Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 22:04 

Artiest

Werkelijk een heerlijke mix op staan nemen totdat ik er aan het einde achter kwam dat het record knopje halverwege was uitgevallen :/ :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

mijn meissie nog meer dan een week moeten missen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

Twijfel of ik morgen naar Ravezone zal gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 23:53 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Dream Chaser schreef:
Project 141 schreef:
Micro economie :)

Dat vond ik juist een van de makkelijkste die ik had, toen ik in het eerste jaar zat xd .

oh ik niet >.< Dacht dat ik wiskunde het makkelijkst vond, maar heb de midterm toch verneukt :/ Mja het is te hopen dat het morgen beetje lukt, kan ik met een goed gevoel de vakantie in!

Een tip (tenminste toen ik wiskunde 1 volgde, en dat was vorig jaar en het jaar daarvoor xd ) Probeer het de eerste keer te halen, tijden het reguliere tentamen. De herkansing was bij ons stukken moeilijker.
Ik had de midterms ook zwaar verneukt, maar vervolgens met het tentamen nog gehaald. Had daar gewoon een 6,8 voor, terwijl ik echt geen wiskunde talent ben!
Gewoon oude tentamens oefenen en zorgen dat je de standaard regels goed kent. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 11:01 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:

Dit soort posts @Hardtraxx, Twitter, Facebook e.d. Man man man, wat een gekwijl altijd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 11:19 

Bierkoning

Jou onderschrift :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 11:20 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ruubiie schreef:

Dit soort posts @Hardtraxx, Twitter, Facebook e.d. Man man man, wat een gekwijl altijd :x

u mad bro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 11:24 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jou onderschrift :lol: :worship:

Geen irritatiemomentje toch :whistle: ?

Ruubiie schreef:
Daveytl schreef:
Ruubiie schreef:

u mad bro?

Nee, maar heel twitter/facebook staat vol met dat gekwijl, krijg je op een gegeven moment ook wel genoeg van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 12:09 

Bierkoning

Nee tuurlijk geen irritatiemomentje :P

Maar kben het wel met je eens, al is dit niet zo erg een keertje, en dit was ook niet zo klef. Maar heel facebook staat soms helemaal met van die kleffe berichten, oke we weten nu wel dat jullie gelukkig zijn samen. Maar ik vind het nog eger als iemand echt gewoon schreeeeeuwt om aandacht. Om 12 uur snachts iets zeggen van: omg ik kan echt niet slapen en ik moet over 7 uur alweer op, omg ik heb zo'n zwaar leven, en dan 5 minuten later weer: Omg ik kan nog steeds niet slapen, en over 6 uur een 55 minuten moet ik alweer op omg. Enzovoorts :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 12:24 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nee tuurlijk geen irritatiemomentje :P

Maar kben het wel met je eens, al is dit niet zo erg een keertje, en dit was ook niet zo klef. Maar heel facebook staat soms helemaal met van die kleffe berichten, oke we weten nu wel dat jullie gelukkig zijn samen. Maar ik vind het nog eger als iemand echt gewoon schreeeeeuwt om aandacht. Om 12 uur snachts iets zeggen van: omg ik kan echt niet slapen en ik moet over 7 uur alweer op, omg ik heb zo'n zwaar leven, en dan 5 minuten later weer: Omg ik kan nog steeds niet slapen, en over 6 uur een 55 minuten moet ik alweer op omg. Enzovoorts :P

Die hebben gewoon niks te doen etc :P. Vind ik ook zwaar irritant xd. Ik gooi tenminste goede zooi op Facebook, waar zelfs m'n schoonmoeder van onder de indruk is :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 12:47 

Hardtraxx Veteran

heb zon hekel aan mensen bij mij op school die dan heel stoer zijn en die bij elke kleine tegenvaller, zoals een onvoldoende op hun overhoring ofso gelijk roepen dat ze een kutleven hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 14:03 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
heb zon hekel aan mensen bij mij op school die dan heel stoer zijn en die bij elke kleine tegenvaller, zoals een onvoldoende op hun overhoring ofso gelijk roepen dat ze een kutleven hebben.

heb je dan toch ook als je je zo voordoet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 14:32 

Nog zolang moeten wachten tot Qountdown :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 16:46 

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
kut marrokanen die een bruiloft hebben en met een limo alles blokkeren op straat en dan met zo`n 30 auto gaan toeteren...
daar ging de rust...

dat ze verdomme oprotten.ga ergens anders je bruiloft houden maar niet in mijn staat. oprotten en laat ze kapot gaan omwillle hun geloof.
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 16:53 

Donateur

biscuit schreef:
kut marrokanen die een bruiloft hebben en met een limo alles blokkeren op straat en dan met zo`n 30 auto gaan toeteren...
daar ging de rust...

dat ze verdomme oprotten.ga ergens anders je bruiloft houden maar niet in mijn staat. oprotten en laat ze kapot gaan omwillle hun geloof.

wtf moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 17:00 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
daar ging de rust...

Estimated Time of Arrival 15 minuten.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 17:27 

Hardtraxx Addict

Gisteren presteerde een neger het om de stekker uit mijn CDJ te trekken zodat alle muziek uitviel op een feest. Helemaal uitgescholden die gast natuurlijk. Kwam die daarna ook nog eens 100x vragen of ik wat hiephop had, jaja masters of ceremony kun je krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 20:02 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
Gisteren presteerde een neger het om de stekker uit mijn CDJ te trekken zodat alle muziek uitviel op een feest. Helemaal uitgescholden die gast natuurlijk. Kwam die daarna ook nog eens 100x vragen of ik wat hiephop had, jaja masters of ceremony kun je krijgen :P

:lol: wat een fail van m
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 20:21 

Squid schreef:
Kwam die daarna ook nog eens 100x vragen of ik wat hiephop had, jaja masters of ceremony kun je krijgen :P

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 23:37 

Hardtraxx Veteran

Leuk gesprek of FB met oude klasgenoot, is m'n vriendin ook online zit ze alleen maar nutteloze dingen te vragen/te zeggen xd . Hoop dat ze gauw gaat slapen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 23:42 

Donateur

urbandesigner schreef:
Leuk gesprek of FB met oude klasgenoot, is m'n vriendin ook online zit ze alleen maar nutteloze dingen te vragen/te zeggen xd . Hoop dat ze gauw gaat slapen :whistle:

niet lekker?

mijn irritatie:

Verveel me
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 23:45 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
urbandesigner schreef:

niet lekker?

mijn irritatie:

Verveel me

Hoezo niet lekker :P?

Ja zullen we straks het nachttopic volspammen xd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 23:45 

Donateur

bestttt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 23:48 

Hardtraxx Veteran

Mag ik meedoen? Ook wat ziekjes hier >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 23:48 

Donateur

Steffnov schreef:
Mag ik meedoen? Ook wat ziekjes hier >.<

okeuy :p
Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 1303  Volgende