wrote:wrote:Hoofdpijn na een avondje zuipen!
Active topics in Off-Topic
Moderators
plafonddienst jaaaa?wrote:vanaf half 7 in je bed liggen vanmorgen, en totaal niet kunnen slapenalles bij elkaar een half uurtje weggeweest
Bah, heel veel koppijn
Personeelsfeest en daarna met een fles sterke drank richting 't Doktertje (uitgaanscafé) gefietst.
Personeelsfeest en daarna met een fles sterke drank richting 't Doktertje (uitgaanscafé) gefietst.
Och poeperkewrote:Bah, heel veel koppijn![]()
Ik heb m´n wekelijkse hoeveelheid alcohol ook wel weer gehad. Donderdag P-uitreiking gehad, vrijdag naar Maastricht geweest, lag er om half 10 pas in. Gister feest gehad, dus ben nu ook zo lam als wat.
Last edited by wootum on 25 Sep 2011 17:36, edited 1 time in total.
Mensen die gaan lopen door de zaal tijdens de climax..

A.K.A. wannabe's...wrote:Mensen die gaan lopen door de zaal tijdens de climax..
gebeld worden voor je examenuitslag
heb t redelijk gemaakt en ik hoefde me geen zorgen te maken dat ik het niet zou halen
maar docent moet nog wel 3 praktijkopdrachten nakijken en dan pas krijg k t definitief te hore
nu maar wachten tot donderdag
heb t redelijk gemaakt en ik hoefde me geen zorgen te maken dat ik het niet zou halen
maar docent moet nog wel 3 praktijkopdrachten nakijken en dan pas krijg k t definitief te hore
nu maar wachten tot donderdag
HEB IK FREAKS BINNEN STAAN ER GEEN FREAKING TRACKS IN! 
helemaal niks of spelen ze niet af?wrote:HEB IK FREAKS BINNEN STAAN ER GEEN FREAKING TRACKS IN!
hij faalde, eerst ging hij telkens een minuut langer toen stond hij rond de 45 min en toen had ik hem binnen, maar er stonden geen tracks in!wrote:helemaal niks of spelen ze niet af?wrote:HEB IK FREAKS BINNEN STAAN ER GEEN FREAKING TRACKS IN!
T-Mobile, wat zijn het ook oetlullen zeg :') Wil ik een account aanmaken en om dat te activeren krijg je een mailtje, staat er klik op onderstaande link:
"Bevestig e-mailadres" kun je er niet op klikken

"Bevestig e-mailadres" kun je er niet op klikken
Bij mij welwrote:HEB IK FREAKS BINNEN STAAN ER GEEN FREAKING TRACKS IN!
wrote:Bij mij welwrote:HEB IK FREAKS BINNEN STAAN ER GEEN FREAKING TRACKS IN!
There's a price to paywrote:wrote:Bij mij welwrote:HEB IK FREAKS BINNEN STAAN ER GEEN FREAKING TRACKS IN!
-
D
dat ik facking veel stress heb 
Dat ik zwaar verkouden ben op mijn verjaardag 
Dat ik voor niets op school ben gekomen 
Fucking verkouden, genoeg asperines vreten!
-
A
Heb mijn videokaart te hard eruit getrokken, nu zijn de connectoren een beetje van het moederbord verbogen
K#^#%@
K#^#%@
Bloedprikken verkeerd gegaan, zenuw geraakt. Gelukkig niet te ernstige schade, morgen controle.
Hbe volgensmij bijna nooit zoveel pijn gevoeld. fucking god. het halve ziekenhuis hoorde me FAAACK roepen denk ik.
Hbe volgensmij bijna nooit zoveel pijn gevoeld. fucking god. het halve ziekenhuis hoorde me FAAACK roepen denk ik.
-
T
Niet kunnen slapen omdat je nog te erge spierpijn hebt van afgelopen zaterdag 
Audrina :')
Oh ik heb zo'n zwaar leven, ik moet elke dag in Hollywood zijn en elke dag door een ander geneukt worden, ik ga maar even naar Las Vegas want mijn superzware leven wordt me te veel
Oh ik heb zo'n zwaar leven, ik moet elke dag in Hollywood zijn en elke dag door een ander geneukt worden, ik ga maar even naar Las Vegas want mijn superzware leven wordt me te veel
Al die programma's waren echt kak. Ze zijn lekker, maar voor de rest zijn ze alleen goed voor het opvangen van sperma (want ze kunnen niet koken, omdat ze verwend zijn)wrote:Audrina :')
Dat ik om 10 uur vrij was en daarna van 2 tot 5 tekenen had :S..wat een saai vak is dit zeg