Nog 13 minuten
. Irritatiemomentje opgelost, ze ligt te slapen 
Jazeker Steffnov, beterschap! Wat heb je?
het is een meisje dus, ga je haar nu rapen ofzowrote:Nog 13 minuten. Irritatiemomentje opgelost, ze ligt te slapen
Niets ergs hoor, denk beginnend griepje ofzo. Niet slim om nu uit te gaan oid, dan maar thuis een combo Havana Club Black/ Cola Vanille maken...vast goed xDwrote:Nog 13 minuten. Irritatiemomentje opgelost, ze ligt te slapen
:o is het je vriendinnetje .. en dat ze thuis ligt maakt niets uit (6)wrote:Gast, ze ligt ergens thuis. Vannacht sliep ze al bij mij, maar net had ze dus ook totaal niks te melden, maar gaat ze toch onzin lullen op FB
.
Haha tis m'n vriendinnetje jawrote::o is het je vriendinnetje .. en dat ze thuis ligt maakt niets uit (6)wrote:Gast, ze ligt ergens thuis. Vannacht sliep ze al bij mij, maar net had ze dus ook totaal niks te melden, maar gaat ze toch onzin lullen op FB
.
5 mins left
Valt mee... Details worden iig niet vrijgegevenwrote:teveel informatie
Wat doe jij met je tabletop als dr nu al zoveel krassen op t scherm zitten? Het is geen touchscreen.wrote:Scherm van de numark ndx200 dat zo fucking snel beschadigd, weet er iemand of dat te reparenen is?
Heb hem nu amper drie dagen en hij zit al helemaal onder de krassen.
Oh man, ik heb vorig jaar vooraan in de Goliath gezeten toen het regende, dat doet pijn jongewrote:Morgen naar Walibi, is het de enige dag van de week dat t kutweer wordt. Lijkt wel een vloek aanwezig op die locatie
.
Haha lijkt me ook niet al te prettigwrote:Oh man, ik heb vorig jaar vooraan in de Goliath gezeten toen het regende, dat doet pijn jongewrote:Morgen naar Walibi, is het de enige dag van de week dat t kutweer wordt. Lijkt wel een vloek aanwezig op die locatie
.
Koop fatsoenlijke tabletops zou ik aanraden.wrote:niks raars. zat een vuiltje op en poets dat dan eraf, maar kan ie blijkbaar niet aan.
Loopt Chrome bij jou echt vast, dat het zichzelf afsluit/niet meer reageert, of dat 'ie na een poosje continu pagina's probeert te laden? Heb je dat ook met meerdere browsers? Verder heb ik namelijk ook last van een of enkele programma's die na verloop van tijd vastlopen en het vervolgens niet meer willen doen (behalve na reboot ofc)wrote:per dag kapt er wel een programma op me pc om t vervolgens niet meer te doen
wrote:Loopt Chrome bij jou echt vast, dat het zichzelf afsluit/niet meer reageert, of dat 'ie na een poosje continu pagina's probeert te laden? Heb je dat ook met meerdere browsers? Verder heb ik namelijk ook last van een of enkele programma's die na verloop van tijd vastlopen en het vervolgens niet meer willen doen (behalve na reboot ofc)wrote:per dag kapt er wel een programma op me pc om t vervolgens niet meer te doen