Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:40 

livinforthemusic schreef:
Daveytl schreef:
'Oja, Davey, deze krijg je van Mirjam, volgens mij is ze verliefd op je' :lol:

Nu willen we natuurlijk wel weten of je der gepaalt hebt he -.-

Dat zou ik ooit echt nog willen....een seks relatie met je buurmeisje...of iig iemand in de straat...
Gwn in je boxer erheen rennen xd

+5
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:44 

Hardtraxxer

wesskeej schreef:
Daveytl schreef:
'Oja, Davey, deze krijg je van Mirjam, volgens mij is ze verliefd op je' :lol:

Nu willen we natuurlijk wel weten of je der gepaalt hebt he -.-

Dat zou ik ooit echt nog willen....een seks relatie met je buurmeisje...of iig iemand in de straat...
Gwn in je boxer erheen rennen xd

Moet je buurmeisje wel lekker zijn uiteraard.

nee dat is juist het mooie van een seks relatie...dan hoeven ze niet knap te zijn...je hoeft er niet mee over straat -.- ^^
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 20:48 

Hardtraxx Veteran

nee dat is juist het mooie van een seks relatie...dan hoeven ze niet knap te zijn...je hoeft er niet mee over straat -.- ^^

Denk dat het eerder andersom is.
Seks relatie gaat gewoon om seks, dus ze moet lekker zijn.
Bij een gewone relatie gaat het een groot deel om haar innerlijk, dus maakt het uiterlijk iets minder uit
:P
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:01 

Hardtraxxer

Grozny schreef:

Denk dat het eerder andersom is.
Seks relatie gaat gewoon om seks, dus ze moet lekker zijn.
Bij een gewone relatie gaat het een groot deel om haar innerlijk, dus maakt het uiterlijk iets minder uit
:P

not in my world...heb er 2 gehad...nou daar zou ik niet mee over straat lopen hoor...niet echt meisjes waar je trots op zou zijn...zie je toch niks van int donker...
maar me vriendin nu durf ik toch wel mee over straat...vind dat wel best belangrijk...dat je je niet ervoor hoeft te schamen en dat iedereen denkt wahhaha kijk die kneus met dat lelijke mormel
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

kinderen van 10-11 die als je ze een compliment geven met ja antwoorden.
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:41 

Hardtraxx Addict

Vanmorgen laat wakker worden en moeten haasten naar het werk. Had me wekker vergeten zetten >.<
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Ox_Ite schreef:
Vanmorgen laat wakker worden en moeten haasten naar het werk. Had me wekker vergeten zetten >.<

Dit had ik met school!
Werd wakker gesmst door een maat waarmee ik nog ff zou gaan chillen voor school, kwart voor 8 afgesproken, smst hij kwart voor 8: Ben je al onderweg?
Lag ik nog in m'n nest! :whistle:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:28 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Ox_Ite schreef:

Dit had ik met school!
Werd wakker gesmst door een maat waarmee ik nog ff zou gaan chillen voor school, kwart voor 8 afgesproken, smst hij kwart voor 8: Ben je al onderweg?

dan moet je terug smse;
Ben er bijna! Zoniet...lees dit bericht over 5min nogmaals. xd
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:29 

hardcoresjors schreef:
Ox_Ite schreef:

Dit had ik met school!

dan moet je terug smse;
Ben er bijna! Zoniet...lees dit bericht over 5min nogmaals. xd

Heb je die toevallig niet van mij? xd had die ook een keer verzonden naar iemand :P
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:32 

Hardtraxxer

nee...weet ff niet meer waar ik die vandaan heb...een tweet ergens ofzo of een plaatje >.<
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:36 

Ik een zakje chips wou in de pauze op school maar dat zakje chips boven bleef hangen, dus ik moest tegen dat apparaat aan hengste 5 min totdat me zakje chips naar beneden viel. >.<
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:37 

JEFSKIII schreef:
Ik een zakje chips wou in de pauze op school maar dat zakje chips boven bleef hangen, dus ik moest tegen dat apparaat aan hengste 5 min totdat me zakje chips naar beneden viel. >.<

Het leven is zwaar he :cry:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:40 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Heb je die toevallig niet van mij? xd had die ook een keer verzonden naar iemand :P

Hij is dan ook niet een stuk vaker gebruikt ofzo :huillach:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2011 22:41 

Steffnov schreef:
wesskeej schreef:

Hij is dan ook niet een stuk vaker gebruikt ofzo :huillach:

Oooh kvond hem wel origineel :$
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 13:07 

Wachten op de postbode :(
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 13:10 

Project 141 schreef:
Dan maar hopen dat ie wat goeds komt brengen!

Dat is inderdaad een 2de xd
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 16:34 

Hardtraxx Veteran

Aplle.. heb net een iPod gekocht en ik wil de appstore in maar dat kan niet zonder DAT IK EEN CREDITCARD INVUL MAAR IK HEB GEEN CREDITCARD EN IK HOEF GEEN BETAALDE APPS LAAT MIJ GEWOON GRATIS APPS DOWNLOADEN GODVERDOMME
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 16:36 

Hardtraxx Veteran

Amen! :whistle:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 16:51 

Hardtraxx Veteran

TRAAG KUT INTERNET
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 16:52 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Aplle.. heb net een iPod gekocht en ik wil de appstore in maar dat kan niet zonder DAT IK EEN CREDITCARD INVUL MAAR IK HEB GEEN CREDITCARD EN IK HOEF GEEN BETAALDE APPS LAAT MIJ GEWOON GRATIS APPS DOWNLOADEN GODVERDOMME

Vul gewoon die van je pa in.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:01 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:

Apple gekloot :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

Ik weet weer waarom ik een HTC heb gekocht. En wat ben ik er blij mee. Heb deze iPod voor 30 euro gekocht voor muziek :P
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Wil iets uploaden op Youtube.
Ik klik op ''Video uploaden'', gebeurt er steeds niks >.<
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:14 

Hardtraxx Addict

Jolle schreef:

Hoeft niet hoor. Je moet gewoon wat rustiger blijven dan verlies je de belangrijke zaken niet uit het oog..
Bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:33 

Jolle schreef:

sukkel xd
beter leren lezen en je ziet dat je ook via je bankrekning via zon andere site kan Click&Buy ofzoiets
Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic