Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
Project 141 wrote:
TiMOTHYb wrote:
livinforthemusic wrote:Je tering moeder die het huis gaat opruimen/verbouwen en dan ff je colbert van 150 euro gratis weg gaat geven aan iemand op marktplaats.... :mad: :/
Vraag je toch gewoon een nieuwe man kom op.
Dan zeg je toch dat je hem wil houden? :huh:
`we hadden mijn kast al paar weken geleden opgeruimt...hoop oude truien enzo weggegooit...
dus ik wou hem ook houden...
maar ik krijg 150 euro op me rekening :D mja dan zegt ze dus komende tijd; je krijgt geen geld,je hebt 150 euro gehad...dus das wel minder :/
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Maximum wrote:Het wel befreeste maar in dit geval totaal onverwachte 'Ik denk dat het beter is dat we gewoon vrienden blijven' gesprek! :/
Sterkt moat! :aww:

OT: geouwehoer met iOS 5 :thumbdown:
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Pff ja iOS5 is zo ongelovelijk kut om erop te zetten, was ook de helft van m'n apps kwijt :S
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 17 days ago
M-arijn wrote:Pff ja iOS5 is zo ongelovelijk kut om erop te zetten, was ook de helft van m'n apps kwijt :S
Ik moet strax nog ff kijken of een backup op itunes staat
G
Drukte in de trein
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Geen Sunday Raw -.-
A
Vite$$e fans die denken al kampioen te zijn :') Word nog leuk morgen op school
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Almighty wrote:Vite$$e fans die denken al kampioen te zijn :') Word nog leuk morgen op school
Jij bedoelt Viestesse?
A
El Mare wrote:
Almighty wrote:Vite$$e fans die denken al kampioen te zijn :') Word nog leuk morgen op school
Jij bedoelt Viestesse?
Viestesse, vite$$e, fietstas alles kan
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Almighty wrote:
El Mare wrote:
Jij bedoelt Viestesse?
Viestesse, vite$$e, fietstas alles kan
Ach, ze hebben mooiere shirtjes dan die clowspakkies van NEC :lol:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Caffeïne. Om half 11 nog een red bull achterover geslagen. Ben klaarwakker terwijl ik na dit weekend fucking kaputt hoor te zijn :x
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
dawasiknie wrote:Caffeïne. Om half 11 nog een red bull achterover geslagen. Ben klaarwakker terwijl ik na dit weekend fucking kaputt hoor te zijn :x
Altijd leuk, lui waarbij caffeïne wat doet. Kameraad van mij tript de ballen uit zijn broek als hij twee blikjes op heeft, terwijl het bij mij niets doet...wat soms best jammer is :P (koffie in de ochtend dan voornamelijk...ochtenden :x )
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Steffnov wrote:
dawasiknie wrote:Caffeïne. Om half 11 nog een red bull achterover geslagen. Ben klaarwakker terwijl ik na dit weekend fucking kaputt hoor te zijn :x
Altijd leuk, lui waarbij caffeïne wat doet. Kameraad van mij tript de ballen uit zijn broek als hij twee blikjes op heeft, terwijl het bij mij niets doet...wat soms best jammer is :P (koffie in de ochtend dan voornamelijk...ochtenden :x )
Werkt bij mij beter dan pep xD
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Chukkels wrote:
Steffnov wrote:
Werkt bij mij beter dan pep xD
Bij mij werkt pep waarschijnlijk beter...slechter kan namelijk amper. Heb het echter nog nooit gebruikt xD
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Deze ochtend is een irritatiemomentje, veels te vroeg! :yawn:
Zo werken
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
KUT ABN AMRO!!!!!!!
Periodieke overboeking vorige maand gedaan op de 28ste, ik wil die overboeking gewoon vanaf dat moment op de 26ste doen elke maan. Maar ipv dat de ABN de opdracht (die ik ook meteen als periodieke overboeking heb ingezet) meteen verzend stellen ze alleen de periodiek in. Dus mag ik vervolgens 10 euro administratie kosten betalen voor een brief met 5 zinnen erin, like wut de fuck (*ziekte* rotsvast mogen ze allemaal sterven).
Dus die overboeking wil ik meteen regelen, maar om ervoor te zorgen dat ik niet 2 keer huur ga betalen voor de volgende maand wil ik de periodieke stopzetten. Onduidelijke kut zooi allemaal op de site, ipv dat het normaal geregeld is.
Staat er bij de periode uitzondering in de maand van: ...
Ik denk mooi, ik kies Oktober, sla het op en klaar. Denk ik "ff controleren of er nu staat dat de volgende overboeking niet in oktober is maar november'' en ja hoor, dat staat er dus mooi NIET. Dus ik hele overboeking annuleren, eerst zoeken hoe de fock dat werkt komen ze met de logica van een vis:
Als je op verwijderen hebt geklikt moet je die verwijdering "verzenden" via je e.kut. Dus dan lees ik overboeking staat in de wachtrij oid, dan denk ik NEEEE niet betalen kreng, maar klik je erop staat er periodieke overboeking annuleren. MAAK HET LOGISCH ABN!

