Werkelijk een heerlijke mix op staan nemen totdat ik er aan het einde achter kwam dat het record knopje halverwege was uitgevallen

Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
mijn meissie nog meer dan een week moeten missen 
Een tip (tenminste toen ik wiskunde 1 volgde, en dat was vorig jaar en het jaar daarvoorwrote:oh ik nietwrote:Dat vond ik juist een van de makkelijkste die ik had, toen ik in het eerste jaar zatwrote:Micro economie.
Dacht dat ik wiskunde het makkelijkst vond, maar heb de midterm toch verneukt
Mja het is te hopen dat het morgen beetje lukt, kan ik met een goed gevoel de vakantie in!
Ik had de midterms ook zwaar verneukt, maar vervolgens met het tentamen nog gehaald. Had daar gewoon een 6,8 voor, terwijl ik echt geen wiskunde talent ben!
Gewoon oude tentamens oefenen en zorgen dat je de standaard regels goed kent.
Dit soort posts @Hardtraxx, Twitter, Facebook e.d. Man man man, wat een gekwijl altijdwrote:mijn meissie nog meer dan een week moeten missen
u mad bro?wrote:Dit soort posts @Hardtraxx, Twitter, Facebook e.d. Man man man, wat een gekwijl altijdwrote:mijn meissie nog meer dan een week moeten missen
Geen irritatiemomentje tochwrote:Jou onderschrift![]()
Nee, maar heel twitter/facebook staat vol met dat gekwijl, krijg je op een gegeven moment ook wel genoeg van.wrote:u mad bro?wrote:Dit soort posts @Hardtraxx, Twitter, Facebook e.d. Man man man, wat een gekwijl altijdwrote:mijn meissie nog meer dan een week moeten missen
Nee tuurlijk geen irritatiemomentje
Maar kben het wel met je eens, al is dit niet zo erg een keertje, en dit was ook niet zo klef. Maar heel facebook staat soms helemaal met van die kleffe berichten, oke we weten nu wel dat jullie gelukkig zijn samen. Maar ik vind het nog eger als iemand echt gewoon schreeeeeuwt om aandacht. Om 12 uur snachts iets zeggen van: omg ik kan echt niet slapen en ik moet over 7 uur alweer op, omg ik heb zo'n zwaar leven, en dan 5 minuten later weer: Omg ik kan nog steeds niet slapen, en over 6 uur een 55 minuten moet ik alweer op omg. Enzovoorts
Maar kben het wel met je eens, al is dit niet zo erg een keertje, en dit was ook niet zo klef. Maar heel facebook staat soms helemaal met van die kleffe berichten, oke we weten nu wel dat jullie gelukkig zijn samen. Maar ik vind het nog eger als iemand echt gewoon schreeeeeuwt om aandacht. Om 12 uur snachts iets zeggen van: omg ik kan echt niet slapen en ik moet over 7 uur alweer op, omg ik heb zo'n zwaar leven, en dan 5 minuten later weer: Omg ik kan nog steeds niet slapen, en over 6 uur een 55 minuten moet ik alweer op omg. Enzovoorts
Die hebben gewoon niks te doen etcwrote:Nee tuurlijk geen irritatiemomentje![]()
heb zon hekel aan mensen bij mij op school die dan heel stoer zijn en die bij elke kleine tegenvaller, zoals een onvoldoende op hun overhoring ofso gelijk roepen dat ze een kutleven hebben.
wrote:heb zon hekel aan mensen bij mij op school die dan heel stoer zijn en die bij elke kleine tegenvaller, zoals een onvoldoende op hun overhoring ofso gelijk roepen dat ze een kutleven hebben.
heb je dan toch ook als je je zo voordoet
-
T
Nog zolang moeten wachten tot Qountdown 
-
E
kut marrokanen die een bruiloft hebben en met een limo alles blokkeren op straat en dan met zo`n 30 auto gaan toeteren...
daar ging de rust...
dat ze verdomme oprotten.ga ergens anders je bruiloft houden maar niet in mijn staat. oprotten en laat ze kapot gaan omwillle hun geloof.
wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kut marrokanen die een bruiloft hebben en met een limo alles blokkeren op straat en dan met zo`n 30 auto gaan toeteren...
daar ging de rust...
dat ze verdomme oprotten.ga ergens anders je bruiloft houden maar niet in mijn staat. oprotten en laat ze kapot gaan omwillle hun geloof.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtf moment
Estimated Time of Arrival 15 minuten.wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar ging de rust...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Gisteren presteerde een neger het om de stekker uit mijn CDJ te trekken zodat alle muziek uitviel op een feest. Helemaal uitgescholden die gast natuurlijk. Kwam die daarna ook nog eens 100x vragen of ik wat hiephop had, jaja masters of ceremony kun je krijgen 
wrote:Gisteren presteerde een neger het om de stekker uit mijn CDJ te trekken zodat alle muziek uitviel op een feest. Helemaal uitgescholden die gast natuurlijk. Kwam die daarna ook nog eens 100x vragen of ik wat hiephop had, jaja masters of ceremony kun je krijgen
-
G
wrote:Kwam die daarna ook nog eens 100x vragen of ik wat hiephop had, jaja masters of ceremony kun je krijgen
Leuk gesprek of FB met oude klasgenoot, is m'n vriendin ook online zit ze alleen maar nutteloze dingen te vragen/te zeggen
. Hoop dat ze gauw gaat slapen 
niet lekker?wrote:Leuk gesprek of FB met oude klasgenoot, is m'n vriendin ook online zit ze alleen maar nutteloze dingen te vragen/te zeggen. Hoop dat ze gauw gaat slapen
mijn irritatie:
Verveel me
Hoezo niet lekkerwrote:niet lekker?wrote:Leuk gesprek of FB met oude klasgenoot, is m'n vriendin ook online zit ze alleen maar nutteloze dingen te vragen/te zeggen. Hoop dat ze gauw gaat slapen
mijn irritatie:
Verveel me
Ja zullen we straks het nachttopic volspammen
Mag ik meedoen? Ook wat ziekjes hier