KUT ABN AMRO!!!!!!!
Periodieke overboeking vorige maand gedaan op de 28ste, ik wil die overboeking gewoon vanaf dat moment op de 26ste doen elke maan. Maar ipv dat de ABN de opdracht (die ik ook meteen als periodieke overboeking heb ingezet) meteen verzend stellen ze alleen de periodiek in. Dus mag ik vervolgens 10 euro administratie kosten betalen voor een brief met 5 zinnen erin, like wut de fuck (*ziekte* rotsvast mogen ze allemaal sterven).
Dus die overboeking wil ik meteen regelen, maar om ervoor te zorgen dat ik niet 2 keer huur ga betalen voor de volgende maand wil ik de periodieke stopzetten. Onduidelijke kut zooi allemaal op de site, ipv dat het normaal geregeld is.
Staat er bij de periode uitzondering in de maand van: ...
Ik denk mooi, ik kies Oktober, sla het op en klaar. Denk ik "ff controleren of er nu staat dat de volgende overboeking niet in oktober is maar november'' en ja hoor, dat staat er dus mooi NIET. Dus ik hele overboeking annuleren, eerst zoeken hoe de fock dat werkt komen ze met de logica van een vis:
Als je op verwijderen hebt geklikt moet je die verwijdering "verzenden" via je e.kut. Dus dan lees ik overboeking staat in de wachtrij oid, dan denk ik NEEEE niet betalen kreng, maar klik je erop staat er periodieke overboeking annuleren. MAAK HET LOGISCH ABN!
Dus ik ben nu pissig.