Klopt, maar dan kan ik geen andere dingen op de laptop doen (klein scherm kijken is kut)wrote:wrote:De eerste keer wel. Daarna word het alleen maar kut. En als je ze dan 5 keer hebt gezien...wrote:dharma & greg vink echt wel komisch
Geldt minder voor Married With Children imo, die blijft gewoon geniaal. En ik wil gewoon The Daily Show terug, te lam om online te kijken:p
online hebbie geen reclame:P
Active topics in Off-Topic
Moderators
wrote: Klopt, maar dan kan ik geen andere dingen op de laptop doen (klein scherm kijken is kut)
k sluit me laptop altijd aan op me tv
Ja, ik dus ook. Maar dan kan ik dus nog steeds geen andere dingen op mijn laptop doenwrote:wrote: Klopt, maar dan kan ik geen andere dingen op de laptop doen (klein scherm kijken is kut)
oh zowrote:Ja, ik dus ook. Maar dan kan ik dus nog steeds geen andere dingen op mijn laptop doenwrote:wrote: Klopt, maar dan kan ik geen andere dingen op de laptop doen (klein scherm kijken is kut)
ach ja tis t een of t ander
En daarom mag het dus van mij terug op TV :pwrote:oh zo
ach ja tis t een of t ander
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Queen
Waarom moet een ava per se 80 x 80 pixels groot zijn, kijk, dat ze niet groter dan 80 x 80 pixels mogen zijn snap ik, maar wat is het probeem met een ava van 74 x 74 pixels 
wrote:Waarom moet een ava per se 80 x 80 pixels groot zijn, kijk, dat ze niet groter dan 80 x 80 pixels mogen zijn snap ik, maar wat is het probeem met een ava van 74 x 74 pixels
Gewoon met GIMP upscalen en klaar.wrote:Waarom moet een ava per se 80 x 80 pixels groot zijn, kijk, dat ze niet groter dan 80 x 80 pixels mogen zijn snap ik, maar wat is het probeem met een ava van 74 x 74 pixels
Omdat het er niet uitziet als alle avatars een andere grote hebben. Vind ik helemaal niet zo gek eigenlijk.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Overhyped kut muziekwrote:wrote:Queen
Ga ik dat eens proberen.wrote:Gewoon met GIMP upscalen en klaar.wrote:Waarom moet een ava per se 80 x 80 pixels groot zijn, kijk, dat ze niet groter dan 80 x 80 pixels mogen zijn snap ik, maar wat is het probleem met een ava van 74 x 74 pixels
En toch is het irritantwrote:Omdat het er niet uitziet als alle avatars een andere grote hebben. Vind ik helemaal niet zo gek eigenlijk.
-
J
Dat die Blackberry storing tot 22 oktober kan gaan duren, gewoon te triest voor woorden...
-
E
Ga je nu ook dood?wrote:Dat die Blackberry storing tot 22 oktober kan gaan duren, gewoon te triest voor woorden...
-
J
Nee, maar is goed kut, aangezien ik alleen maar facebook, ping en whatsapp de hele dag.wrote:Ga je nu ook dood?wrote:Dat die Blackberry storing tot 22 oktober kan gaan duren, gewoon te triest voor woorden...
Maar denk niet dat het zolang gaat duren (hoop ik)
Eenofandere kansloze debiel die in het hardtrance livesets forum een topic post ''Hardtrance is voor space mongooltjes'' met een link naar een Scantraxx radio show.
Wat een fucking debiel, kan ik echt niet tegen. Het laatste waar ik op zit te wachten als ik naar het hardtrance deel ga is kortzichtige, kansloze kneusjes die zich in een minuscule box genaamd ''Scantraxx'' bevinden en alle andere genres voor slecht bestempelen. Dat ze dat vinden is tot daar aan toe, maar laat de hardtrance liefhebbers met rust FFS en geniet van je eigen rommel. Ga niet mij bestempelen als mongooltje omdat ik nou eenmaal wel andere genres dan hardstyle waardeer en hij niet. Tering.
Wat een fucking debiel, kan ik echt niet tegen. Het laatste waar ik op zit te wachten als ik naar het hardtrance deel ga is kortzichtige, kansloze kneusjes die zich in een minuscule box genaamd ''Scantraxx'' bevinden en alle andere genres voor slecht bestempelen. Dat ze dat vinden is tot daar aan toe, maar laat de hardtrance liefhebbers met rust FFS en geniet van je eigen rommel. Ga niet mij bestempelen als mongooltje omdat ik nou eenmaal wel andere genres dan hardstyle waardeer en hij niet. Tering.
wrote:Eenofandere kansloze debiel die in het hardtrance livesets forum een topic post ''Hardtrance is voor space mongooltjes'' met een link naar een Scantraxx radio show.![]()
![]()
![]()
View on YouTube
Ja die gast. Gewoon een schande voor de hardstyle scene, zo een kneus.wrote:fearfm20.. zekerHij is nu gebanned, account verwijderd. Hij zat overal kansloos te spammen :')
Irritatiemomentje van het jaar
wrote:Ja die gast. Gewoon een schande voor de mensheid, zo een kneus.wrote:fearfm20.. zekerHij is nu gebanned, account verwijderd. Hij zat overal kansloos te spammen :')
Irritatiemomentje van het jaar
hahah geniaal XDwrote:haha dit was zijn nieuwe account, https://hardtraxx.com/member/UsoUgly/
kijk wat er onder zijn naam staat ipv hardtraxx newbieMods
facebook app updaten
nu blijft alleen maar hangen op laadscherm xD
nu blijft alleen maar hangen op laadscherm xD