Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:16 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
@ Max: friend zone is niet erg zolang je eruit weet te komen, maak daarbij gebruik van duidelijke kennis en lijn van vriendschap, laat zien dat je interesse hebt in andere meiden, jaloezie opwekkend.
Dus bijvoorbeeld, vriendinnen geef je vaak knuffel als je ze tijd niet hebt gezien, maar doe niet zo'n omhelzing, geef d'r een paar klopjes op d'r rug. Dit doe je bij vrienden ook, dus is het herkenbaar als vriendschap.
Verder dus jaloezie opwekken, of je voordeel uit haar halen, want ze is wel een opener tegen nieuwe dames.

Hahaha Skdoedel, thanx.. hier kan ik serieus wat mee! :worship:

Kijk maar wel uit wat je doet, want is gevaarlijk wat je doet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:31 

Hardtraxx Veteran

Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:33 

Hardtraxx Crew

Voor project van alles in Inventor getekend en dan nog al die 2D tekeningen maken + bematingen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 16:45 

Hardtraxx Veteran

Wachten op Sacrifice! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:47 

Artiest

Test het volgende maar eens:
Je ontmoet een vriendin en je omhelsd haar, maar je geeft wel even 2 kloppen op de rug. Dit is dus het teken van vriendschap waar ik het al over had. Vervolgens sta je tegenover haar en je praat met d'r. Als er een enigszins knappe dame langs komt moet je gewoon even naar haar kijken. Dus even langs je vriendin kijken en dat meisje checken.
Degene met wie je praat zal reageren, dat kan op verschillende manieren, maar het zal altijd neerkomen op de gedachte "waarom kijkt hij naar haar?" het wekt enig vorm van jaloezie. Ik heb het 2 keer uitgeprobeerd op deze manier en 2 keer zeiden ze "waarom kijk je naar haar?" terwijl ze normaal echt niet stil staan bij het feit dat ik naar dames kijk.
Dit heeft te maken met het feit dat je laat zien op vrouwen te vallen (door even te kijken), maar door de vriendschappelijke omhelzing laat je zien niet op haar te vallen, wat een vorm van jaloezie opwekt. Het is natuurlijk niet zo dat ze meteen verliefd is, maar het is zeker iig een kleine tip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Je ontmoet een vriendin en je omhelsd haar, maar je geeft wel even 2 kloppen op de rug. Dit is dus het teken van vriendschap waar ik het al over had. Vervolgens sta je tegenover haar en je praat met d'r. Als er een enigszins knappe dame langs komt moet je gewoon even naar haar kijken. Dus even langs je vriendin kijken en dat meisje checken.
Degene met wie je praat zal reageren, dat kan op verschillende manieren, maar het zal altijd neerkomen op de gedachte "waarom kijkt hij naar haar?" het wekt enig vorm van jaloezie. Ik heb het 2 keer uitgeprobeerd op deze manier en 2 keer zeiden ze "waarom kijk je naar haar?" terwijl ze normaal echt niet stil staan bij het feit dat ik naar dames kijk.
Dit heeft te maken met het feit dat je laat zien op vrouwen te vallen (door even te kijken), maar door de vriendschappelijke omhelzing laat je zien niet op haar te vallen, wat een vorm van jaloezie opwekt. Het is natuurlijk niet zo dat ze meteen verliefd is, maar het is zeker iig een kleine tip.

Je trekt te snel een conclusie uit je waarnemingen. Oke als ik je goed begrijp trek je uit:
Citaat:
"waarom kijkt je naar haar?"

dat ze jaloers is? Dit hoeft helemaal niet zo te zijn dus dit zou je bij haar moeten checken. Het kan natuurlijk gewoon interesse zijn. ;) De interpretaties van jou kunnen enorm verschillen met wat ze eigenlijk afgeeft/wilt geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

Precies het kan ook zijn dat een goede vriendin gewoon interesse heeft in op wat voor meiden een goeie vriend van haar valt, want meestal vinden goede vriendinnen het juist wel leuk als die vriend een leuke meid vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:21 

Hardtraxx Crew

http://www.dumpert.nl/mediabase/1762491/1edd097f/wtf_china_18_voorbijgangers_negeren_gewonde_peuter.html
What the hell.... :sick: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

