Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Iemand die mij beticht van oplichting op Q-Base omtrent dealen -.- Ik moest mijn excuses maken en dan zou het goed zijn. Hij belde mij via mijn ouders op :/
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
El Mare wrote:Iemand die mij beticht van oplichting op Q-Base omtrent dealen -.- Ik moest mijn excuses maken en dan zou het goed zijn. Hij belde mij via mijn ouders op :/
What da foek? More info?
Hardtraxx Veteran
Ehm nja, ik weet niet of dit zo verstandig is, mja nu heb ik natuurlijk mensen nieuwsgierig gemaakt. Ik had het beter niet kunnen neerzetten ;) Nja hij wist mijn naam iig en wist ook dat ik bij de dierenambulance in Nijmegen werkt(e).
Hardtraxx Veteran
Tsjonge jonge, dit gaat werkelijk waar helemaal nergens over. Die gast heeft nu weer bij mn ouders thuis gebeld en gevraagd waar ik nu was. Mijn broertje nam nu op. Ik begrijp er helemaal niks van :/
Als die gast nu blijft fucken neem ik sowieso contact op met de politie.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Dat zou ik zeker doen ja. Heel erg vaag verhaal, zeker niet fijn...
Hardtraxx Veteran
Mja zonder achternaam van die persoon is er nog niks aan te doen en hij belde 2 x onbekend, dus ja ik heb op dit moment nog geen poot om op te staan. Al laat ik me er (nog) niet door van de wijs brengen :)
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Er zit serieus een marrokaan in mijn klas Arabisch te zingen terwijl hij muziek luisterd... GTFO man!
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Mr Lellebel wrote:Er zit serieus een marrokaan in mijn klas Arabisch te zingen terwijl hij muziek luisterd... GTFO man!
knop zn kabeltje van oordopjes door!
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Asyrian wrote:
Mr Lellebel wrote:Er zit serieus een marrokaan in mijn klas Arabisch te zingen terwijl hij muziek luisterd... GTFO man!
Hij deed het zonder oortjes xd Gewoon keihard door de klas en niemand zegt er wat van :P
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
Mr Lellebel wrote:
Asyrian wrote:
Hij deed het zonder oortjes xd Gewoon keihard door de klas en niemand zegt er wat van :P
en jij zelf dus ook niet?
gwn meteen grote bek geven. Deed ik ook bij de buitenlanders in mijn klas.
Dan weten ze wel dat er met jou iig niet gekut kan worden.
Rest van t jaar best normaal met ze kunnen lullen en ouwehoeren terwijl de rest erdoor gefucked werd

mijn irritatiemomentje: nog steeds staining op me rechter oog :( nog extra week geen lens in...
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
niet binnegelaten worden in de axe villa :thumbdown:

kutcodes :D
Hardtraxxer
157 posts member since 2011
last seen Mar 2012
The Anim0l wrote:niet binnegelaten worden in de axe villa :thumbdown:

kutcodes :D
haha heb ik ook al last van :D op een of andere manier win ook nooit wat met zulke acties.. :cry:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
mensen die via via dingen gaan vragen en t blijkbaar niet persoonlijk durven te vragen/zeggen xd
Hardtraxx Veteran
Inmiddels ben ik er wel achter wie achter die 2 vreemde telefoontjes zat. Is iemand die op een ander forum geband is en mensen nu loopt te fucken, ff gequote van een ander forum:
Belt er net een of andere gek met de meldingen dat hijbover een half uur voor mn huis staat omdat ik zijn vriendin (mijn ex) zou hebnen misbruikt wtf
Volgens mij stalkt hij mij op m'n huistelefoon. Ik weet niet of hij het is. Hij doet zich voor als ene Erik met een Brabants accent. Hij belde vannacht om half 1 en 3 uur. Daarnet belde hij weer twee keer. Geen idee alleen hoe hij aan mijn telefoonnummer komt.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
El Mare wrote:Inmiddels ben ik er wel achter wie achter die 2 vreemde telefoontjes zat. Is iemand die op een ander forum geband is en mensen nu loopt te fucken, ff gequote van een ander forum:
Belt er net een of andere gek met de meldingen dat hijbover een half uur voor mn huis staat omdat ik zijn vriendin (mijn ex) zou hebnen misbruikt wtf
Volgens mij stalkt hij mij op m'n huistelefoon. Ik weet niet of hij het is. Hij doet zich voor als ene Erik met een Brabants accent. Hij belde vannacht om half 1 en 3 uur. Daarnet belde hij weer twee keer. Geen idee alleen hoe hij aan mijn telefoonnummer komt.
Aangifte doen. Dit is gewoon smaad of laster en valt onder civiele onrechtmatigheid (dacht ik). En bij die eerste quote ook nog eens bedreiging. Je zult wel bewijs moeten hebben, maar als meerdere hier last van hebben, dan is het niet moeilijk lijkt me.
K
Hardtraxxer
52 posts member since 2011
last seen Nov 2011
45 km kutkoetsen op 80 weg ! :bomb: :mad:
Vnmiddag ff last van, dus nu ff uitte!
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Gister feest gehad. Nu lekker werken, hell yeah!

NOT
Hardtraxx Veteran
Het is 1 dag wat warmer weer geweest en meteen zit ik hier op zolder in de sauna -.-
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 16 days ago
STAN- wrote:Gister feest gehad. Nu lekker werken, hell yeah!

NOT
Lekker 3 uur in de nacht thuis komen, om 3 uur later weer op te staan om te werken,
Wat daarna wel een geniet momentje werd omdat ik "ziek" werd, maar nog steeds maar 3 uur geslapen xd
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
je tong branden aan een broodje kaassouflé met pindasaus
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
's middags de hele dag geen internet hebben op je kamer, zet je het ding een keer 's nachts aan: perfecte verbinding
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Hoofdpijn na een avondje zuipen! :thumbdown:
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
hardcoresjors wrote:Hoofdpijn na een avondje zuipen! :thumbdown:
Tja dat weet je van te voren eh
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
hardcoresjors wrote:Hoofdpijn na een avondje zuipen! :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
vanaf half 7 in je bed liggen vanmorgen, en totaal niet kunnen slapen :/ alles bij elkaar een half uurtje weggeweest :huh: