Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
E
livinforthemusic wrote:
Daveytl wrote:'Oja, Davey, deze krijg je van Mirjam, volgens mij is ze verliefd op je' :lol:
Nu willen we natuurlijk wel weten of je der gepaalt hebt he -.-

Dat zou ik ooit echt nog willen....een seks relatie met je buurmeisje...of iig iemand in de straat...
Gwn in je boxer erheen rennen xd
+5
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
wesskeej wrote:
livinforthemusic wrote:
Daveytl wrote:'Oja, Davey, deze krijg je van Mirjam, volgens mij is ze verliefd op je' :lol:
Nu willen we natuurlijk wel weten of je der gepaalt hebt he -.-

Dat zou ik ooit echt nog willen....een seks relatie met je buurmeisje...of iig iemand in de straat...
Gwn in je boxer erheen rennen xd
Moet je buurmeisje wel lekker zijn uiteraard.
nee dat is juist het mooie van een seks relatie...dan hoeven ze niet knap te zijn...je hoeft er niet mee over straat -.- ^^
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
livinforthemusic wrote:nee dat is juist het mooie van een seks relatie...dan hoeven ze niet knap te zijn...je hoeft er niet mee over straat -.- ^^
Denk dat het eerder andersom is.
Seks relatie gaat gewoon om seks, dus ze moet lekker zijn.
Bij een gewone relatie gaat het een groot deel om haar innerlijk, dus maakt het uiterlijk iets minder uit
:P
Hardtraxxer
last seen Jul 2014
Grozny wrote:
livinforthemusic wrote:nee dat is juist het mooie van een seks relatie...dan hoeven ze niet knap te zijn...je hoeft er niet mee over straat -.- ^^
Denk dat het eerder andersom is.
Seks relatie gaat gewoon om seks, dus ze moet lekker zijn.
Bij een gewone relatie gaat het een groot deel om haar innerlijk, dus maakt het uiterlijk iets minder uit
:P
not in my world...heb er 2 gehad...nou daar zou ik niet mee over straat lopen hoor...niet echt meisjes waar je trots op zou zijn...zie je toch niks van int donker...
maar me vriendin nu durf ik toch wel mee over straat...vind dat wel best belangrijk...dat je je niet ervoor hoeft te schamen en dat iedereen denkt wahhaha kijk die kneus met dat lelijke mormel
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
kinderen van 10-11 die als je ze een compliment geven met ja antwoorden.
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Vanmorgen laat wakker worden en moeten haasten naar het werk. Had me wekker vergeten zetten >.<
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ox_Ite wrote:Vanmorgen laat wakker worden en moeten haasten naar het werk. Had me wekker vergeten zetten >.<
Dit had ik met school!
Werd wakker gesmst door een maat waarmee ik nog ff zou gaan chillen voor school, kwart voor 8 afgesproken, smst hij kwart voor 8: Ben je al onderweg?
Lag ik nog in m'n nest! :whistle:
Hardtraxxer
last seen Jul 2014
hardcoresjors wrote:
Ox_Ite wrote:Vanmorgen laat wakker worden en moeten haasten naar het werk. Had me wekker vergeten zetten >.<
Dit had ik met school!
Werd wakker gesmst door een maat waarmee ik nog ff zou gaan chillen voor school, kwart voor 8 afgesproken, smst hij kwart voor 8: Ben je al onderweg?
dan moet je terug smse;
Ben er bijna! Zoniet...lees dit bericht over 5min nogmaals. xd
T
livinforthemusic wrote:
hardcoresjors wrote:
Dit had ik met school!
dan moet je terug smse;
Ben er bijna! Zoniet...lees dit bericht over 5min nogmaals. xd
Heb je die toevallig niet van mij? xd had die ook een keer verzonden naar iemand :P
Hardtraxxer
last seen Jul 2014
nee...weet ff niet meer waar ik die vandaan heb...een tweet ergens ofzo of een plaatje >.<
J
Ik een zakje chips wou in de pauze op school maar dat zakje chips boven bleef hangen, dus ik moest tegen dat apparaat aan hengste 5 min totdat me zakje chips naar beneden viel. >.<
T
JEFSKIII wrote:Ik een zakje chips wou in de pauze op school maar dat zakje chips boven bleef hangen, dus ik moest tegen dat apparaat aan hengste 5 min totdat me zakje chips naar beneden viel. >.<
Het leven is zwaar he :cry:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 17 hours ago
wesskeej wrote:Heb je die toevallig niet van mij? xd had die ook een keer verzonden naar iemand :P
Hij is dan ook niet een stuk vaker gebruikt ofzo :huillach:
T
Steffnov wrote:
wesskeej wrote:Heb je die toevallig niet van mij? xd had die ook een keer verzonden naar iemand :P
Hij is dan ook niet een stuk vaker gebruikt ofzo :huillach:

Oooh kvond hem wel origineel :$
T
Wachten op de postbode :(
T
Project 141 wrote:Dan maar hopen dat ie wat goeds komt brengen!
Dat is inderdaad een 2de xd
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Aplle.. heb net een iPod gekocht en ik wil de appstore in maar dat kan niet zonder DAT IK EEN CREDITCARD INVUL MAAR IK HEB GEEN CREDITCARD EN IK HOEF GEEN BETAALDE APPS LAAT MIJ GEWOON GRATIS APPS DOWNLOADEN GODVERDOMME
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Amen! :whistle:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
TRAAG KUT INTERNET
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Jolle wrote:Aplle.. heb net een iPod gekocht en ik wil de appstore in maar dat kan niet zonder DAT IK EEN CREDITCARD INVUL MAAR IK HEB GEEN CREDITCARD EN IK HOEF GEEN BETAALDE APPS LAAT MIJ GEWOON GRATIS APPS DOWNLOADEN GODVERDOMME
Vul gewoon die van je pa in.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
Jolle wrote:Aplle.. heb net een iPod gekocht en ik wil de appstore in maar dat kan niet zonder DAT IK EEN CREDITCARD INVUL MAAR IK HEB GEEN CREDITCARD EN IK HOEF GEEN BETAALDE APPS LAAT MIJ GEWOON GRATIS APPS DOWNLOADEN GODVERDOMME
Apple gekloot :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik weet weer waarom ik een HTC heb gekocht. En wat ben ik er blij mee. Heb deze iPod voor 30 euro gekocht voor muziek :P
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Wil iets uploaden op Youtube.
Ik klik op ''Video uploaden'', gebeurt er steeds niks >.<
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Hoeft niet hoor. Je moet gewoon wat rustiger blijven dan verlies je de belangrijke zaken niet uit het oog..
G
sukkel xd
beter leren lezen en je ziet dat je ook via je bankrekning via zon andere site kan Click&Buy ofzoiets