Je vriendin die zegt dat ze niet meer weet wat ze voor me voelt
wat te doen?
wat te doen?
story of my life.. ik heb in mn vorige relatie dat nog weten uit te stellen na de 1e x dat ze dat zij maar het komt daarna sowieso wel terug... zeg haar waarom ze wel bij je zou moeten blijven.. wat ze moet missen als het uit is..als ze dan nog twijfeld denk aan jezelfwrote:Je vriendin die zegt dat ze niet meer weet wat ze voor me voelt![]()
wat te doen?
Thnxwrote:story of my life.. ik heb in mn vorige relatie dat nog weten uit te stellen na de 1e x dat ze dat zij maar het komt daarna sowieso wel terug... zeg haar waarom ze wel bij je zou moeten blijven.. wat ze moet missen als het uit is..als ze dan nog twijfeld denk aan jezelfwrote:Je vriendin die zegt dat ze niet meer weet wat ze voor me voelt![]()
wat te doen?
Typisch geval van weer single willen zijn. Om 1 of andere reden komt het zinnetje "ik weet niet meer wat ik voor je voel" alleen uit de mond van een vrouw.wrote:Je vriendin die zegt dat ze niet meer weet wat ze voor me voelt![]()
wat te doen?
Mooi op de fiets naar Masters! Binnen een kwartiertje ben ik aanwezig, hehe.wrote:En de Brabanthallen zijn natuurlijk ook niet ver
Herkenbaar & zwaar irritant, gelukkig hebben ze ipods bedacht...wrote:Vanmiddag in de bus terug naar huis.. 2 van die stoere gangsterboys achter me met dat vreselijke straattaaltje van ze waren ze van alles aan het lullen over hoe goed ze zijn op kickboxen en wie ze allemaal "geklapt" hadden. :')
komt door je avatar + sigwrote:Herkenbaar & zwaar irritant, gelukkig hebben ze ipods bedacht...wrote:Vanmiddag in de bus terug naar huis.. 2 van die stoere gangsterboys achter me met dat vreselijke straattaaltje van ze waren ze van alles aan het lullen over hoe goed ze zijn op kickboxen en wie ze allemaal "geklapt" hadden. :')
Ik ben vannacht 12 x gestoken door muggen :O 1e dag herfst en er zijn meteen veel muggen
Flauwwrote:komt door je avatar + sigwrote:Herkenbaar & zwaar irritant, gelukkig hebben ze ipods bedacht...wrote:Vanmiddag in de bus terug naar huis.. 2 van die stoere gangsterboys achter me met dat vreselijke straattaaltje van ze waren ze van alles aan het lullen over hoe goed ze zijn op kickboxen en wie ze allemaal "geklapt" hadden. :')
Ik ben vannacht 12 x gestoken door muggen :O 1e dag herfst en er zijn meteen veel muggen
gelukkig hoef ik dat niet zo vaak meer aan te horen, omdat ik m'n eigen auto heb!wrote:Vanmiddag in de bus terug naar huis.. 2 van die stoere gangsterboys achter me met dat vreselijke straattaaltje van ze waren ze van alles aan het lullen over hoe goed ze zijn op kickboxen en wie ze allemaal "geklapt" hadden. :')
Hij heb groot gelijk je maakt een grapje en je bent meteen een racist. Lekker makkelijk woorden verdraaien. Zijn reactie is dus begrijpelijk maar ook omhandig.wrote:Ik erger me aan de slachtofferrol van Wilders, wat een huilie huilie is die vent zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()