Dus ik ben nu pissig.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Fucking range extender die ik niet aan de praat krijg.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Gister een zooi brandend vet van de grill over mn hand heen gekregen nu lijkt het of er 10 verlepte muggenbulten zitten. :cry:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
_theon_ wrote:
Maximum wrote:Het wel befreeste maar in dit geval totaal onverwachte 'Ik denk dat het beter is dat we gewoon vrienden blijven' gesprek! :/

haha thanx, word zo moe van die wijfen jonge! :/
E
Maximum wrote:
_theon_ wrote:

haha thanx, word zo moe van die wijfen jonge! :/
homo worden, je partner weet precies wat je denkt, een vrouw niet. haar moet je t nog duidelijk maken door raad het woord spel te doen.
E
D-Nemacyst wrote:Gister een zooi brandend vet van de grill over mn hand heen gekregen nu lijkt het of er 10 verlepte muggenbulten zitten. :cry:
bultjes openen en zout erop :evil:
E
nee.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
@ Max: friend zone is niet erg zolang je eruit weet te komen, maak daarbij gebruik van duidelijke kennis en lijn van vriendschap, laat zien dat je interesse hebt in andere meiden, jaloezie opwekkend.
Dus bijvoorbeeld, vriendinnen geef je vaak knuffel als je ze tijd niet hebt gezien, maar doe niet zo'n omhelzing, geef d'r een paar klopjes op d'r rug. Dit doe je bij vrienden ook, dus is het herkenbaar als vriendschap.
Verder dus jaloezie opwekken, of je voordeel uit haar halen, want ze is wel een opener tegen nieuwe dames.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Skedoedelefloeps wrote:@ Max: friend zone is niet erg zolang je eruit weet te komen, maak daarbij gebruik van duidelijke kennis en lijn van vriendschap, laat zien dat je interesse hebt in andere meiden, jaloezie opwekkend.
Dus bijvoorbeeld, vriendinnen geef je vaak knuffel als je ze tijd niet hebt gezien, maar doe niet zo'n omhelzing, geef d'r een paar klopjes op d'r rug. Dit doe je bij vrienden ook, dus is het herkenbaar als vriendschap.
Verder dus jaloezie opwekken, of je voordeel uit haar halen, want ze is wel een opener tegen nieuwe dames.
Lol omhelzingen zijn juist beest niks mis mee met een lekkere knuffel.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Skedoedelefloeps wrote:@ Max: friend zone is niet erg zolang je eruit weet te komen, maak daarbij gebruik van duidelijke kennis en lijn van vriendschap, laat zien dat je interesse hebt in andere meiden, jaloezie opwekkend.
Hahaha Skdoedel, thanx.. hier kan ik serieus wat mee! :worship: