Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
biscuit wrote:
Dj Skitzo wrote:
STAN- wrote:Opstel van 400 woorden schrijven over de zin van het leven..

Misschien bier met 397 e's ? :D
nee bier(met 100 e's), bier(met 100 e's) en nog eens bier(met 181 e's)

als het goed is klopt ie zo! :P
nee you do it wrong.

Waarom ik een opstel maak over bier, de zin van het leven en 400 woorden:

Omdat ik bier lekker vind maak ik een gedicht over bier!

Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier,v Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier, Bier. Bier!
cheaten in een opstel mag natuurlijk niet biscuit :x
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
tommetjeuh wrote: cheaten in een opstel mag natuurlijk niet biscuit :x
hij liet gewoon zn control ff los :$
G
hardcoresjors wrote:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
KSwoosh wrote:
hardcoresjors wrote:
View on YouTube
waarom heb ik deze 36 seconden van mijn leven verpest? :(
Hardtraxxer
278 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Wiskunde en strafwerk :thumbdown:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Antraxus wrote:strafwerk
Strafwerk :lol: :lol:
K
Hardtraxxer
52 posts member since 2011
last seen Nov 2011
Dakpan wrote:
KleineOnruststoker wrote:Als je lekker door wil rijden, maar een of andere oude zak
Oude mensen in het verkeer mogen sws verbranden. Gebeurt me te vaak dat iemand niet doorijdt, ik inhaal, en het weer zo'n schijndooie is.
PRECIES!
ik zeg altijd maar; laat mij over het land heersen :') en ik haal oude mensen van de weg, en die belachelijke 45km per uur kutketels.
Mensen met een handicap leren maar fatsoendelijk rijden, of horen niet op de weg!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
KleineOnruststoker wrote:
Dakpan wrote:
KleineOnruststoker wrote:Als je lekker door wil rijden, maar een of andere oude zak
Oude mensen in het verkeer mogen sws verbranden. Gebeurt me te vaak dat iemand niet doorijdt, ik inhaal, en het weer zo'n schijndooie is.
PRECIES!
ik zeg altijd maar; laat mij over het land heersen :') en ik haal oude mensen van de weg, en die belachelijke 45km per uur kutketels.
Mensen met een handicap leren maar fatsoendelijk rijden, of horen niet op de weg!
gehandicapten + ouderen gratis openbaarvervoer ofzoiets, iets wat ze van de weg afhoud!
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Pfft... :lol:
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Zonet afstandsbediening van mijn tv gemold met grof geweld :mad:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Ox_Ite wrote:Zonet afstandsbediening van mijn tv gemold met grof geweld :mad:
bekend probleem :P
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
KleineOnruststoker wrote:PRECIES!
Sla je de plank ook even volledig mis.. >.<
Dus op het moment dat jij 65 wordt, mag ik je rijbewijs af komen pakken en ga je maar de rest van je leven binnen zitten?
Laat staan wat je zegt over mensen met een handicap...
Leer jij maar eens fatsoenlijk spellen, en met nuttige posts komen, anders hoor je niet op een forum-site.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 16 days ago
The Prophet :thumbdown:
E
mezelf, dat ik niks en dan ook werkelijk niks te doen heb,
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Dream Chaser wrote:
KleineOnruststoker wrote:PRECIES!
Sla je de plank ook even volledig mis.. >.<
Dus op het moment dat jij 65 wordt, mag ik je rijbewijs af komen pakken en ga je maar de rest van je leven binnen zitten?
Laat staan wat je zegt over mensen met een handicap...
Leer jij maar eens fatsoenlijk spellen, en met nuttige posts komen, anders hoor je niet op een forum-site.
Rijgedrag is niet te koppelen aan ouderdom vind ik. Wel kun je de relatie leggen met frequent rijden.
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Klopt! Het probleem bij de oudere mensen is vaak wat je zegt, dat ze niet veel auto rijden. Ik irriteer me zelf ook wel eens als ouderen mensen te langzaam rijden of iets dergelijks. Maar om ze meteen allemaal van de weg te trekken is ook wel erg overdreven.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 53 minutes ago
Irritatie is niet het goede woord, maar een nichtje van mijn vriendin heeft een eind aan haar leven gemaakt...en zij is er (natuurlijk) helemaal kapot van, waren erg close...heb het nichtje niet gekend, maar toch, rough times...
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
vroeg opstaan om neefiej en nichie naar school te brengen
+ hele dag leren voor examen vanaaf xd
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
om 9 uur wakker worden terwijl ik om half 1 op school moet zijn!
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
hardcoresjors wrote:om 9 uur wakker worden terwijl ik om half 1 op school moet zijn!
om kwart na 8 de wekker zetten terwijl ik tot kwart na 9 had kunnen blijven liggen :x
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Project 141 wrote:Is dat dialect ofzo, kwart na 8? Van de week zei iemand ook al kwart op 8 :huh:

Irritatiemomentje: Vrij hebben vandaag en dus uitslapen, maar iemand die mij om half 8 wakker smst alleen om te zeggen dat ie in de trein zit :')
had je terug moeten sturen
hoop dat je crasht :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Kwart na afloop van het 8e uur. ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
dat ineens al m'n pennen leeg zijn :/
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vrienden van mij bij t glazen huis mogen werken en al die geniale shit meemaken en meemogen werken met filmen enzo voor de klusjesmannen en die sheit
K
Hardtraxxer
52 posts member since 2011
last seen Nov 2011
Project 141 wrote:Is dat dialect ofzo, kwart na 8? Van de week zei iemand ook al kwart op 8 :huh:
Dat zeggen die debiele limburgers altijd. :$ Njah, veel..niet allemaal.