Wij zo'n 2 km³ aan regen!wrote:Wij hebben echt serieus maar 2 druppels regen gehad.wrote:Vannochtend die keiharde regen, ben nog nooit zo nat op me werk gekomen!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
U mad?wrote:Heel die fucking hoerschool instantie die Fontys Hogescholen Eindhoven heet..
echt sterf kutschool, sterf sterf sterf!... of flikker maar in elkaar door een brandbom ofzo.. maar ga heel snel dood TAKKE TERING TYFUS HOEREN HOMO SCHOOL!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
E
en de installateur komt morgen? of einde van de week?wrote:Weet je wat ook leuk is, je verwarming die kapot is
indien het laatste:
PM mij. met adres en gegevens.
dan kom ik, maak m, en you`re happy!
Ehm, mensen die we niet kennen, komen niet in huis
Nja thx voor de aanbieding hoor, maar dat is iig niet nodig
Nja thx voor de aanbieding hoor, maar dat is iig niet nodig
Ja dat schrijf je echt zo
Ik dacht eerst aan kouwkleum, maar wat is kouw? Ja van "Ik kouw" maar wat had het anders kunnen zijn 
Ja, dat soort woorden heb je soms, ken ik :pwrote:wow schrijf je dat echt zo? Want het ziet er echt fucking vaag uit
@ El mare
"Ik kauw" bedoel je zeker? :p
-
G
warmte uit pisbakken op school
lijd je iig geen kauwwrote:warmte uit pisbakken op school
of hij trolltwrote:Haha heel dat gesprek over koukleum toestraks heeft je zo te zien in de war gebrachtwrote:lijd je iig geen kauwwrote:warmte uit pisbakken op school
Ik gok op dat laatste. En ik gok dat 141 dat ook weet 
Dat hij net zoals bijna iedereen op dit forum een deel van alles leest, en dan niet precies door heeft wat er allemaal gezegt word!wrote:Ik gok dat ie niet trollt.want hij nam zelf niet deel aan dat gesprek volgens mij
Dat hij gewoon het woord Kauw scande en toen meteen die reactie plaatste!
Dat ik met FIFA 11 alleen maar met de kop kan scoren.
Maar gelukkig staan bij mij voorin wel Bendtner & Chamakh
wrote:lijd je iig geen kauwwrote:warmte uit pisbakken op school
grammatica policia kom er maar in
Ik zou het omdraaien: doordat je Bendtner en Chamakh voorin hebt staan, kun je alleen maar met het hoofd scorenwrote:Dat ik met FIFA 11 alleen maar met de kop kan scoren.
das lekker man als ik binnen zit!wrote:Onweer