Chinees kut volk, ze rijden gewoon nog een keer over dat jong heen, en even goed, ga me niet wijs maken dat die chinezen hun ogen niet open konden houden! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:28 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Chinees kut volk, ze rijden gewoon nog een keer over dat jong heen, en even goed, ga me niet wijs maken dat die chinezen hun ogen niet open konden houden! :/

Tja, zelfs als ze ze "open" hebben...zien ze nog steeds niet zo goed verticaal

Spleetogen enzo, jwt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:32 

Artiest

mrazura schreef:

Je trekt te snel een conclusie uit je waarnemingen. Oke als ik je goed begrijp trek je uit:
Citaat:
"waarom kijkt je naar haar?"

dat ze jaloers is? Dit hoeft helemaal niet zo te zijn dus dit zou je bij haar moeten checken. Het kan natuurlijk gewoon interesse zijn. ;) De interpretaties van jou kunnen enorm verschillen met wat ze eigenlijk afgeeft/wilt geven.

Het kan ook zijn dat ze lesbi is en zich afvraagt of we op dezelfde types vallen ja, probeer het maar, het is niet mijn theorie, maar is wel bewezen dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:35 

Hardtraxx Veteran

bewezen? :lol:
omdat het 2 keer lukt?
misschien wel toeval?
probeer het eens 100 keer, dan zullen we het zien! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:35 

Het kan ook zijn dat ze lesbi is en zich afvraagt of we op dezelfde types vallen ja, probeer het maar, het is niet mijn theorie, maar is wel bewezen dus :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:46 

Artiest

hardcoresjors schreef:
bewezen? :lol:
omdat het 2 keer lukt?
misschien wel toeval?
probeer het eens 100 keer, dan zullen we het zien! :thumbup:

Ik zeg niet door mij... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:50 

Hardtraxx Veteran

Ah, dus het is officieel getest op veel verschillende vrouwen en uit vrijwel alle tests kwam dat ze dat vroegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:52 

Artiest

Ja, onderzoek uit de Elsevier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

Irritatiemomentje: 3 dikke tracklistjes afleveren en niet zelf kunnen mixen...hopen dat een Search & Destroy guestmixer er wat mee kan ofzo. En anders, misschien dat iemand tijd heeft? Wel HC, tracks kan ik wel leveren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Irritatiemomentje: 3 dikke tracklistjes afleveren en niet zelf kunnen mixen...hopen dat een Search & Destroy guestmixer er wat mee kan ofzo. En anders, misschien dat iemand tijd heeft? Wel HC, tracks kan ik wel leveren :thumbup:

als je er iig 1tje kwijt moet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Steffnov schreef:

als je er iig 1tje kwijt moet :D

Check je PM ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:15 

Hardtraxx Veteran

Wat is er precies bewezen met dit onderzoek? Volgens mij echt niks behalve het overduidelijke waar ik geen onderzoek voor nodig heb :P Alleen al de cultuurverschillen tussen mensen maken dit onderzoek naar mijn mening nutteloos :P Heb je misschien het onderzoek nog? :D Ben vrij dus dus heb ik wat te lezen :D

Ik heb ook een tijd gehad dat ik nadacht en gedrag ging voorspellen maar uiteindelijk heb je daar toch niks aan want de uitkomst blijft hetzelfde. Ik merk het nog steeds aan mezelf als ik uitga dat ik constant naar signalen kijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:33 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Noprolemo, graag zelfs :) Ben benieuwd naar je lijstjes, gezien je smaak die (redelijk) overeenkomt met de mijne :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:39 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Steffnov schreef:

Noprolemo, graag zelfs :) Ben benieuwd naar je lijstjes, gezien je smaak die (redelijk) overeenkomt met de mijne :)

Check je PM :thumbup: Heb ze niet té ziek gemaakt, denk dat set 3 jou het beste ligt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:53 

Hardtraxx Veteran

Erachter komen dat bij het enige feestje waar ik van me ouders naartoe mag fucking strenge controle is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

Range Extender die weer down is. Tiefus ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 22:08 

Hardtraxx Addict

Een kinderruzie die tot een steekpartij leidde gisteren in de lokale kansenwijk hier. Waar de fuck moet dat heen met die afvoerput. :/
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic