Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 17:56 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
TiMOTHYb schreef:
livinforthemusic schreef:
Je tering moeder die het huis gaat opruimen/verbouwen en dan ff je colbert van 150 euro gratis weg gaat geven aan iemand op marktplaats.... :mad: :/

Vraag je toch gewoon een nieuwe man kom op.

Dan zeg je toch dat je hem wil houden? :huh:

`we hadden mijn kast al paar weken geleden opgeruimt...hoop oude truien enzo weggegooit...
dus ik wou hem ook houden...
maar ik krijg 150 euro op me rekening :D mja dan zegt ze dus komende tijd; je krijgt geen geld,je hebt 150 euro gehad...dus das wel minder :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Het wel befreeste maar in dit geval totaal onverwachte 'Ik denk dat het beter is dat we gewoon vrienden blijven' gesprek! :/

Sterkt moat! :aww:

OT: geouwehoer met iOS 5 :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:42 

Hardtraxx Addict

Pff ja iOS5 is zo ongelovelijk kut om erop te zetten, was ook de helft van m'n apps kwijt :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:43 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Pff ja iOS5 is zo ongelovelijk kut om erop te zetten, was ook de helft van m'n apps kwijt :S

Ik moet strax nog ff kijken of een backup op itunes staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 19:46 

Drukte in de trein
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

Geen Sunday Raw -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:28 

Vite$$e fans die denken al kampioen te zijn :') Word nog leuk morgen op school
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 00:02 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

Jij bedoelt Viestesse?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 00:15 

El Mare schreef:
Almighty schreef:

Jij bedoelt Viestesse?

Viestesse, vite$$e, fietstas alles kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:08 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
El Mare schreef:
Almighty schreef:

Jij bedoelt Viestesse?

Viestesse, vite$$e, fietstas alles kan

Ach, ze hebben mooiere shirtjes dan die clowspakkies van NEC :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:27 

Donateur

Caffeïne. Om half 11 nog een red bull achterover geslagen. Ben klaarwakker terwijl ik na dit weekend fucking kaputt hoor te zijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:31 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Caffeïne. Om half 11 nog een red bull achterover geslagen. Ben klaarwakker terwijl ik na dit weekend fucking kaputt hoor te zijn :x

Altijd leuk, lui waarbij caffeïne wat doet. Kameraad van mij tript de ballen uit zijn broek als hij twee blikjes op heeft, terwijl het bij mij niets doet...wat soms best jammer is :P (koffie in de ochtend dan voornamelijk...ochtenden :x )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:34 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
dawasiknie schreef:

Altijd leuk, lui waarbij caffeïne wat doet. Kameraad van mij tript de ballen uit zijn broek als hij twee blikjes op heeft, terwijl het bij mij niets doet...wat soms best jammer is :P (koffie in de ochtend dan voornamelijk...ochtenden :x )

Werkt bij mij beter dan pep xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:36 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Steffnov schreef:
dawasiknie schreef:

Werkt bij mij beter dan pep xD

Bij mij werkt pep waarschijnlijk beter...slechter kan namelijk amper. Heb het echter nog nooit gebruikt xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 07:20 

Hardtraxx Veteran

Deze ochtend is een irritatiemomentje, veels te vroeg! :yawn:
Zo werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 11:04 

Artiest

KUT ABN AMRO!!!!!!!
Periodieke overboeking vorige maand gedaan op de 28ste, ik wil die overboeking gewoon vanaf dat moment op de 26ste doen elke maan. Maar ipv dat de ABN de opdracht (die ik ook meteen als periodieke overboeking heb ingezet) meteen verzend stellen ze alleen de periodiek in. Dus mag ik vervolgens 10 euro administratie kosten betalen voor een brief met 5 zinnen erin, like wut de fuck (*ziekte* rotsvast mogen ze allemaal sterven).
Dus die overboeking wil ik meteen regelen, maar om ervoor te zorgen dat ik niet 2 keer huur ga betalen voor de volgende maand wil ik de periodieke stopzetten. Onduidelijke kut zooi allemaal op de site, ipv dat het normaal geregeld is.
Staat er bij de periode uitzondering in de maand van: ...
Ik denk mooi, ik kies Oktober, sla het op en klaar. Denk ik "ff controleren of er nu staat dat de volgende overboeking niet in oktober is maar november'' en ja hoor, dat staat er dus mooi NIET. Dus ik hele overboeking annuleren, eerst zoeken hoe de fock dat werkt komen ze met de logica van een vis:
Als je op verwijderen hebt geklikt moet je die verwijdering "verzenden" via je e.kut. Dus dan lees ik overboeking staat in de wachtrij oid, dan denk ik NEEEE niet betalen kreng, maar klik je erop staat er periodieke overboeking annuleren. MAAK HET LOGISCH ABN!

Dus ik ben nu pissig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 12:56 

Hardtraxx Veteran

Fucking range extender die ik niet aan de praat krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:43 

Kraak... Piep...

Gister een zooi brandend vet van de grill over mn hand heen gekregen nu lijkt het of er 10 verlepte muggenbulten zitten. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:44 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Maximum schreef:
Het wel befreeste maar in dit geval totaal onverwachte 'Ik denk dat het beter is dat we gewoon vrienden blijven' gesprek! :/

haha thanx, word zo moe van die wijfen jonge! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:50 

Maximum schreef:
_theon_ schreef:
Maximum schreef:

haha thanx, word zo moe van die wijfen jonge! :/

homo worden, je partner weet precies wat je denkt, een vrouw niet. haar moet je t nog duidelijk maken door raad het woord spel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:50 

D-Nemacyst schreef:
Gister een zooi brandend vet van de grill over mn hand heen gekregen nu lijkt het of er 10 verlepte muggenbulten zitten. :cry:

bultjes openen en zout erop :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:51 

nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 15:56 

Artiest

@ Max: friend zone is niet erg zolang je eruit weet te komen, maak daarbij gebruik van duidelijke kennis en lijn van vriendschap, laat zien dat je interesse hebt in andere meiden, jaloezie opwekkend.
Dus bijvoorbeeld, vriendinnen geef je vaak knuffel als je ze tijd niet hebt gezien, maar doe niet zo'n omhelzing, geef d'r een paar klopjes op d'r rug. Dit doe je bij vrienden ook, dus is het herkenbaar als vriendschap.
Verder dus jaloezie opwekken, of je voordeel uit haar halen, want ze is wel een opener tegen nieuwe dames.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
@ Max: friend zone is niet erg zolang je eruit weet te komen, maak daarbij gebruik van duidelijke kennis en lijn van vriendschap, laat zien dat je interesse hebt in andere meiden, jaloezie opwekkend.
Dus bijvoorbeeld, vriendinnen geef je vaak knuffel als je ze tijd niet hebt gezien, maar doe niet zo'n omhelzing, geef d'r een paar klopjes op d'r rug. Dit doe je bij vrienden ook, dus is het herkenbaar als vriendschap.
Verder dus jaloezie opwekken, of je voordeel uit haar halen, want ze is wel een opener tegen nieuwe dames.

Lol omhelzingen zijn juist beest niks mis mee met een lekkere knuffel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:07 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:

Hahaha Skdoedel, thanx.. hier kan ik serieus wat mee! :worship:
Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic