Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

Iemand die mij beticht van oplichting op Q-Base omtrent dealen -.- Ik moest mijn excuses maken en dan zou het goed zijn. Hij belde mij via mijn ouders op :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Iemand die mij beticht van oplichting op Q-Base omtrent dealen -.- Ik moest mijn excuses maken en dan zou het goed zijn. Hij belde mij via mijn ouders op :/

What da foek? More info?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 22:29 

Hardtraxx Veteran

Ehm nja, ik weet niet of dit zo verstandig is, mja nu heb ik natuurlijk mensen nieuwsgierig gemaakt. Ik had het beter niet kunnen neerzetten ;) Nja hij wist mijn naam iig en wist ook dat ik bij de dierenambulance in Nijmegen werkt(e).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

Tsjonge jonge, dit gaat werkelijk waar helemaal nergens over. Die gast heeft nu weer bij mn ouders thuis gebeld en gevraagd waar ik nu was. Mijn broertje nam nu op. Ik begrijp er helemaal niks van :/
Als die gast nu blijft fucken neem ik sowieso contact op met de politie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:47 

Donateur

Dat zou ik zeker doen ja. Heel erg vaag verhaal, zeker niet fijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:48 

Hardtraxx Veteran

Mja zonder achternaam van die persoon is er nog niks aan te doen en hij belde 2 x onbekend, dus ja ik heb op dit moment nog geen poot om op te staan. Al laat ik me er (nog) niet door van de wijs brengen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:35 

Hardtraxx Veteran

Er zit serieus een marrokaan in mijn klas Arabisch te zingen terwijl hij muziek luisterd... GTFO man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:58 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Er zit serieus een marrokaan in mijn klas Arabisch te zingen terwijl hij muziek luisterd... GTFO man!

knop zn kabeltje van oordopjes door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:04 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:
Mr Lellebel schreef:

Hij deed het zonder oortjes xd Gewoon keihard door de klas en niemand zegt er wat van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:07 

Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
Asyrian schreef:
Mr Lellebel schreef:

Hij deed het zonder oortjes xd Gewoon keihard door de klas en niemand zegt er wat van :P

en jij zelf dus ook niet?
gwn meteen grote bek geven. Deed ik ook bij de buitenlanders in mijn klas.
Dan weten ze wel dat er met jou iig niet gekut kan worden.
Rest van t jaar best normaal met ze kunnen lullen en ouwehoeren terwijl de rest erdoor gefucked werd

mijn irritatiemomentje: nog steeds staining op me rechter oog :( nog extra week geen lens in...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 16:37 

Hardtraxx Veteran

niet binnegelaten worden in de axe villa :thumbdown:

kutcodes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 16:47 

Hardtraxxer

The Anim0l schreef:
niet binnegelaten worden in de axe villa :thumbdown:

kutcodes :D

haha heb ik ook al last van :D op een of andere manier win ook nooit wat met zulke acties.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

mensen die via via dingen gaan vragen en t blijkbaar niet persoonlijk durven te vragen/zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

Inmiddels ben ik er wel achter wie achter die 2 vreemde telefoontjes zat. Is iemand die op een ander forum geband is en mensen nu loopt te fucken, ff gequote van een ander forum:

Citaat:
Belt er net een of andere gek met de meldingen dat hijbover een half uur voor mn huis staat omdat ik zijn vriendin (mijn ex) zou hebnen misbruikt wtf

Citaat:
Volgens mij stalkt hij mij op m'n huistelefoon. Ik weet niet of hij het is. Hij doet zich voor als ene Erik met een Brabants accent. Hij belde vannacht om half 1 en 3 uur. Daarnet belde hij weer twee keer. Geen idee alleen hoe hij aan mijn telefoonnummer komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:50 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Inmiddels ben ik er wel achter wie achter die 2 vreemde telefoontjes zat. Is iemand die op een ander forum geband is en mensen nu loopt te fucken, ff gequote van een ander forum:

Citaat:
Belt er net een of andere gek met de meldingen dat hijbover een half uur voor mn huis staat omdat ik zijn vriendin (mijn ex) zou hebnen misbruikt wtf

Citaat:
Volgens mij stalkt hij mij op m'n huistelefoon. Ik weet niet of hij het is. Hij doet zich voor als ene Erik met een Brabants accent. Hij belde vannacht om half 1 en 3 uur. Daarnet belde hij weer twee keer. Geen idee alleen hoe hij aan mijn telefoonnummer komt.

Aangifte doen. Dit is gewoon smaad of laster en valt onder civiele onrechtmatigheid (dacht ik). En bij die eerste quote ook nog eens bedreiging. Je zult wel bewijs moeten hebben, maar als meerdere hier last van hebben, dan is het niet moeilijk lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 22:07 

Hardtraxxer

45 km kutkoetsen op 80 weg ! :bomb: :mad:
Vnmiddag ff last van, dus nu ff uitte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 07:23 

Hardtraxx Veteran

Gister feest gehad. Nu lekker werken, hell yeah!

NOT
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 21:01 

Hardtraxx Veteran

Het is 1 dag wat warmer weer geweest en meteen zit ik hier op zolder in de sauna -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Gister feest gehad. Nu lekker werken, hell yeah!

NOT

Lekker 3 uur in de nacht thuis komen, om 3 uur later weer op te staan om te werken,
Wat daarna wel een geniet momentje werd omdat ik "ziek" werd, maar nog steeds maar 3 uur geslapen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 04:15 

Hardtraxx Veteran

je tong branden aan een broodje kaassouflé met pindasaus
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 04:16 

Hardtraxx Veteran

's middags de hele dag geen internet hebben op je kamer, zet je het ding een keer 's nachts aan: perfecte verbinding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 10:48 

Hardtraxx Veteran

Hoofdpijn na een avondje zuipen! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 11:35 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:

Tja dat weet je van te voren eh
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 11:58 

Kraak... Piep...

hardcoresjors schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

vanaf half 7 in je bed liggen vanmorgen, en totaal niet kunnen slapen :/ alles bij elkaar een half uurtje weggeweest :huh:
Vorige  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic