Zit ook al aan m'n 5e joh. Dingen kunnen niks hebben.wrote:xbox controller naar de klote
Active topics in Off-Topic
Moderators
ja van die torx dingen met nog een extra gaatje in het middenwrote:
Die controllers zijn een bitch om open te maken, schroefjes zijn aparte maat
wrote:Zit ook al aan m'n 5e joh. Dingen kunnen niks hebben.wrote:xbox controller naar de klote
dit is me 2de pas
heb die normale zwarte nog en die is nog wel oke
heb paar maanden geleden die zilvere gekocht
en die zijn veel beter dan die standaard dingetjes
Bij mij ookwrote:Het vriest hier godverdomme op mijn kamer!
Ik liep net in t-shirt buiten en korte broekwrote:Bij mij ookwrote:Het vriest hier godverdomme op mijn kamer!
Het is buiten warmer dan bij mij op me kamerwrote:Ik liep net in t-shirt buiten en korte broekwrote:Bij mij ookwrote:Het vriest hier godverdomme op mijn kamer!
De reclameblokken bij Nat Geo momenteel. Echt ieder reclameblok komt er een voorstukje van een 5(?) jarig jong dat nu al loopt te prediken. Hij haalt het bloed onder m'n nagels vandaan.
Inderdaad, vind ik echt niet kunnenwrote:De reclameblokken bij Nat Geo momenteel. Echt ieder reclameblok komt er een voorstukje van een 5(?) jarig jong dat nu al loopt te prediken. Hij haalt het bloed onder m'n nagels vandaan.
Haha het is dat jong waar ik me zo over opwindt, maar eigenlijk ligt de schuld bij z'n zieke ouders. Op zo'n jonge leeftijd al zo zwaar indoctrineren over iets wat niet bestaat.wrote:Inderdaad, vind ik echt niet kunnenwrote:De reclameblokken bij Nat Geo momenteel. Echt ieder reclameblok komt er een voorstukje van een 5(?) jarig jong dat nu al loopt te prediken. Hij haalt het bloed onder m'n nagels vandaan.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
3-3 in blessuretijd
+ er dan hordes spelers met elkaar op de vuist gaanwrote:3-3 in blessuretijd
Because...? Heb eerste helft Ajax - AZ gekeken en daarna RKC - Twente, niets vreemds gezien, dus leg uit.wrote:KNVB.. nuff said
Heb je eindelijk tijd om je abbo te verlengen met een Samsung Galaxy S2.. Is ie uitverkocht
Nu krijg ik hem dinsdag pas 
Penalty die op meerdere manieren geen penalty is.. toch gegeven.
Janssen schiet prachtig de 2-2 in, had to be said.
Janssen schiet prachtig de 2-2 in, had to be said.
Nuff said...wrote:Penalty die op meerdere manieren een penalty is plus rood.. toch niet gegeven.
Overigens was het een 100% strafschop. Het gaat namelijk niet om waar de overtreding wordt ingezet, maar waar hij eindigt. In het strafschopgebied dus. Verder was de rode kaart voor Enoh natuurlijk compleet overdreven. Maar goed, we zijn het gewent van Kuipers.
achja, dit is alweer de 3e arbiterlijke dwaling waar ajax mee te maken heeft DIT seizoen, het is echt een schande die scheidsrechters van nederland..
tuurlijk mogen wij ajacieden niet de schuld gaan geven, maar dit is gewoon echt overdreven.!

tuurlijk mogen wij ajacieden niet de schuld gaan geven, maar dit is gewoon echt overdreven.!
Niet dat Ajax ook maar enig recht had op meer dan een punt (als ze dat al hadden), maar ja, achteraf enzo...
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
als ze verliezen door een onterechte penalty dan hadden ze recht op meer puntenwrote:Niet dat Ajax ook maar enig recht had op meer dan een punt (als ze dat al hadden), maar ja, achteraf enzo...
dat ze slechter spelen maakt niet uit dan, AZ had ook nog een stomme lucky bij de 1-0...
Je tering moeder die het huis gaat opruimen/verbouwen en dan ff je colbert van 150 euro gratis weg gaat geven aan iemand op marktplaats....

Geen recht op de overwinning?wrote:Niet dat Ajax ook maar enig recht had op meer dan een punt (als ze dat al hadden), maar ja, achteraf enzo...
Ik heb de hele wedstrijd gezien, en over het algemeen vond ik Ajax echt beter.
3 schoten op de lat, kopbal die er bijna in ging, en een ongelukkige goal tegen.
Rood was volgens mij wel terecht, sowieso heel stom dat Enoh nog zo veel risico neemt.
Gast moeten ze echt niet meer opstellen.
wrote:Geen recht op de overwinning?wrote:Niet dat Ajax ook maar enig recht had op meer dan een punt (als ze dat al hadden), maar ja, achteraf enzo...
Ik heb de hele wedstrijd gezien, en over het algemeen vond ik Ajax echt beter.
3 schoten op de lat, kopbal die er bijna in ging, en een ongelukkige goal tegen.
Rood was volgens mij wel terecht, sowieso heel stom dat Enoh nog zo veel risico neemt.
Gast moeten ze echt niet meer opstellen.
gelukkig doet ie niet mee tegen de kakjes
1ste helft was echt dramatisch, had bijna de tv uitgezet
2de helft was wel iets beter
1-0 kon je niks tegen doen en die 2-0 is de fout de verdediging
zonde van al die ballen tegen de lat/paal mja AZ had ook genoeg kansen om de score uit te breiden
cillessen maakte voor mij een goede indruk, is goed ingevallen
Het wel befreeste maar in dit geval totaal onverwachte 'Ik denk dat het beter is dat we gewoon vrienden blijven' gesprek! 
Vraag je toch gewoon een nieuwe man kom op.wrote:Je tering moeder die het huis gaat opruimen/verbouwen en dan ff je colbert van 150 euro gratis weg gaat geven aan iemand op marktplaats....![]()
-
E
wrote:Het wel befreeste maar in dit geval totaal onverwachte 'Ik denk dat het beter is dat we gewoon vrienden blijven' gesprek!