Skedoedelefloeps schreef:
Test het volgende maar eens:
Je ontmoet een vriendin en je omhelsd haar, maar je geeft wel even 2 kloppen op de rug. Dit is dus het teken van vriendschap waar ik het al over had. Vervolgens sta je tegenover haar en je praat met d'r. Als er een enigszins knappe dame langs komt moet je gewoon even naar haar kijken. Dus even langs je vriendin kijken en dat meisje checken.
Degene met wie je praat zal reageren, dat kan op verschillende manieren, maar het zal altijd neerkomen op de gedachte "waarom kijkt hij naar haar?" het wekt enig vorm van jaloezie. Ik heb het 2 keer uitgeprobeerd op deze manier en 2 keer zeiden ze "waarom kijk je naar haar?" terwijl ze normaal echt niet stil staan bij het feit dat ik naar dames kijk.
Dit heeft te maken met het feit dat je laat zien op vrouwen te vallen (door even te kijken), maar door de vriendschappelijke omhelzing laat je zien niet op haar te vallen, wat een vorm van jaloezie opwekt. Het is natuurlijk niet zo dat ze meteen verliefd is, maar het is zeker iig een kleine tip.
Je trekt te snel een conclusie uit je waarnemingen. Oke als ik je goed begrijp trek je uit:
Citaat:
"waarom kijkt je naar haar?"
dat ze jaloers is? Dit hoeft helemaal niet zo te zijn dus dit zou je bij haar moeten checken. Het kan natuurlijk gewoon interesse zijn.

De interpretaties van jou kunnen enorm verschillen met wat ze eigenlijk afgeeft/wilt geven.