Vlak achter die 2 staan Nasri, Arshavin, Van Persie & Fabregas.wrote:Ik zou het omdraaien: doordat je Bendtner en Chamakh voorin hebt staan, kun je alleen maar met het hoofd scorenwrote:Dat ik met FIFA 11 alleen maar met de kop kan scoren.
Maar gelukkig staan bij mij voorin wel Bendtner & Chamakh
Active topics in Off-Topic
Moderators
wrote:Heb je ook nog iemand die verdedigd op je middenveld?
zover komen ze blijkbaar niet
Huisgenoot die m'n muziek steeds te hard vindt staan 
Heb gewoon 4 verdedigers staan, lijkt me genoeg aangezien ik toch maar Wereldklasse speel.wrote:Heb je ook nog iemand die verdedigd op je middenveld?
Heb 7 goals tegen in 15 wedstrijden of zo, maar ik scoor gewoon niet makkelijk (gemiddeld 1,5 per wedstrijd gok ik).
Gekut met providerts. Wil een Galaxy S2 kopen.
Via Tmobile is 200 sms of belminuten per maand en 1000 mb internet 35 euro per maand. Daarbij kost het toestel dan 120 euro.
Bij Typhone bieden ze dezelfde telefoon gratis aan, voor 35 euro per maand en onbeperkt internet. Veel antrekkelijker dus. het gekke is dat dit via T-Mobile loopt en hetzelfde abonnement is als die tmobile aanbiedt.
Hoe kunnen Typhone en Tmobile nou eenzelfde abonnement aanbieden met hele andere voorwaarden?
Via Tmobile is 200 sms of belminuten per maand en 1000 mb internet 35 euro per maand. Daarbij kost het toestel dan 120 euro.
Bij Typhone bieden ze dezelfde telefoon gratis aan, voor 35 euro per maand en onbeperkt internet. Veel antrekkelijker dus. het gekke is dat dit via T-Mobile loopt en hetzelfde abonnement is als die tmobile aanbiedt.
Hoe kunnen Typhone en Tmobile nou eenzelfde abonnement aanbieden met hele andere voorwaarden?
Ja, wat ik daaruit begrijp is dat Typhone, of welke andere site, die niet van de provider zelf is, een hele hoop abonnementen inkoopt en dan zelf andere voorwaarden eraan stelt.
Ik kan het fout hebben.
Ik kan het fout hebben.
Maar hoe kan zo een site dat inkopen en voor zó veel goedkoper en aantrekkelijker verkopen? Ik vertrouw het niet helemaal.
Ja, je kunt dat vertrouwen, ik heb het zelf ook gedaan, maar dan met de SG+ 150 bel/smsminuten, onbeperkt internet, 1e 2 maanden €0,00, daarna 29,50 p/m en €69 bijbetalen.
Nja, ik ben btw niet aansprakelijk, mocht je het doen en het toch op wat voor manier dan ook misgaan
Nja, ik ben btw niet aansprakelijk, mocht je het doen en het toch op wat voor manier dan ook misgaan
It's legit. Je moest eens weten wat voor belachelijke winstmarges er op een abbo zitten. T-Mobile maakt al winst op de abbo's die ze aan Typhone verkopen. Daarnaast maakt Typhone een stuk minder kosten (personeel, marketing, onderhoud, de eigenlijke dienst). Dus ja, dan kan het goedkoper.
Nou, dan lijkt dat me vrij simpel. Typhone, it is.
Thanks guy.
Is hetzelfde als met de sites als bellen.com of gsmweb.nl enz enz.
Tentamens leren, wat een hekel aan die shit.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
BE toch? Welke?wrote:+1, morgen echt een fucking moeilijkewrote:Tentamens leren, wat een hekel aan die shit.
Dat vond ik juist een van de makkelijkste die ik had, toen ik in het eerste jaar zatwrote:Micro economie
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik heb volgende week vakantie en de week erna tentamens :') (irritatiemomentje)
Heb ik ook zo vaak. Leef nog dus niks aan de hand.wrote:Irritatiemomentje: Trillend ooglid sinds een week of 2Op sommige momenten begint mijn ooglid te trillen, erg irritant. Is me verteld dat het met vermoeidheid te maken heeft.
Had dit eerst ookmaar is na een tijdje is het gewoon weg gegaan!wrote:Irritatiemomentje: Trillend ooglid sinds een week of 2Op sommige momenten begint mijn ooglid te trillen, erg irritant. Is me verteld dat het met vermoeidheid te maken heeft.
En ik heb ook niet iets gedaan als vroeger naar bed gaan ofzo
shit man! dit heb ik ook regelmatig, vind het idd ook echt irritant!wrote:Irritatiemomentje: Trillend ooglid sinds een week of 2Op sommige momenten begint mijn ooglid te trillen, erg irritant. Is me verteld dat het met vermoeidheid te maken heeft.
Niks op tv, dus ik kijk naar pisvee 
Iets verdienen in Pokerstars...en het daarna weer net zo hard verliezen...en zo dus constant blijven hangen -_-
Mixer 1 dag binnen, blijken de effecten het niet te doen
dus maar weer terugsturen.
iemand ervaring met hoe lang het ong. duurt voordat iets gerepareerd is bij bax?
iemand ervaring met hoe lang het ong. duurt voordat iets gerepareerd is bij bax?
kut, 3 weken. kan dan 3 weken niet draaien, daar gaat Om Wakker Te Blijvenwrote:Mixer 1 dag binnen, blijken de effecten het niet te doendus maar weer terugsturen.