Releasedate van Amnesys - Back 2 Zero!
13 februarie!
13 februarie!
wrote:In zijn geheel uit? Oververhit?
wrote:Kutregen
Haha epic!wrote:haha dit was zijn nieuwe account, https://hardtraxx.com/member/UsoUgly/
kijk wat er onder zijn naam staat ipv hardtraxx newbieMods
wrote:Kutregen
ook iets van 3 jaar ofzowrote:Hmm dan is t volgens mij niet oververhit als oorzaakwrote:wrote:In zijn geheel uit? Oververhit?
komt steeds met walgelijk blauw scherm
maar k dacht 1st dat t door windows vista kwam (toen gebeurde t echt elke dag 4 keer ofzo)
dacht dat t over zou zijn na m helemaal leeg gemaakt te hebben en windows 7 erop te zetten
gebeurt nu wel minder maar op sommige dagen nog steeds minimaal 3x en dan soms 2 weken niethoe oud is ie?
wrote:Als ie 3 jaar oud is zou hij Windows ook gewoon moeten runnen zonder problemen... Misschien dat iemand met echt verstand van computers een suggestie heeft.. Deed Ienemiene niet wat met computers?
dan zal die nog wel niet uit zijnwrote:Een bepaald nummer niet kunnen vindenNergens, enkel previews...
wrote:wrote:Als ie 3 jaar oud is zou hij Windows ook gewoon moeten runnen zonder problemen... Misschien dat iemand met echt verstand van computers een suggestie heeft.. Deed Ienemiene niet wat met computers?
ja een vriend van me zit ook in de pc wereld
maar die snapt er zelfs geen bal van wat de oorzaak zou kunne zijn
nadat ie weer is opgestartwrote:wrote:wrote:Als ie 3 jaar oud is zou hij Windows ook gewoon moeten runnen zonder problemen... Misschien dat iemand met echt verstand van computers een suggestie heeft.. Deed Ienemiene niet wat met computers?
ja een vriend van me zit ook in de pc wereld
maar die snapt er zelfs geen bal van wat de oorzaak zou kunne zijn
Een blauw scherm kan honderden oorzaken hebben.
Wat krijg je er voor een melding op, en krijg je een melding als je hem vervolgens weer opnieuw opstart?
Jawel hoor, rest van die release is gewoon te vinden...wrote:dan zal die nog wel niet uit zijnwrote:Een bepaald nummer niet kunnen vindenNergens, enkel previews...
Dat is echt verschrikkelijk inderdaad. Vergeet je ook maar 1x.wrote:Geen oordopjes op de weg naar huis
als t weer gebeurt doek wel ff screenshotjewrote:@animal
En wat geeft die melding aan..?
een screenshot maken van een blauw scherm kan nietwrote:als t weer gebeurt doek wel ff screenshotjewrote:@animal
En wat geeft die melding aan..?
maar denk dat t je niet lukt want het is me oom zelfs niet gelukt terwijl ie echt bijna alles weet xD
Hoe herkenbaarwrote:Ma: Denk aan de buren!
Wat kan ik daar niet tegen zeg!
Echt hoor, maar wel hinderlijk, pas komt me ma aan: de buurman vroeg of je van 10:00-16:00 niet wil knallen, want dan komen er mensen naar het huis kijken om het te verkopen!wrote:Hoe herkenbaarwrote:Ma: Denk aan de buren!
Wat kan ik daar niet tegen zeg!![]()
Dagelijkse kost.
HELD!wrote:Op de dag dat onze nieuwe buren hier kwamen wonen heb ik ze gelijk even ingewijdt met mijn muziek.
Maar die mensen kennen wij al erg lang, dus dat is wel chill.
De buurman is echt een koning, hij moest een keer van zijn dochter een valentijnsbrief anoniem bij mij bezorgen (is al wel 10 jaar geleden of zo). Wat doet 'ie? Belt aan, drinkt een kop koffie bij ons en zegt dan: 'Oja, Davey, deze krijg je van Mirjam, volgens mij is ze verliefd op je'
wrote:HELD!wrote:Op de dag dat onze nieuwe buren hier kwamen wonen heb ik ze gelijk even ingewijdt met mijn muziek.
Maar die mensen kennen wij al erg lang, dus dat is wel chill.
De buurman is echt een koning, hij moest een keer van zijn dochter een valentijnsbrief anoniem bij mij bezorgen (is al wel 10 jaar geleden of zo). Wat doet 'ie? Belt aan, drinkt een kop koffie bij ons en zegt dan: 'Oja, Davey, deze krijg je van Mirjam, volgens mij is ze verliefd op je'
Nu willen we natuurlijk wel weten of je der gepaalt hebt hewrote:'Oja, Davey, deze krijg je van Mirjam, volgens mij is ze verliefd op je'
Moet je buurmeisje wel lekker zijn uiteraard.wrote:Nu willen we natuurlijk wel weten of je der gepaalt hebt hewrote:'Oja, Davey, deze krijg je van Mirjam, volgens mij is ze verliefd op je'![]()
Dat zou ik ooit echt nog willen....een seks relatie met je buurmeisje...of iig iemand in de straat...
Gwn in je boxer erheen rennen