuh1990 wrote:Net in de bus terug naar huis een gast langs me met meer dan 220BPM op z'n oortjes...
HARD... BAH!
nee het volume was 220 bpm je weet zellufParvuz wrote:Heb je een minuut lang geteld hoeveel beats je hoorde?robkuh1990 wrote:Net in de bus terug naar huis een gast langs me met meer dan 220BPM op z'n oortjes...
HARD... BAH!
Klapkaak gevalletje dus... (hij stond redelijk te herkauwen op midden van de dag)Of is het een ruime schatting?
Ait nigga. Dat is gruwelijk hard, biatch!djpatt wrote: nee het volume was 220 bpm je weet zelluf
aan balken die uit me handen vallen, en vervolgens om me teen vallen. Zodat ie gebroken is, of heel scheef staat 
-
C
Parvuz wrote:Ait nigga. Dat is gruwelijk hard, biatch!djpatt wrote: nee het volume was 220 bpm je weet zelluf
Niks geteld, maar het was terreur wat ie draaide, dat wel... DAMN... maar z'n volume stond wel tering hard.. Iedereen keek hem ook aan zo van.. Kan het zachter?
als je in de bus zit en je hebt honger dat er dan een lekker wijf naast je komt zitten met een frikandellenbroodje