Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Dj Skitzo schreef:
STAN- schreef:
Opstel van 400 woorden schrijven over de zin van het leven..

Misschien bier met 397 e's ? :D

nee bier(met 100 e's), bier(met 100 e's) en nog eens bier(met 181 e's)

als het goed is klopt ie zo! :P

nee you do it wrong.

Waarom ik een opstel maak over bier, de zin van het leven en 400 woorden:

Omdat ik bier lekker vind maak ik een gedicht over bier!

Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier,v Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier. Bier!

cheaten in een opstel mag natuurlijk niet biscuit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:02 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:

hij liet gewoon zn control ff los :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:03 

hardcoresjors schreef:
tommetjeuh schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
tommetjeuh schreef:

waarom heb ik deze 36 seconden van mijn leven verpest? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:10 

Hardtraxxer

Wiskunde en strafwerk :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:13 

Hardtraxx Crew

Antraxus schreef:
strafwerk

Strafwerk :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:27 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
KleineOnruststoker schreef:
Als je lekker door wil rijden, maar een of andere oude zak

Oude mensen in het verkeer mogen sws verbranden. Gebeurt me te vaak dat iemand niet doorijdt, ik inhaal, en het weer zo'n schijndooie is.

PRECIES!
ik zeg altijd maar; laat mij over het land heersen :') en ik haal oude mensen van de weg, en die belachelijke 45km per uur kutketels.
Mensen met een handicap leren maar fatsoendelijk rijden, of horen niet op de weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Als je lekker door wil rijden, maar een of andere oude zak

Oude mensen in het verkeer mogen sws verbranden. Gebeurt me te vaak dat iemand niet doorijdt, ik inhaal, en het weer zo'n schijndooie is.

PRECIES!
ik zeg altijd maar; laat mij over het land heersen :') en ik haal oude mensen van de weg, en die belachelijke 45km per uur kutketels.
Mensen met een handicap leren maar fatsoendelijk rijden, of horen niet op de weg!

gehandicapten + ouderen gratis openbaarvervoer ofzoiets, iets wat ze van de weg afhoud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:42 

Hardtraxx Addict

Pfft... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 21:10 

Hardtraxx Addict

Zonet afstandsbediening van mijn tv gemold met grof geweld :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:22 

Hardtraxx Addict

Ox_Ite schreef:
Zonet afstandsbediening van mijn tv gemold met grof geweld :mad:

bekend probleem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:41 

Hardtraxx Addict

PRECIES!

Sla je de plank ook even volledig mis.. >.<
Dus op het moment dat jij 65 wordt, mag ik je rijbewijs af komen pakken en ga je maar de rest van je leven binnen zitten?
Laat staan wat je zegt over mensen met een handicap...
Leer jij maar eens fatsoenlijk spellen, en met nuttige posts komen, anders hoor je niet op een forum-site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

The Prophet :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:51 

mezelf, dat ik niks en dan ook werkelijk niks te doen heb,
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
PRECIES!

Sla je de plank ook even volledig mis.. >.<
Dus op het moment dat jij 65 wordt, mag ik je rijbewijs af komen pakken en ga je maar de rest van je leven binnen zitten?
Laat staan wat je zegt over mensen met een handicap...
Leer jij maar eens fatsoenlijk spellen, en met nuttige posts komen, anders hoor je niet op een forum-site.

Rijgedrag is niet te koppelen aan ouderdom vind ik. Wel kun je de relatie leggen met frequent rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:02 

Hardtraxx Addict

Klopt! Het probleem bij de oudere mensen is vaak wat je zegt, dat ze niet veel auto rijden. Ik irriteer me zelf ook wel eens als ouderen mensen te langzaam rijden of iets dergelijks. Maar om ze meteen allemaal van de weg te trekken is ook wel erg overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 00:34 

Hardtraxx Veteran

Irritatie is niet het goede woord, maar een nichtje van mijn vriendin heeft een eind aan haar leven gemaakt...en zij is er (natuurlijk) helemaal kapot van, waren erg close...heb het nichtje niet gekend, maar toch, rough times...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 07:07 

Hardtraxx Veteran

vroeg opstaan om neefiej en nichie naar school te brengen
+ hele dag leren voor examen vanaaf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 09:08 

Hardtraxx Veteran

om 9 uur wakker worden terwijl ik om half 1 op school moet zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 14:19 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
om 9 uur wakker worden terwijl ik om half 1 op school moet zijn!

om kwart na 8 de wekker zetten terwijl ik tot kwart na 9 had kunnen blijven liggen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 14:24 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Is dat dialect ofzo, kwart na 8? Van de week zei iemand ook al kwart op 8 :huh:

Irritatiemomentje: Vrij hebben vandaag en dus uitslapen, maar iemand die mij om half 8 wakker smst alleen om te zeggen dat ie in de trein zit :')

had je terug moeten sturen
hoop dat je crasht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 14:25 

Hardtraxx Veteran

Kwart na afloop van het 8e uur. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

dat ineens al m'n pennen leeg zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 14:30 

Kraak... Piep...

Vrienden van mij bij t glazen huis mogen werken en al die geniale shit meemaken en meemogen werken met filmen enzo voor de klusjesmannen en die sheit
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 14:54 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Is dat dialect ofzo, kwart na 8? Van de week zei iemand ook al kwart op 8 :huh:

Dat zeggen die debiele limburgers altijd. :$ Njah, veel..niet allemaal.
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic