wrote:Dat zeggen die debiele limburgers altijd.wrote:Is dat dialect ofzo, kwart na 8? Van de week zei iemand ook al kwart op 8![]()
Njah, veel..niet allemaal.

wrote:Dat zeggen die debiele limburgers altijd.wrote:Is dat dialect ofzo, kwart na 8? Van de week zei iemand ook al kwart op 8![]()
Njah, veel..niet allemaal.

Ik heb het nooit anders gehoordwrote:Is dat dialect ofzo, kwart na 8? Van de week zei iemand ook al kwart op 8![]()
Irritatiemomentje: Vrij hebben vandaag en dus uitslapen, maar iemand die mij om half 8 wakker smst alleen om te zeggen dat ie in de trein zit :')
wrote:Graftyfusbende dat zich de Gemeente Zoetermeer noemt!![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:Vandaag voor het eerst weer naar trainen geweest sinds 2 weken.
Resultaat: Mn poot doet weer lekker veel pijn en donderdag trainen wordt 'm niet en de wedstrijden zaterdag en maandag kan ik ook vergeten. Fuck mn gaybekken.
nee ze waren gelukkig dit keer wel snel klaarwrote:Record 42 x fappen verbreken?
wrote:3 keer het verkeerde wachtwoord intype op mijning omdat je moeder dom aan het zeiken is op je. Jezus wat walgelijk
Ik denk als je naar 3/4 van de top40 kijkt dat je dat idee wel krijgt.wrote:Rihanna - Cheers.
Het perfecte voorbeeld van hoe slecht en simpel de hedendaagse muziekwereld eigenlijk wel niet is..
wrote:mensen die fan zijn van hardcore
altijd lopen te klagen dat er nooit een hardcore party in de buurt is
en dan nu ineens zeggen dat t maar goed is dat project afgelast is omdat het toch maar een kutfeest is xD
juissssssssssssssssssssssst
wrote:Ik loop altijd te klagen dat er geen hardcore feest in de buurt isWant dat is er ook niet. MOH Pole position was het dichtstebij maar dat is er niet meer. Dichtstebij is als ik is geluk heb dat er een hardcore dj in Takens balkbrug staat of in huize maas.